Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Gleder meg definitivt til Vm. Men i morgen er det West Ham og poteniselle 3 poeng. Southamton møter City hjemme, Chelsea har borte mot Stoke og Arsenal-Everton, så her har Liverpool en gylden sjanse å gjøre et kupp. Men da må vi vinne. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg var veldig skeptisk da vi hentet han, men hadde et lite håp om at speiderne så et talent jeg ikke klarte å se. Dessverre ble han nok hentet fordi han var ung, hadde spilt for BR, og debuterte tidlig på det italienske landslaget. Det er forøvrig merkelig hvor mye Liverpool klarer å betale for unge spillere som er "ganske gode". £11m for Borini, £15m for Allen og rundt £18m for Henderson. Forholdet mellom pris, risiko og forventet avkastning tilsier jo at Liverpool så for seg at de hadde hentet noen fremtidige verdensstjerner. Forsåvidt enig, men sånn som Henderson har begynt å spille så syns jeg han er verdt pengene. Jeg tror forsåvidt at Henderson - Lucas/Allen hadde vært en fin midtbane, så kunne Captain Fantastic fått seg en hvil. Arbeidskapasiteten til Henderson er jo av en annen verden egentlig. Bare bli litt bedre på å takle og slik så kan vi begynne vi snakke klassespiller. Spennende å se hva som skjer i Januar. Vi har jo offensive spillere med kontrakter som går ut og spillere på billigsalg med kontrakter som går ut til sommeren. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg er fan av Henderson altså, og £18m er kanskje ikke så enormt mye når Man Udt betalte £27.5m for 25-år gamle Fellaini. Jeg er spent på om Hendo klarer å utvikle seg videre. Jeg har et inntrykk av at han har bedre avslutningsferdigheter enn han klarer å vise i kamp. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Han vinner alt av de tennisball-skillsa i klubben, men han virker litt låst i huet fremfor målet. Og dette er en glimrende kamp å benke Gerrard. Han begynner å bli gammal etter hvert og han hadde hatt godt av å bli benket. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 U18 , Liverpool mot Manchester United på LFCTV nå. Enten på dies hjemmeside eller på LFCTV på sumo Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Sjokk at Downing senker oss i dag, da. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1555891 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jeg vet at Sakho kan ruse litt fra tid til annen, men rusing hans er i det minst 10 ganger bedre enn Skrtel sin. I tillegg virker han litt mer komfortabel med ballen. Synd Agger er syk, for jeg ser helst at Rodgers bruker Agger og Sakho/Toure. Folk kan si hva de vil om Lucas, men jeg syns han er sjef. God på å bryte foran, osv. Allen derimot, har ikke blitt særlig bedre siden sist han fikk spille. Så skulle de trenge mer offensiv kraft på midtbanen så ville jeg nok sterkt vurdert Honda, hvis kontrakt går ut i Januar. Han er i hvertfall bedre enn Moses og Allen. Gj Skrtel, 2 selvmål på 3 kamper. Se å få benka den skrotskallen! Om Rodgers så må bruke Illori, Kelly eller Sama fordi Agger og Toure er ute av spill. Hva som helst annet! For Skrtel trenger et brudd i denne rytmen han er inne i. Endret 7. desember 2013 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Gj Skrtel, 2 selvmål på 3 kamper. Se å få benka den skrotskallen! 3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Skrtel bør gi Mignolet en unnskyldning etter kampen, samt kjøpe sjokoladekanin til Suarez. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Runke hele veien hjem, runke hele veien hjem! Gud for en fantastisk runde! Både Chelsea og Man Udt tapte, og uavgjort for City. Og ikke minst, en solid seier igjen! En liten periode med uro, ellers var det tidvis storspill, og til slutt en fult fortjent seier. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 BEST ROUND EVER! Lenke til kommentar
sector Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nå mangler det bare at Arsenal går på en liten smell, så er det hele meget fantastisk. At ManU tapte var allikevel dagens beste. Hihihi Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 For en dag, dette er så nice. 2.plass ffs Selvmål-kavalkade idag, syk kamp. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nå så jeg ikke kampen i dag, da jeg lå og sov. Men under sist kamp, den mot Norwich, så slo tanken meg at kanskje Suarez i blant skyter i motstanderspillere med vilje, for å bruke de for å få ballen dit han vil. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Nå så jeg ikke kampen i dag, da jeg lå og sov. Men under sist kamp, den mot Norwich, så slo tanken meg at kanskje Suarez i blant skyter i motstanderspillere med vilje, for å bruke de for å få ballen dit han vil. Sov...?!? Ikke umulig det. Spesielt når han kommer fra død vinkel 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Skrtel må gjøre noe med disse idiotiske tingene han av og til gjør. Hver gang han gjør feil så blir det mål til motstanderen. Flott å se at Liverpool gassa på fremover etter 2-1 målet for å sikre kampen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå