knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hmmm.... Bød ikke helgens kamp på feiring? Nei Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Skjønner ikke helt hvordan dere kan være uenig med Hodgson angående Sturridge? Se det fra en spillers synspunkt. Hva er viktigst? Et par måneder med spill i PL, eller å spille for sitt eget landslag i VM? 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Skjønner ikke helt hvordan dere kan være uenig med Hodgson angående Sturridge? Se det fra en spillers synspunkt. Hva er viktigst? Et par måneder med spill i PL, eller å spille for sitt eget landslag i VM? Avspeiler jo hvordan det er i England og mange andre land, klubbene er viktigere enn landslaget. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 da drar jeg på Three lions, dette bør vi faen meg vinne! YNWA Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Kamptråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1555422 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Flere som har trøbbel med Sumo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Alle hadde trøbbel med Sumo, mens jeg hadde det class på Three Lions. Suarez er faen meg krem, er ikke måte på målene han kom med i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Punktum. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 SUAREZ <333333333 Aldri forlat LFC, vær så snill! <33333 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2013 1-0 2-0 3-0 4-0 5-1 (Sterling, assist Suarez Han hadde en brukbar dag på jobben 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har ikke tilgitt Suarez ennå, men jeg er på kanten Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Så kampen i opptak. YES!! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Anthony Pilkington Norwich player @Pilkington_11 I wish Suarez would just leave us alone!! Big bully! People moaning about defending just wait till u see the goals he has scored! What are you supposed to do when someone is doing that! 4 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Suarez har like mange mål på 9 kamper som Tottenham har på 14 kamper. 4 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Suarez er helt fantastisk. Topp 10 yndlingspiller. (Fra en Utd-supporter). 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Irriterende at jeg ikke fikk sett kampen. Bare min feil og. Uansett, Suarez er så god akkurat nå at det nesten er urettferdig for de andre lagene. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få se et bedre hattrick enn hans første borte mot Norwich, og så gjør han dette. 4 scoringer, alle verdensklasse. Hvordan så midtbanen ut med Allen, Gerrard og Henderson? Ble den mer mobil? Ganske sikker på at vi kjøper noen inn i Januar, som er ment å ta en plass på midten. Det trengs. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Irriterende at jeg ikke fikk sett kampen. Bare min feil og. Uansett, Suarez er så god akkurat nå at det nesten er urettferdig for de andre lagene. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få se et bedre hattrick enn hans første borte mot Norwich, og så gjør han dette. 4 scoringer, alle verdensklasse. Hvordan så midtbanen ut med Allen, Gerrard og Henderson? Ble den mer mobil? Ganske sikker på at vi kjøper noen inn i Januar, som er ment å ta en plass på midten. Det trengs. Vi trenger også forsterkninger framover, og ikke minst bak. I januar ser jeg for meg tre spillere; en midtbane, en offensiv ving/spiss og en venstreback. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Syns alle på laget var bra. Norwich kom for å ta ett poeng så vi styrte hele matchen. Spesielt Cout var bra som hengende spiss. Synd alle de andre topplagene også vant. Tottenham hadde vel et sent seiersmål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå