Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk å sitte og se kamp igår kveld.

Endelig fikk vi se en kamp der Liverpool imponerte, og var overlegne. Ikke alltid det er slik.

Det var allikevel et minus i kampen, og det var baklengsmålet. Slikt er unødvendig.

Leste en plass før kampen at Rodgers mente at Agger burde bli mer fysisk, og ikke så fintspillende. Det var Agger som tapte hodeduellen på innlegget som det ble mål av. Så Agger må nok hjem og øve.

Tror at Sakho bør inn, han er en spiller med kraftig fysikk. Han trenger bare å bli vant med fysikken og tempo i Premier League. Toure er allerede vant til fysikken og tempo, og er god i duellspill.

Midtstoppere er det nok av i Liverpool for tiden, kanskje det er på tide å la Agger reise, mens en kan få en god sum for han. Juventus og Barcelona har hatt følere ute for Agger. Det er lag som kan betale en del med sin økonomi.

Lenke til kommentar

Satt med en god følelse idag, etter seieren i går, men så kom jeg på programmet forover og skaden til Sturridge. Tottenham, Chelsea og ManC borte blir veldig tøft. Mot Tottenham og Chelsea er det muligheter for seier, men mot City blir det tøft. Tipper på 4 poeng på de kampene.

Lenke til kommentar

Men til helga bør det hvertfall bli tre poeng. Møter et lag med masse spillere som ikke var gode nok i Liverpool. Da kan det jo ikke bli annet enn seier...

Hehe, neida, tar ingenting på forskudd. Laget svinger fra det ufattelig begredelige til det mest fantastiske, så her er ingenting avgjort før 90 min er spilt.

Men det er jo lov å håpe!

Lenke til kommentar

Fingeren i jorda. Vi møtte Norwich. Imponerende prestasjon av Suarez, og jeg liker virkelig innstillingen hans for tiden. Men resten av laget var ikke spesielt fantastisk. Du skal ikke være veldig mye bedre enn Norwich før du klarer uavgjort eller til og med vinne mot Liverpool i en slik kamp. At laget fremdeles kan svinge så voldsomt mot to svake motstandere i to kamper på rad er ikke et styrketegn.

De neste kampene blir nok en rimelig grei realitetssjekk for oss. Er også spent på å se hvordan den smale troppen håndterer kampene gjennom vinteren..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du er klar over at vi spiller mot West Ham ja? Er det en kamp hvor Gerrard netter ofte så er det mot West Ham.

Tipper vi ser mål fra både Steven og Johnson.

Lenke til kommentar

Jeg var veldig skeptisk da vi hentet han, men hadde et lite håp om at speiderne så et talent jeg ikke klarte å se. Dessverre ble han nok hentet fordi han var ung, hadde spilt for BR, og debuterte tidlig på det italienske landslaget.

Det er forøvrig merkelig hvor mye Liverpool klarer å betale for unge spillere som er "ganske gode". £11m for Borini, £15m for Allen og rundt £18m for Henderson. Forholdet mellom pris, risiko og forventet avkastning tilsier jo at Liverpool så for seg at de hadde hentet noen fremtidige verdensstjerner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...