Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvordan dere kan være uenig med Hodgson angående Sturridge?

Se det fra en spillers synspunkt. Hva er viktigst? Et par måneder med spill i PL, eller å spille for sitt eget landslag i VM?

Avspeiler jo hvordan det er i England og mange andre land, klubbene er viktigere enn landslaget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Alle hadde trøbbel med Sumo, mens jeg hadde det class på Three Lions. :D
Suarez er faen meg krem, er ikke måte på målene han kom med i dag.

Lenke til kommentar

Irriterende at jeg ikke fikk sett kampen. Bare min feil og. Uansett, Suarez er så god akkurat nå at det nesten er urettferdig for de andre lagene. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få se et bedre hattrick enn hans første borte mot Norwich, og så gjør han dette. 4 scoringer, alle verdensklasse.

Hvordan så midtbanen ut med Allen, Gerrard og Henderson? Ble den mer mobil? Ganske sikker på at vi kjøper noen inn i Januar, som er ment å ta en plass på midten. Det trengs.

Lenke til kommentar

Irriterende at jeg ikke fikk sett kampen. Bare min feil og. Uansett, Suarez er så god akkurat nå at det nesten er urettferdig for de andre lagene. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle få se et bedre hattrick enn hans første borte mot Norwich, og så gjør han dette. 4 scoringer, alle verdensklasse.

Hvordan så midtbanen ut med Allen, Gerrard og Henderson? Ble den mer mobil? Ganske sikker på at vi kjøper noen inn i Januar, som er ment å ta en plass på midten. Det trengs.

Vi trenger også forsterkninger framover, og ikke minst bak.

I januar ser jeg for meg tre spillere; en midtbane, en offensiv ving/spiss og en venstreback.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...