Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 To selvmål av Skrtel. Hurra. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Like greit jeg gikk glipp av denne. Hvordan var Sterling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Like veik som alltid. Får endel frispark da, men holder ikke mål. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kjøp, kjøp, kjøp! Et par skader så er vi plutselig dårligere enn Hull. Jeg er så jævlig forbanna nå! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Kjøp, kjøp, kjøp! Et par skader så er vi plutselig dårligere enn Hull. Jeg er så jævlig forbanna nå!Er jo ikke skader men dårlig laguttak. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Sturridge og Enrique er skadet, mens Agger og Coutinho vel er småskadet. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Definitivt noe av det dårligste jeg har sett. Forsvaret er helt maktesløse. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hele laget var elendig i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Nå er det kun full blasting av The Rock som gjelder. Sean Connery og masse junkfood. Faen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Slår aldri feil at LFC driter seg ut når de kan "dra fra" lagene under seg. Hadde vært greit å ha litt å gå på i romjulen! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg synes nesten angrepsspillet var verre enn forsvarsspillet. I sånne kamper har vi tidligere punktert kampen ila den første halvtimen, men vi er totalt ufarlige uten Coutinho og Sturridge. Om Chelsea i tillegg taper i dag er det i det minste en liten trøst, selv om det smerter å se hvor godt an vi burde ligget på tabellen. FML Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Helt fortjent tap. Jeg sa det etter fem minutter til min far som var på besøk for å se kampen, at her blir det tap eller uavgjort (hvis vi var heldig). Innstillingen til laget er dårlig, typisk sånn som store lag pleier å ha mot lag lenger nede. "Vi er så gode at vi vinner uten å yte". Det fungerer ikke lenger i fotball, bunnen er ikke så dårlig nå som de var for 10-15 år siden. Skertl er igjen i fokus, jeg har ikke sansen for han og har aldri hatt det. Har spilt noen bra kamper denne sesongen, men hva så?. Jeg kan ikke komme på en eneste midtstopper i PL de siste 10 årene som har vært involvert i så mange baklengsmål som han, og da tenker jeg ikke bare på selvmål. Bra for Hull og fansen at de fikk tre poeng, det unner jeg de. Tror vi har/hadde godt av en smekk på pungen Endret 1. desember 2013 av AllFather Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Og vips så var vi på 5. plass... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Mange hull i forsvaret i dag. 4 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Vi skulle hatt 27 poeng, to poeng foran tredjeplassen. Nå ser det plutselig veldig vanskelig ut med topp fire, med tanke på de vanskelige romjulskampene som er foran oss. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Vi skulle hatt 27 poeng, to poeng foran tredjeplassen. Nå ser det plutselig veldig vanskelig ut med topp fire, med tanke på de vanskelige romjulskampene som er foran oss. Om vi taper for Hull, så kan vi absolutt vinne mot Chelsea . Men ja, nå ser vi vel litt hvor liten stallen vår er. Endret 1. desember 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Null innsats = tapt kamp. Liverpool skuffer igjen når man har sjansen mot en lettere motstander. Og det er jo ikke noe nytt i det, dessverre. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Jeg føler vi har vært bedre mot antatt dårligere motstand denne sesongen, men i dag er det tilbake til gamle synder. Laget vi stiller er ikke vårt beste men det skal være bedre enn Hull "any day of the week". Er skuffet nå!! Edit: nå er vi iallefall inne på topp 4 igjen.. Endret 1. desember 2013 av indahla Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Jeg føler vi har vært bedre mot antatt dårligere motstand denne sesongen, men i dag er det tilbake til gamle synder. Laget vi stiller er ikke vårt beste men det skal være bedre enn Hull "any day of the week". Er skuffet nå!! Edit: nå er vi iallefall inne på topp 4 igjen.. Helt enig. Kampen idag minnet om mange kamper de siste sesongene. Det er utallige eksempler på at Liverpool rett og slett driter seg loddrett ut mot egentlig elendig motstand. Slik gjør ikke de lagene som har vunnet PL de siste sesongene. Det er med andre ord altfor stor forskjell på et Liverpool-lag som har dagen, og et som ikke har. Det betyr igjen at laget trenger styrking allerede i neste vindu. Bredden i stallen er for tynn. Idag kom Coutinho inn i andre omgang, som ikke har trent hele uken og fått injeksjoner slik at han i det hele tatt kunne sitte på benken. Gruer meg allerede litt til neste kamp. Da møter de Norwich, som i mitt hode er et annet av de såkalte "drittlagene" (mener ikke å fornerme noen, men de er ikke akkurat tittelkandidat). Får håpe Liverpool bretter opp ermene og tar seg sammen. Suarez har vel hatt et par hat-trick mot Norwich de siste sesongene, men var ikke det på bortebane...? LKanskje ikke LFC-spillerene har hatt godt av å ligge så høyt på tabellen. De har kanskje trodd de var bedre enn de er. Kanskje bedre om de er litt nedpå tabellen en stund, og får kjenne litt på hverdagen, og ikke blir for høye på pæra. Så kan de komme tilbake som en underdog, slå fra seg, og kjempe seg frem til CL-plass neste år. Endret 1. desember 2013 av sector Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå