Suburbian Hero Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Går det ann, så lange skader på noen av våre beste spillere. Jaja, da får Hyppia spillt en del, noen som jeg synes er bra siden jeg liker spillestilen til vår finske skogvokter... Hadde det bare vært en annen anledning Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Går det ann, så lange skader på noen av våre beste spillere. Jaja, da får Hyppia spillt en del, noen som jeg synes er bra siden jeg liker spillestilen til vår finske skogvokter... Hadde det bare vært en annen anledning 9534293[/snapback] Trist at Agger er ute, det er jo i midtforsvaret vi er tynnest besatt. Håper at Hobbs får sjangsen. Men jeg tror det går bra. Sami er enda god nok, og Arbeloa kan man jo også putte i midten der. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det ble spekulert i om Hyypiä spilte sin siste sesong i fjor, det skjedde ikke. I år var det nærmest sikkert at dette vil bli hans siste sesong, men jeg har mine tvil. Han er utrolig seig og spiller fortsatt på et høyt nivå. Han mangler dessverre en del på fart, men kompenserer ved å være utrolig flink til å plassere seg. Og han taper jo ikke en eneste hodeduell! Jeg tror og håper vi vil ha glede av Hyypiä enda en stund til... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Utrolig dumt at Agger er ute, men jeg tror det skal gå bra så lenge Hyypia og Carra holder seg skadefrie. Hvis en av de blir skada så er vi hvertfall ute og kjøre. Hvertfall klart at vi må kjøpe litt mer cover i forsvaret når overgangsvinduet åpner igjen i januar, har allerede sett det flere ganger. Synd med Alonso også, men det er ikke akkurat krise da vi har både Masche, Sissoko og Lucas i den posisjonen. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er når skadene kommer at vi får se om stallen virkelig holder. Alonso og Agger er viktige spillere, men jeg tror nok det skal gå greit. Kommer det flere skader i midtforsvaret derimot, da får vi se hva gutta er laget av. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Da får jeg gjøre som vanlig og tippe en lagoppstilling til Birmingham kampen. ------------------Reina--------------------- ----Finnan---Carragher---Hyypia---Riise---- ----Pennant---Gerrard----Mascherano---Babel --------------Torres------Voronin--------------- Usikker på hvem Rafa velger på topp. Og lurer også på om kanskje Sissoko får spille, eller om det blir Mascherano sentralt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Enig med Maggen91. Heller Mascherano enn Sissoko. Men selvsagt, kommer til å ha lite å si. Alle spillerne kommer til å få spilletid. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Er det slik at man kan se LFC-TV direkte på nett med e-season ticket? Hvis ikke, så er det vel ingen måte å få sett kanalen på i Norge? Edit: Fant det ut selv. Om noen skulle lure, ja, man kan se kanalen med e-season ticket. Endret 20. september 2007 av glennandre Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Om noen skulle lure, ja, man kan se kanalen med e-season ticket. 9539367[/snapback] Noe så utrolig fett, da må jeg skaffe meg e-season ticket. Dette betyr alle LFC-kamper live Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Om noen skulle lure, ja, man kan se kanalen med e-season ticket. 9539367[/snapback] Noe så utrolig fett, da må jeg skaffe meg e-season ticket. Dette betyr alle LFC-kamper live 9540101[/snapback] Nei det gjør nok ikke det. E-ticket sender bare redigerte opptak av kamper, mens på LFC-tv går det bare opptak. De slår seg vel kanskje sammen på et vis eller noe nå. Jeg hadde e-ticket fram til for en måned siden omtrent, brukte det nesten aldri, så gadd ikke og ha det, men dette er jo kanskje en god grunn til og hoppe på igjen. Endret 21. september 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nei det gjør nok ikke det. E-ticket sender bare redigerte opptak av kamper, mens på LFC-tv går det bare opptak. De slår seg vel kanskje sammen på et vis eller noe nå. 9540118[/snapback] Hadde vært bra hvis vi fikk hele kamper, selv om det var opptak... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Nei det gjør nok ikke det. E-ticket sender bare redigerte opptak av kamper, mens på LFC-tv går det bare opptak. De slår seg vel kanskje sammen på et vis eller noe nå. 9540118[/snapback] Hadde vært bra hvis vi fikk hele kamper, selv om det var opptak... 9540127[/snapback] Mulig det blir det på LFC-tv, men på e-ticket pleier det og bli redigert ganske kraftig hvertfall. Der kan man se kampen når man vil også, noe som er en fordel. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Mulig det blir det på LFC-tv, men på e-ticket pleier det og bli redigert ganske kraftig hvertfall. Der kan man se kampen når man vil også, noe som er en fordel. 9540134[/snapback] Vi får se, når dette begynner... Håper at vi får hele opptak, ville vært ganske morro... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Der kan man se kampen når man vil også, noe som er en fordel. 9540134[/snapback] Så fint, da velger jeg å se kampen mot Birmingham nå. Jeg klarer ikke vente til i morra... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Der kan man se kampen når man vil også, noe som er en fordel. 9540134[/snapback] Så fint, da velger jeg å se kampen mot Birmingham nå. Jeg klarer ikke vente til i morra... 9540246[/snapback] Jeg tror du skjønte hva jeg mente. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Som vanlig så hang jeg på nettet, nærmere sagt på wikipedia.org. Der kom jeg over artikkelen om Fernando Torres. Jeg leste delen om hans personlige liv, btw virker han som en svært rolig type med samme kjæreste i over 10 år! Uansett så står det at han hadde en gjesterolle i en spansk TV-komedie som heter Torrente 3. Jeg tenkte på at jeg ville se rollen hans, og etter litt googling fant jeg den. Her ligger videoen. :!: Den er virkelig morsom! Kom med synspunkter folkens! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det bare canal + som viser PL? Eller har det skjedd noen endringer? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 hehehe var artig den :!: :!: Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det bare canal + som viser PL? Eller har det skjedd noen endringer? 9543330[/snapback] Fortsatt bare Canal+ i Norge ja, om du ikke tar inn SkySports eller Setanta i stua di Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Haha. Likte Torres filmen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå