Jefe Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Laget: Reina Arbeloa Hyypiä Carragher Riise Mascherano Gerrard Babel Pennant Kuyt Voronin Benk: Itandje Finnan Sissoko Crouch Torres Jeg synes at Torres skulle få starte, men heldigvis er han på benken. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Deilig lag !!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Hvorfor i faen spiller ikke Torres?! Kuyt og Voronin er gode, men jeg vil mye heller se Torres. Pokker altså, noen ganger blir jeg irritert på hva Rafa driver med. Edit: Ellers var jeg fornøyd. Endret 22. september 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Må editere meg jo også, var for kjapp. Hvorfor ingen Torres?? Hva er poenget med å bruke SÅ mye penger hvis han ikke spiller? Man kan ikke rullere spisser på denne måten! Slik er det, Torres er for god til å benkes uansett lag! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvorfor i faen spiller ikke Torres?! Kuyt og Voronin er gode, men jeg vil mye heller se Torres. Pokker altså, noen ganger blir jeg irritert på hva Rafa driver med. 9549298[/snapback] Jeg syns vi bør gi oss med denne Torres er vår Gud-greia. Han er god ja, men kampen mot Porto var nok hans dårligste for oss hittil... Vi kan ikke gjøre som Man Utd og spille med en spiller kun pga han har spillt bra før, alle spillere skal imponere før de spiller til og med Gerrard... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Dette er kjedelig, slik som de siste kampene dessverre har vært HVORFOR?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvorfor i faen spiller ikke Torres?! Kuyt og Voronin er gode, men jeg vil mye heller se Torres. Pokker altså, noen ganger blir jeg irritert på hva Rafa driver med. 9549298[/snapback] Jeg syns vi bør gi oss med denne Torres er vår Gud-greia. Han er god ja, men kampen mot Porto var nok hans dårligste for oss hittil... Vi kan ikke gjøre som Man Utd og spille med en spiller kun pga han har spillt bra før, alle spillere skal imponere før de spiller til og med Gerrard... 9549398[/snapback] Hæ? Torres er den KLART beste spissen vi har, noe Kuyt og spesielt Voronin beviste i denne ganske tragiske omgangen med kjedelig, irriterende og frustrerende fotballkamp fra Liverpool sin side. Defensivt er det helt trygt, men det er så frustrerende og se på når Liverpool kommer framover på banen at jeg har mest lyst til å skru av tven når det er angrep. Dagens lyspunkt er Babel, mens Voronin er dagens største skuffelse. Kuyt sløser også. Bytt ut Voronin med Torres. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Dette er kjedelig, slik som de siste kampene dessverre har vært HVORFOR?? 9549599[/snapback] Spillestil, spillestil og spillestil. Benitez liker tydeligvis ikke underholdende fotball, og da blir det ikke mange mål. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hvorfor i faen spiller ikke Torres?! Kuyt og Voronin er gode, men jeg vil mye heller se Torres. Pokker altså, noen ganger blir jeg irritert på hva Rafa driver med. 9549298[/snapback] Vi kan ikke gjøre som Man Utd og spille med en spiller kun pga han har spillt bra før.. 9549398[/snapback] Og hva mener du med det? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 For en håpløst svak omgang... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg syns vi bør gi oss med denne Torres er vår Gud-greia. Han er god ja, men kampen mot Porto var nok hans dårligste for oss hittil... 9549398[/snapback] Vel, med den tankegangen så kunne vi ikke stilt lag i dag. Dette er kjedelig, slik som de siste kampene dessverre har vært HVORFOR?? 9549599[/snapback] Spillestil, spillestil og spillestil. Benitez liker tydeligvis ikke underholdende fotball, og da blir det ikke mange mål. 9549703[/snapback] Bullshit. Benitez liker defensivt trygg fotball, ja, men det har ikke stått tilbake for at Liverpool har spilt underholdende og flott fotball. De siste kampene har dog nivået vært på League 2-nivå. Hva angår mål så må man vel nesten bare la tabellen tale for seg? Hvorfor i faen spiller ikke Torres?! Kuyt og Voronin er gode, men jeg vil mye heller se Torres. Pokker altså, noen ganger blir jeg irritert på hva Rafa driver med. 9549298[/snapback] Vi kan ikke gjøre som Man Utd og spille med en spiller kun pga han har spillt bra før.. 9549398[/snapback] Og hva mener du med det? 9549733[/snapback] Bare tipper på Giggs ... Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Herlig!! 3 spisser!! Dette viser jo det som sies at benitez er defensiv :!: :!: Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Herlig!! 3 spisser!! Dette viser jo det som sies at benitez er defensiv :!: :!: 9549899[/snapback] Okey så siden han en gang spiller med 3 spisser så har han plutselig konvertert til "offensive-Rafa" ? Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Herlig!! 3 spisser!! Dette viser jo det som sies at benitez er defensiv :!: :!: 9549899[/snapback] Okey så siden han en gang spiller med 3 spisser så har han plutselig konvertert til "offensive-Rafa" ? 9549932[/snapback] Det stemmer! Smart du! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Mascherano! Mannen er genial.. Men Liverpool er en katastrofe idag også. Toget forlater snart stasjonen hvis man ikke skjerper seg.. Og igjen Torres BØR starte for Liverpool. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Herregud, nå ser vår formkurve dalende ut. Snart er den vel i fritt fall... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Herregud, nå ser vår formkurve dalende ut. Snart er den vel i fritt fall... 9550099[/snapback] Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hehe, jeg kan bare le. Dette er så tragisk og dårlig at jeg har ikke ord. Det var ikke en ligavinner på banen i dag, det er bra sikkert. Torres viser hvertfall at han kan gjøre ting på egenhånd, det gjør jo hverken Kuyt, Crouch eller Voronin. For et mål det brassesparket hadde vært om det hadde gått inn. Ekstremt skuffa nå altså. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 For noe tull, kampen var skikkelig bra. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 faen for et møkkalag birmingham er. prøver ikke å spille fotball engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå