indahla Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Det var vel Sakkosekken som bommet i duell med spissen til West Ham da Simon hadde en kjemperedning på 0-0? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ja, men det er Skrtel som klarer på mystisk vis å sette den bak egen keeper. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Skrtel har scoret tre mål på tre kamper. ganske imponerende, dessverre alle i feil mål. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Virker for meg som at Skrtel spiller mye bedre sammens med Agger.Vi spiller også slik at det skjer mye foran vårt mål, og dermed større sjangse for selvmål. Slike ting vil ikke fordeles likt. Han har vært usikker (og dårlig) før, og uheldig som i dag. Men i dag gremmes jeg mere over skoringene som ikke kom, en over Skrtels selvmål.Men noe trygghetsfølelse gir han meg ikke. Klippet og limt fra dagens kamptråd. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Er det flere enn meg som har det usedvanlig bra idag? 6 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ja, men det er Skrtel som klarer på mystisk vis å sette den bak egen keeper.Vi tenker på annen duell. "Min" var på 0-0, "din" var målet til WH. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 FORM GUIDE:Arsenal - WWWLW Chelsea - WWWDL Man City - WWWLW Liverpool - WLDWL Man United - LMFAO 6 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 FORM GUIDE: Arsenal - WWWLW Chelsea - WWWDL Man City - WWWLW Liverpool - WLDWL Man United - LMFAO Jeg synes den burde oppdateres. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 @mamadousakho3:Very happy to have scored my first goal for #Liverpool this afternoon. A great victory ! Thank you everybody !! Lenke til kommentar
toreae Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Baksiden av låret om jeg ikke husker feil. Noen som har video av det? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Liverpool har vunnet de siste fem kampene på Anfield, 15p de siste seks kampene. På bortebane derimot har vi kun 6p de siste seks kampene. Spurs, City, Chelsea og Stoke er de neste fire bortekampene, utrolig viktig at vi kommer inn med god form til disse kampene. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 FORM GUIDE: Arsenal - WWWLW Chelsea - WWWDL Man City - WWWLW Liverpool - WLDWL Man United - LMFAO Kan noen oppdatere meg på hva LMFAO betyr? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Januar-vinduet har aldri vært så viktig som i år. Og ved tanke på hvilke gullspillere Liverpool har hentet i Januar tidligere(Coutiniho,Suarez og Sturridge) er jeg positiv. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 LMFAO = Laughing my fucking ass off 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Liverpool har vunnet de siste fem kampene på Anfield, 15p de siste seks kampene. På bortebane derimot har vi kun 6p de siste seks kampene. Spurs, City, Chelsea og Stoke er de neste fire bortekampene, utrolig viktig at vi kommer inn med god form til disse kampene. Blir en jævlig spennende jul i år. Neste runde starter med city-arsenal og avsluttes med Tottenham-Liverpool. Er helt sjukt PS: Forøvrig så vant u18 lager 3-1 mot United. ^^ Perfekt fotballdag kan man si. Endret 7. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Skrtel har scoret tre mål på tre kamper. ganske imponerende, dessverre alle i feil mål. Han har vel "bare" to? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg synes den burde oppdateres. Jaggu. Tenkte ikke over resten som stod Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Han har vel "bare" to? Han scoret to i samme kamp. Var vel mot hull Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 ''Skorte'' et mot Hull. Deflectionmålet var det pent lite han kunne gjort noe med. Så det telles ikke imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå