tc47 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Godt å 'se' deg igjen Guttorm, vi snakker lenge siden sist! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Lige så tc, hyggelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Joda, mye godt der, dog siktet jeg til når vi spilte såpass bra sist? Eggelikør? Ramset bare opp mine fav.kamper jeg. Eggelikøren er alltid nær vett. Og vi trenger ikke å gå så langt tilbake som 09 for å finne kamper der vi spilte bra. kampen mot Fulham under Kenny var vi særdeles god for eksempel. Wba-kampen i år likeså. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Neppe likeverdige motstandere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det har strengt tatt ikke Tottenham vært i år heller. Take away the penalties and they've got nothing to show for it. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Når jeg først er her inne så vil jeg gratulere dere med en fantastisk kamp! Henderson tar steg for hver kamp han spiller. Flott å se! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Forsåvidt sant det Daniel, men Tottenham skal på papiret være et langt bedre lag. Skal ikke glemme de handlet stort da Bale ble solgt. Gledelig å se vi scorer snitt på 4 i hver kamp de seks siste. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Håper det ikke er altfor alvorlig men fy hvor greit det er om vi slipper å ha noe med han å gjøre på boxing day. https://twitter.com/BBCSport/status/412565471712387072 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 City blir vriene nok på hjemmebane uansett ja. Synd for City (Og den nøytrale tilskuer), Aguero er rett og slett en magisk spiller. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Harr, hva om City får samme boost av å miste Aguero som vi fikk av å miste Gerrard? Tror vi skal være sjeleglade om vi får med oss ett poeng fra etihad uansett, jeg. Forsvaret vårt er ikke *helt* i vater enda.. :s 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Harr, hva om City får samme boost av å miste Aguero som vi fikk av å miste Gerrard? Tror vi skal være sjeleglade om vi får med oss ett poeng fra etihad uansett, jeg. Forsvaret vårt er ikke *helt* i vater enda.. :s Neppe! Aguero har en helt annen rolle og stilling i laget. Vi skal ha 4 poeng på de to bortekampene. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Forsåvidt sant det Daniel, men Tottenham skal på papiret være et langt bedre lag. Skal ikke glemme de handlet stort da Bale ble solgt. Gledelig å se vi scorer snitt på 4 i hver kamp de seks siste. Tottenham så jo ut til å fullstendig å ha glemt å forsterke de bakre rekker. Hjelper ikke med gode offensive spillere når de viser slikt horribelt forsvarsspill som mot Liverpool. Selv får jeg nesten hjerteinfarkt av å se Skrtel og Sakho spille bak der. Greit nok med 1 slik type spiller bak der, men to!? Og skal vi først ha en slik spiller bak der ville jeg valgt Sakho. Da han virker hakket råere og hakket mer komfortabel med ballen. Håper Agger snart er tilbake, for Rodgers sin spillestil skriker etter Agger bak der. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Sakho bedre enn Skrtel med ballen? Aldri i verden. Skrtel har faktisk relativt god ballkontroll, kan løpe fremover med ball og avlevere greit. Sakho sliter med å stokke beina, og bruker ofte for lang tid på ball, som resulterer i merkelige pasninger, som f.eks den ville langpasningen bakover til Mignolet i går. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Skrtel tilbrakte alt for mye tid ute ved hjørneflagget. Hvorfor skal jeg ikke prøve å forklare, men det ble slik. Gjennom en hel kamp må han se dette, og ikke ruse ut når andre kan gjøre den jobben. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Skrtelog ball på fot er grusomt å se på. fyren har kostet liverpool en milliard poeng alene siden han kom. Endret 16. desember 2013 av AllFather 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Tottenham så jo ut til å fullstendig å ha glemt å forsterke de bakre rekker. Hjelper ikke med gode offensive spillere når de viser slikt horribelt forsvarsspill som mot Liverpool. Hei. 4 av våre 5 beste forsvarsspillere var skadet, og vi stilte med en CDM som CB oen en dårlig RB som LB. Den konstellasjoen vi stilte mot dere var, desverre, en skadeskutt og horribel forsvarsfirer noe vi poengerte til og med før kampen. De gode spillerne er i stallen, de stilte bare ikke fra start i går. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hei. 4 av våre 5 beste forsvarsspillere var skadet, og vi stilte med en CDM som CB oen en dårlig RB som LB. Den konstellasjoen vi stilte mot dere var, desverre, en skadeskutt og horribel forsvarsfirer noe vi poengerte til og med før kampen. De gode spillerne er i stallen, de stilte bare ikke fra start i går. Det er jo greit nok det, slikt kan skje dessverre. Men jeg vet jo at de dere stilte med kan gjøre en mye bedre jobb enn det de gjorde. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Mignolet gir meg egentlig mest hjerteinnfarkt bak der. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Enig! Var jo ikke behov for noen redninger på søndag, men damn han tar litt for lett på høyt press. Burde få ballen kjappere unna. Alle husker vel Reina mot City ifjor.. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Helt seriøst skjønner jeg ikke hvorfor Rodgers på død og liv skulle ha inn Mignolet i stedet for Reina. Mignolet hadde en vill start på sesongen og berget mange poeng for oss, men jeg opplever ham ikke som en bedre eller tryggere keeper enn Reina. Dessuten hadde Reina sjarm og publikumstekke uten like. Mignolet virker som en litt småkjip type. Bortkastet å bruke tid og penger på å løse et keeperproblem som ikke eksisterte. Det største problemet vårt var dekning for Reina, og det har vi vel ikke løst enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå