guttorm Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Vell, rent bortsett fra at vi har noen kritiske skader, er det lenge siden vi har stått bedre rustet til å slå Tottenham, Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Blir smell i dag, ja. Alt for mye ligger til rette for oss til at vi klarer å ta tre poeng. 2-0 Tottenham. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har lagt inn oddskupong på Spurs-seier, Man utd-seier og Atletico Madrid-seier. Kan ikke si at jeg er verdens mest optimistiske Liverpool-fan Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg skulle egentlig lest effektivt til eksamen før kveldens kamp, men endte opp med å søke etter Liverpool-billetter i stedet. Jeg så Liverpool hjemme mot Spurs i fjor, og det var en stor suksess (snudde kampen til 3-2, utrolig kamp). Nå har jeg/vi lyst til å se en bortekamp, og helst uten en fordyrende pakke hvor vi har begrenset valg av hotell. Jeg har funnet http://www.ticketmaster.co.uk. Vet dere om noen andre nettsider? Kan det være lurt å få noen United-supportere til å ordne billetter til United-Liverpool (gitt at de får kjøpt billetter til nøytrale seksjoner naturligvis)? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Veddet 200,- (symbolsk) med LFC-roomaten min at Aguero tar hjem årets toppscorertittelt og at Suarez oppskriftmessig kommer til å spille elendig mot alle lag som ligger over halvveis på tabellen. Suarez' 14 av 15 mål har jo kommet mot 7 av de nederste lagene i PL. Impressive. Hvordan kommer dette veddemålet til å gå? Kommer Liverpool til å fortsette tørken på ligatitler? Sovjetunionen fantes sist gang LFC vant ligaen, for å sette det litt i perspektiv. 2.mål og 3 assist. Du tapte, som teknisk sett gjør deg til en taper. Men takk for at du kom innom. Endret 15. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Grav deg ned Pelle! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Helt klart sesongens beste kamp sås langt. Nå er jeg litt imponert av spillerne og BR. Mye ros til alle på midtbanen i dag! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 2.mål og 2 assist. Du tapte, som teknisk sett gjør deg til en taper. Men takk for at du kom innom. 3 assits takk Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Mange som skryter av Suarez og det med god grunn. Men fy faen for en spiller Henderson er i ferd med å bli! Ja, han kostet mye når han kom og de fleste himlet oppgitt med øynene, men han ser virkelig ut til å ha blitt varm i Liverpool-trøya denne sesongen. 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 For en fantastisk dag! Nå er det artig å være Liverpoolsupporter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Om vi gjør jobben hjemme mot Cardiff så er vi top of the league i hele to dager, muligens til juleaften om Chelsea stanser Arsenal.Lol in my ass, jeg er så glad!(og brisen) Lenke til kommentar
oOF Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Man kan jo begynne å håpe på en topp4-plassering etter denne kampen. Chelsea og Man City-kampene som nærmer seg kommer vel til å gi svar på hvor gode Liverpool er. Men denne kampen var jo fantastisk! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Digger feiringa på målet til Flanno. Fantastiske scener! Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det er fantastisk å se at Liverpool spiller som om de er på hjemmebane, samtidig som de spiller samlet. Alt fungerer idag, og på grunn av det fikk ikke Tottenham et eneste skudd på mål Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Dette hadde jeg aldri trodd. Men fremdeles skeptisk. Man får bare glede seg så lenge det går bra! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 For en kamp. Liverpool spilte helt fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Game day! Jeg har tro på seier idag. 1-2 Why so modest?! :D (var brennsikker på poengtap btw) Endret 15. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg er redd det blir tap, seier virker usannsynlig. Gleder meg uansett til match! Anti-jinx succesfull! 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Utrolig deilig resultat, med en vanvittig lagprestasjon og moral. Gåsehud til 100 når Flanagan putter, se på den feiringen! Uansett, forsvaret er OK stabilt, men er det mulig å spille så mongo fotball når det kommer til enkle tilbakespill og klareringer? Nok er nok. Uten rødt kort til Paulinho, kunne Spurs fort ha fått et mål og kampbildet ville blitt totalt forandret. Viktig med selvtillittboost før jul, men viktig å ikke bli høye på pæra. Endret 15. desember 2013 av Hugol 3 Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Har en utrolig bra dag, kjenner jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå