kloffsk Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Kan jo alltids håpe på mange røde kort, langvarige skader og uavgjort. Ellers kanskje seier til Arsenal, siden de kommer til å sprekke uansett. Endret 23. desember 2013 av kloffsk Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Satt å tenkte på hvem på Chelsea jeg kunne "ønske meg" fikk rødt / ble skadet men de har jo ingen gode spillere lengre. Blir lett 3 poeng på brua. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Merkelig hvor høyt dere svever fordi dere har en utrolig god spiller? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Merkelig hvor høyt dere svever fordi dere har en utrolig god spiller?Og fordi Liverpool leder ligaen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Men de som ligger 3 poeng bak med en kamp mindre spilt har ingen gode spillere? Logisk det ja. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ja, og hvor hadde dere vært uten Suarez? Bra prestasjon, absolutt, men å si at spillere som Mata, Hazard osv. er dårlig blir bare helt latterlig dumt. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Merkelig hvor høyt dere svever fordi dere har en utrolig god spiller? Eller du kan ta det som et kompliment fordi Chelsea har såpass mange gode at om en eller to ble skadet så ville det ikke svekke laget nevneverdig. Jeg tror Liverpool går på noen kjempesmeller mot Chelsea og Manchester City. Håper på en Champions League plass neste år, men det kommer til å bli himla tøft. Tror ikke det er mange feilskjærene en skal gjøre før en er hektet av og et annet lag er hektet på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Merkelig hvor høyt dere svever fordi dere har en utrolig god spiller? Ho Ho Ho! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Chelsea sanker godt med poeng, men spiller kjedelig fotball som alltid under den manageren. :-) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Har du sett Chelsea spille i år Allfather? Lite likt med fotballen vi spiller nå og sist gang Mou var her. Derfor vi har slitt endel og, siden vi ikke er helt komfortabel med å presse så høyt enda. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ho Ho Ho!Har dere så mange utrolig gode da? Nok av kjempegode spillere men suarez er da milevis foran absolutt alle de andre for tiden. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 men det glelder alle andrr spillerene i ligaen også ^o^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Har dere så mange utrolig gode da? Nok av kjempegode spillere men suarez er da milevis foran absolutt alle de andre for tiden. Klart Luis Suarez er vår beste spiller, men han har ikke dratt laget alene. Kun idioter kommer med ''one-man-team''-argumentet, eller det er mer rettferdig å si ''de som ikke har sett Liverpool spille i år'' kommer med det argumentet. Hele laget har prestert bra. Ikke glem at Liverpool var uten Suarez de første fem kampene, hvor vi tok storelsem. Liverpool er ikke på førsteplass ene og alene pågrunn av Suarez. Var muligens litt aggresiv her, men er litt lei fjompenisser som prøver å frarøve prestasjonene LAGET Liverpool har gjort denne sesongen(så langt) å gi Suarez ALL krediten. Ingen har så mange vellykkede passninger som Liverpool i år, det sier litt. Coutiniho er forøvrig utrolig god. Samme med Mignolet. Endret 23. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ikke glem Henderson, da! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Han er ikke øverste klasse-kaliber i samme forstand. Men en av de(om ikke DEN beste) som har spilt best for Liverpool så langt i sesongen. Endret 23. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Næh.. Jeg er ikke enig. Selv som Liverpoolfan så ser jeg jo at det er Suarez som drar lasset. Det er Suarez som har gitt resten av laget den selvtilliten de trenger for å spille bra. Ja, vi klarte oss uten Suarez de fem første kampene. Men hva skulle vi gjort uten Surez i Sturridge sitt fravær? Puttet vår lit til Aspas? Er han en mann som ville puttet nok mål for oss til å vinne kamper? Jeg tror ikke det. Ja, han ville nok puttet noen mål, mot svakere motstand. Men vi hadde ikke hatt like mange poeng som vi har idag uten Sturridge og spesielt Suarez. Endret 23. desember 2013 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Næh.. Jeg er ikke enig. Selv som Liverpoolfan så ser jeg jo at det er Suarez som drar lasset. Det er Suarez som har gitt resten av laget den selvtilliten de trenger for å spille bra. Ja, vi klarte oss uten Suarez de fem første kampene. Men hva skulle vi gjort uten Surez i Sturridge sitt fravær? Puttet vår lit til Aspas? Er han en mann som ville puttet nok mål for oss til å vinne kamper? Jeg tror ikke det. Ja, han ville nok puttet noen mål, mot svakere motstand. Men vi hadde ikke hatt like mange poeng som vi har idag uten Suarez og Sturridge. Uten keeper i mål hadde Liverpool tapt hver eneste kamp. Jevnverdig argument. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Men man kommer ikke unna at Suarez har levert utrolig bra. Uten han, hvor hadde Liverpool verdt? Veldig vanskelig å si, men United vant ligagull i fjor nesten utelukket pga. RvP. Han avgjorde kamper som United taper poeng i nå. Suarez gir Liverpool mye poeng, fordi han er den beste spillerne i EPL atm. Jeg føler det blir litt for tynt å si at "laget" har prestert så bra som gjør at Liverpool ligger der de ligger. Jeg tror ikke Liverpool hadde ledet PL uten Suarez, men det får vi ikke vite, men det er selvfølgelig lettere for et lag å spille bra når de har en spiss som scorer uansett. Det sier seg selv. Han er jo så og si enten sist eller nest sist på alle mål. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Ingen benekter at Suarez er fantastisk. Men det var han i fjor også. Da endte vi på 6.plass. Liverpool fungerte helt ikke i fjor. Mye grunnet nye manager og taktikk, det måtte spilles inn og det tok sin tid. I år har Liverpool fått inn den rutinen,spillestilen og måten Brendan Rogders ønsker, og resultatene viser dette. Det er jo en grunn for at Suarez er sist eller nest sist på ballen foran målene. Mange mål netter han på egenhånd, men er somregel team effort. Om Liverpool hadde vært på 1.plass uten Suarez er kanskje ikke så sikkert, men topp 4? Ja, det tror jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Han var like god i fjor? Ja, jeg er helt enig i at han var god, men i år er han bare latterlig god. I fjor snakket folk om han som en av de beste i Premier League. I år er han milevis foran de andre på listen. Han er så god at det per dags dato ikke er noen konkurranse. I fjor hadde han også 23 mål på 33 kamper. I år har han 19 mål på 12 kamper. Han har igjen 20 kamper å spille (tatt i betraktning at han har skjerpet seg og ikke får noen karantener/skader). 4 mål til i PL så har han tatt igjen det han gjorde i fjor. Så Suarez i fjor vs. i år er ganske stor forskjell. Jeg kan være enig med deg at Liverpool kunne vært topp 4, men da måtte Daniel ha vært skadefri. Uten Suarez eller Sturridge tror jeg ikke Liverpool klarer å komme til CL. Holder Suarez dette tempoet sesongen ut, eller et vanlig tempo, så vil Liverpool spille i CL til neste høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå