Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor i faen spiller ikke Torres?! Kuyt og Voronin er gode, men jeg vil mye heller se Torres. Pokker altså, noen ganger blir jeg irritert på hva Rafa driver med.

9549298[/snapback]

Jeg syns vi bør gi oss med denne Torres er vår Gud-greia. Han er god ja, men kampen mot Porto var nok hans dårligste for oss hittil... Vi kan ikke gjøre som Man Utd og spille med en spiller kun pga han har spillt bra før, alle spillere skal imponere før de spiller til og med Gerrard...

Lenke til kommentar
Hvorfor i faen spiller ikke Torres?! Kuyt og Voronin er gode, men jeg vil mye heller se Torres. Pokker altså, noen ganger blir jeg irritert på hva Rafa driver med.

9549298[/snapback]

Jeg syns vi bør gi oss med denne Torres er vår Gud-greia. Han er god ja, men kampen mot Porto var nok hans dårligste for oss hittil... Vi kan ikke gjøre som Man Utd og spille med en spiller kun pga han har spillt bra før, alle spillere skal imponere før de spiller til og med Gerrard...

9549398[/snapback]

Hæ? Torres er den KLART beste spissen vi har, noe Kuyt og spesielt Voronin beviste i denne ganske tragiske omgangen med kjedelig, irriterende og frustrerende fotballkamp fra Liverpool sin side. Defensivt er det helt trygt, men det er så frustrerende og se på når Liverpool kommer framover på banen at jeg har mest lyst til å skru av tven når det er angrep. Dagens lyspunkt er Babel, mens Voronin er dagens største skuffelse. Kuyt sløser også. Bytt ut Voronin med Torres.

Lenke til kommentar

9549298[/snapback]

Vi kan ikke gjøre som Man Utd og spille med en spiller kun pga han har spillt bra før..

9549398[/snapback]

Og hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Jeg syns vi bør gi oss med denne Torres er vår Gud-greia. Han er god ja, men kampen mot Porto var nok hans dårligste for oss hittil...

9549398[/snapback]

Vel, med den tankegangen så kunne vi ikke stilt lag i dag.

Dette er kjedelig, slik som de siste kampene dessverre har vært HVORFOR??

9549599[/snapback]

Spillestil, spillestil og spillestil. Benitez liker tydeligvis ikke underholdende fotball, og da blir det ikke mange mål.

9549703[/snapback]

Bullshit. Benitez liker defensivt trygg fotball, ja, men det har ikke stått tilbake for at Liverpool har spilt underholdende og flott fotball. De siste kampene har dog nivået vært på League 2-nivå. Hva angår mål så må man vel nesten bare la tabellen tale for seg? :)

9549298[/snapback]

Vi kan ikke gjøre som Man Utd og spille med en spiller kun pga han har spillt bra før..

9549398[/snapback]

Og hva mener du med det?

9549733[/snapback]

Bare tipper på Giggs ...

Lenke til kommentar

Hehe, jeg kan bare le. Dette er så tragisk og dårlig at jeg har ikke ord. Det var ikke en ligavinner på banen i dag, det er bra sikkert. Torres viser hvertfall at han kan gjøre ting på egenhånd, det gjør jo hverken Kuyt, Crouch eller Voronin. For et mål det brassesparket hadde vært om det hadde gått inn. Ekstremt skuffa nå altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...