Tekk Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Suarez er helt fantastisk. Topp 10 yndlingspiller. (Fra en Utd-supporter). Må si jeg (for)venter en tegning av Suarez snart nå! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Ai ai ai... http://www.dagbladet.no/2013/12/05/sport/fotball/milan/gennaro_gattuso/30677580/ Ivar Hoff: "Gennaro: I am you father..." 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Fantastisk å sitte og se kamp igår kveld. Endelig fikk vi se en kamp der Liverpool imponerte, og var overlegne. Ikke alltid det er slik. Det var allikevel et minus i kampen, og det var baklengsmålet. Slikt er unødvendig. Leste en plass før kampen at Rodgers mente at Agger burde bli mer fysisk, og ikke så fintspillende. Det var Agger som tapte hodeduellen på innlegget som det ble mål av. Så Agger må nok hjem og øve. Tror at Sakho bør inn, han er en spiller med kraftig fysikk. Han trenger bare å bli vant med fysikken og tempo i Premier League. Toure er allerede vant til fysikken og tempo, og er god i duellspill. Midtstoppere er det nok av i Liverpool for tiden, kanskje det er på tide å la Agger reise, mens en kan få en god sum for han. Juventus og Barcelona har hatt følere ute for Agger. Det er lag som kan betale en del med sin økonomi. Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Når det fjerde målet hans er et "middelmådig" frispark perle fra 25 meter, så oppsumerer det opptreden hans For en spiller! Never leave us! 4 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Satt med en god følelse idag, etter seieren i går, men så kom jeg på programmet forover og skaden til Sturridge. Tottenham, Chelsea og ManC borte blir veldig tøft. Mot Tottenham og Chelsea er det muligheter for seier, men mot City blir det tøft. Tipper på 4 poeng på de kampene. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Luis Suarez spilte vistnok småskadet i går. Sier vel bare enda mer om hvor vanvittig god den fyren er Lenke til kommentar
sector Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Men til helga bør det hvertfall bli tre poeng. Møter et lag med masse spillere som ikke var gode nok i Liverpool. Da kan det jo ikke bli annet enn seier... Hehe, neida, tar ingenting på forskudd. Laget svinger fra det ufattelig begredelige til det mest fantastiske, så her er ingenting avgjort før 90 min er spilt. Men det er jo lov å håpe! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Fingeren i jorda. Vi møtte Norwich. Imponerende prestasjon av Suarez, og jeg liker virkelig innstillingen hans for tiden. Men resten av laget var ikke spesielt fantastisk. Du skal ikke være veldig mye bedre enn Norwich før du klarer uavgjort eller til og med vinne mot Liverpool i en slik kamp. At laget fremdeles kan svinge så voldsomt mot to svake motstandere i to kamper på rad er ikke et styrketegn.De neste kampene blir nok en rimelig grei realitetssjekk for oss. Er også spent på å se hvordan den smale troppen håndterer kampene gjennom vinteren.. 3 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Vet at det kanskje er litt tidlig, men hvilken plass tenker dere Liverpool kommer på i år? Selv så regner jeg med tredje eller fjerdeplass:) Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Chelsea, Arsenal, City, Liverpool, United, Spurs. 1-6. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Beste jeg tør å håpe på er å sloss om 4. plass. Men håper jeg tar feil Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Fjerdeplass hadde vært en sensasjon. Jeg håper vi havner på fjerde, foran Man Udt og Spurs. Men det skjer nok ikke uten noen solide forsterkninger i vintervinduet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Tror kanskje Gerrard burde vært benket i neste kamp, han kan godt få pause i en slik kamp hvor man bør vinne (igjen...) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Du er klar over at vi spiller mot West Ham ja? Er det en kamp hvor Gerrard netter ofte så er det mot West Ham. Tipper vi ser mål fra både Steven og Johnson. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hva tror folket om Borini? Han var jo ganske uheldig med å skade seg forrige sesong, men generelt sett så synes jeg ikke han har bevist noe som helst i Liverpool trøyen. Sånn sett så er han fortsatt ung (22 eller noe om jeg husker rett), så har jo litt tid i hvert fall. Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Han har et godt navn og rykte fortsatt i Italia, så selg ha mens det enda er mulig å få noe penger inn igjen for han. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Suarez vs Gerrard og Sturridge i gruppespillet til neste sommer Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg var veldig skeptisk da vi hentet han, men hadde et lite håp om at speiderne så et talent jeg ikke klarte å se. Dessverre ble han nok hentet fordi han var ung, hadde spilt for BR, og debuterte tidlig på det italienske landslaget. Det er forøvrig merkelig hvor mye Liverpool klarer å betale for unge spillere som er "ganske gode". £11m for Borini, £15m for Allen og rundt £18m for Henderson. Forholdet mellom pris, risiko og forventet avkastning tilsier jo at Liverpool så for seg at de hadde hentet noen fremtidige verdensstjerner. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Suarez vs Gerrard og Sturridge i gruppespillet til neste sommer Å oh... håper ikke de blir uvenner som C. Ronaldo og Rooney ble under et EM/VM (husker ikke hvilket). Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 http://m.youtube.com/watch?v=UiMOEAyC2oA&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DUiMOEAyC2oA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå