Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Perfekt runde for Liverpool. Lenke til kommentar
sector Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Du og du for en helg i PL. 1-1 mellom Arsenal og Everton betyr at Liverpool tok inn to poeng på Arsenal og så lenge Chelsea tapte gikk LFC opp på andreplass. De andre topplagene tapte også poeng bort sett fra Tottenham. Det blir nesten ikke bedre enn det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Fantastisk helg! Helt perfekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Gerrard ute i en måned. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Gerrard ute i en måned.Kan egentlig bli ganske interessant . Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Gerrard ute i en måned. Først Sturridge, nå Gerrard. Begynner å bli tynt nå. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Det hadde vært svært godt å ha de to i de vanskelig bortekampene. Gerrard har kanskje ikke vært helt i slag i høst, men han er jo som skapt for de store oppgjørene. Endret 8. desember 2013 av Leaf Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg sa at han ikke burde spilt denne kampen! Så egentlig burde BR lest innlegget mitt og benket han i denne kampen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Gerrard har flest assists i PL sammen med Özil... jeg skjønner ikke hvorfor så mange Liverpool-supportere klager på han. Spesielt ikke når det ikke finnes noen bedre alternativer på benken. 4 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Trodde vi var ute av alle cuper Det er vi også, etter kampen mot Oldham/Mansfield. Edit: Hvorfor får jeg ikke quota med IE11? Stress å bytte leser hver gang. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Gerrard har flest assists i PL sammen med Özil. Hvor mange har de? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Vi har masser av offensive midtbanespillere, men vi mangler alternativer i den litt dypere rollen. Vil Henderson fungere der? Selv om jeg nødig vil bruke Moses, så blir Sterling - Coutinho - Ibe litt i det svakeste laget bak Suarez. Håper vi får se McLaughlin og kanskje Pelosi og Yesil også i den FA Cup kampen. Andre enn meg som syns Yesil ligner litt på en yngre Özil? Alt for mange unge spillere som er i en alder at enten må de få prøve seg på A-laget (Liga Cup og FA Cup mest sannsynligvis) eller så må de lånes ut slik at Liverpools apparat kan se om det er noe håp for disse spillerene. Hvis ikke, bli kvitt dem mens de fortsatt anses som talenter og en kan få noe igjen for de. Endret 8. desember 2013 av Cappo Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Gerrard har flest assists i PL sammen med Özil... jeg skjønner ikke hvorfor så mange Liverpool-supportere klager på han. Spesielt ikke når det ikke finnes noen bedre alternativer på benken.Jeg digger Gerrard. Pasningsfoten hans er faktisk helt latterlig god. Elsker virkelig når han slår en langball som lander akkurat der den skal lande . Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det er vi også, etter kampen mot Oldham/Mansfield. Edit: Hvorfor får jeg ikke quota med IE11? Stress å bytte leser hver gang. Bare å bruke Chrome/Firefox fast da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Gerrard har flest assists i PL sammen med Özil... jeg skjønner ikke hvorfor så mange Liverpool-supportere klager på han. Spesielt ikke når det ikke finnes noen bedre alternativer på benken. Fordi han har spilt dårlig, det er så jævlig tydlig at han er sliten, han spiller jo hver enste kamp de siste to sesongene nå. Assistene kommer hovedsaklig fra dødball, og jeg setter virkelig pris på alt han gjør. Han kjører mange krempassninger, men også mange passninger som går direkte til motstanderene. Kjipt at det skjedde akkurat foran Tottenham,city og chelsea-kampene, men et avbrekk vil gjøre han og laget godt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Fordi han har spilt dårlig, det er så jævlig tydlig at han er sliten, han spiller jo hver enste kamp de siste to sesongene nå. Assistene kommer hovedsaklig fra dødball, og jeg setter virkelig pris på alt han gjør. Han kjører mange krempassninger, men også mange passninger som går direkte til motstanderene. Kjipt at det skjedde akkurat foran Tottenham,city og chelsea-kampene, men et avbrekk vil gjøre han og laget godt. Enig. Gerrard burde ikke spille tre kamper på en uke i hvert fall. Lenke til kommentar
sector Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Er Gerrard ute lenge? Alvorlig skade? I tilfelle betyr det vel at Lucas blir brukt fra start, sammen med Henderson, Coutinho, muligens Sterling og antakelig Allen fra start de neste kampene. Flere alternativer er det vel nesten ikke, som igjen viser hvor nødvendig det er med mer midtbanespillere i Liverpool. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Fordi han har spilt dårlig, det er så jævlig tydlig at han er sliten, han spiller jo hver enste kamp de siste to sesongene nå. Assistene kommer hovedsaklig fra dødball, og jeg setter virkelig pris på alt han gjør. Han kjører mange krempassninger, men også mange passninger som går direkte til motstanderene. Kjipt at det skjedde akkurat foran Tottenham,city og chelsea-kampene, men et avbrekk vil gjøre han og laget godt. Jeg tror ikke vi spiller bedre med Allen eller Lucas i stedet for Gerrard, og det er verst tenkelig tidspunkt at han blir skadet på. Det er vel heller ikke spesielt relevant om han har flest assists på dødballer, mål er mål. Problemet er at det forventes at Gerrard skal spille like bra som han gjorde for i hans storhetstid. En grei kamp er en elendig kamp, og en god kamp er en grei kamp. Men time will show, vi får bare satse på at midtbanen og resten av laget tar ansvar mens sjefen er borte. 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Synes jeg ikke ser mye til gode gamle kaptein Gerrard (ris og ros til medspillere), og 3 skritt og knall i mål fra utenfor 16meteren Gerrard.Er det ikke Agger som er visekaptein? Finnes det en 2. visekaptein? For å si det som overivrige selgere: Spillerene må ikke se det som et problem, de må se det som en sjangse til å stå frem. Jeg håper at de bruker den (riktig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå