Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det ann, så lange skader på noen av våre beste spillere. Jaja, da får Hyppia spillt en del, noen som jeg synes er bra siden jeg liker spillestilen til vår finske skogvokter...

Hadde det bare vært en annen anledning :(

9534293[/snapback]

Trist at Agger er ute, det er jo i midtforsvaret vi er tynnest besatt. Håper at Hobbs får sjangsen. Men jeg tror det går bra. Sami er enda god nok, og Arbeloa kan man jo også putte i midten der.

Lenke til kommentar

Det ble spekulert i om Hyypiä spilte sin siste sesong i fjor, det skjedde ikke. I år var det nærmest sikkert at dette vil bli hans siste sesong, men jeg har mine tvil. Han er utrolig seig og spiller fortsatt på et høyt nivå. Han mangler dessverre en del på fart, men kompenserer ved å være utrolig flink til å plassere seg. Og han taper jo ikke en eneste hodeduell! Jeg tror og håper vi vil ha glede av Hyypiä enda en stund til... :)

Lenke til kommentar

Utrolig dumt at Agger er ute, men jeg tror det skal gå bra så lenge Hyypia og Carra holder seg skadefrie. Hvis en av de blir skada så er vi hvertfall ute og kjøre. Hvertfall klart at vi må kjøpe litt mer cover i forsvaret når overgangsvinduet åpner igjen i januar, har allerede sett det flere ganger.

Synd med Alonso også, men det er ikke akkurat krise da vi har både Masche, Sissoko og Lucas i den posisjonen.

Lenke til kommentar

Da får jeg gjøre som vanlig og tippe en lagoppstilling til Birmingham kampen. :)

------------------Reina---------------------

----Finnan---Carragher---Hyypia---Riise----

----Pennant---Gerrard----Mascherano---Babel

--------------Torres------Voronin---------------

Usikker på hvem Rafa velger på topp. Og lurer også på om kanskje Sissoko får spille, eller om det blir Mascherano sentralt.

Lenke til kommentar
Om noen skulle lure, ja, man kan se kanalen med e-season ticket. :)

9539367[/snapback]

Noe så utrolig fett, da må jeg skaffe meg e-season ticket. Dette betyr alle LFC-kamper live :love:

9540101[/snapback]

Nei det gjør nok ikke det. E-ticket sender bare redigerte opptak av kamper, mens på LFC-tv går det bare opptak. De slår seg vel kanskje sammen på et vis eller noe nå. :hmm:

Jeg hadde e-ticket fram til for en måned siden omtrent, brukte det nesten aldri, så gadd ikke og ha det, men dette er jo kanskje en god grunn til og hoppe på igjen. :hmm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Nei det gjør nok ikke det. E-ticket sender bare redigerte opptak av kamper, mens på LFC-tv går det bare opptak. De slår seg vel kanskje sammen på et vis eller noe nå. :hmm:

9540118[/snapback]

Hadde vært bra hvis vi fikk hele kamper, selv om det var opptak...

9540127[/snapback]

Mulig det blir det på LFC-tv, men på e-ticket pleier det og bli redigert ganske kraftig hvertfall. Der kan man se kampen når man vil også, noe som er en fordel.

Lenke til kommentar

Som vanlig så hang jeg på nettet, nærmere sagt på wikipedia.org. Der kom jeg over artikkelen om Fernando Torres. Jeg leste delen om hans personlige liv, btw virker han som en svært rolig type med samme kjæreste i over 10 år!

Uansett så står det at han hadde en gjesterolle i en spansk TV-komedie som heter Torrente 3. Jeg tenkte på at jeg ville se rollen hans, og etter litt googling fant jeg den. Her ligger videoen.

:!: Den er virkelig morsom! Kom med synspunkter folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...