Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Alt i alt skal vi være fornøyd med poeng i denne kampen ja, men det var synd ikke stikkeren fra Gerrard til Kuyt mot slutten av kampen nådde helt fram - da hadde vi vunnet... Men det hadde vært urettferdig egentlig. Håpet lenge det skulle bli 0-0 mellom Marseille og Besiktas, men det ble to mål til slutt for hjemmelaget hvor tidligere rød Cissé ble matchvinner.

Jeg så kampen på internett Live Sport 24-7. Flere som så kampen der? Hadde dere problem med bufring i 2. omgang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg så kampen på internett Live Sport 24-7. Flere som så kampen der? Hadde dere problem med bufring i 2. omgang?

9524136[/snapback]

Jeg så kampen der. Hadde også et lite problem med bufringa, spesielt i andre-omgang. Jævlig irreterende egentlig.

Lenke til kommentar

9524136[/snapback]

Jeg så kampen der. Hadde også et lite problem med bufringa, spesielt i andre-omgang. Jævlig irreterende egentlig.

9524875[/snapback]

Det var det jeg tenkte. Jeg har selv superraskt bredbånd og har aldri hatt slike problemer tidligere, derfor sendte jeg en epost til "kundeservice" (eller hva de kaller det) og forklarte problemet. Det er for ille at man skal betale for en service som ikke fungerer skikkelig, spesielt når de har garantert for at de har fjernet problemet med bufring. Men det arrogante svaret jeg fikk var at "dette er et lokalt problem hos deg, ikke et problem fra vår side."

Lenke til kommentar

Utrolig skuffet altså. Så oppsummeringa på TV3, og selv den var jo et stort gjesp. :no: Dog fornøyd at det blir ett poeng på en heller rævva dag der så godt som ingenting stemte. Skal jo også sies at Porto ikke er den letteste motstanderen heller da. Håper virkelig vi kjøper Quaresma neste gang vi har sjansen, for en spiller!

Lenke til kommentar
Utrolig skuffet altså. Så oppsummeringa på TV3, og selv den var jo et stort gjesp. :no: Dog fornøyd at det blir ett poeng på en heller rævva dag der så godt som ingenting stemte. Skal jo også sies at Porto ikke er den letteste motstanderen heller da. Håper virkelig vi kjøper Quaresma neste gang vi har sjansen, for en spiller!

9525230[/snapback]

Han var bra teknisk, men han la seg jo ned hver gang det var en spiller i nærheten. Egentlig det jeg hadde forventet av han, men hvis han slutter med skuespillingen og konsentrerer seg om fotballen er han mer enn velkommen.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som begyner å bli bekymret for hvor mange utlendinger vi skal hente til juniorlaget vårt? Etter å ha sett på diverse lister må jeg si at jeg begyner å bli litt bekymret for klubben og de yngre i lengderetningen. Jeg mener at de engelske og ekte lokale må få sjangsen de og. Ellers blir alt feil etter min menning. Kommer det utlendinger etter utlendinger mister de lokale motivasjonen, og andre vil nok gå til andre engelske klubber. Jeg liker egentlig ikke dette.

Lenke til kommentar

Først nå du reagerer? Siden utenlandske managere har kommet til og erstattet mye av speidere og støtteapperat med sine egne folk så finner man mindre og mindre speidere fra de store klubbene på yngre nivåer i England. På en måte er det bra siden de mindre klubbene da har en sjanse, den negative siden er at unggutta nok aldri drømmer om backplassen på Wigan. Dermed går motivasjonen ned, å spesielt når kompisen blir byttet ut med en som kan ordene fuck, pussy og hello på engelsk å er ment for førstelaget om et par år.

En annen positiv faktor er at penger fra PL da vil renne ned til klubbene i lavere divisjoner ved kjøp og salg.

Jeg er uansett for en regel om at minst 5 på laget skal være av Engelsk opprinnelse.

Lenke til kommentar

Tja, hvis de engelske ikke holder mål gjør det meg ingenting om gutta på jr laget er fra Serbia eller Mosambik. Selfølgelig foretrekker jeg at den neste gutten som kommer opp fra juniorlaget til A-stallen er scouser, men så lenge han spiller godt og elsker laget sitt gir jeg en god faen i hvor han kommer fra...

Lenke til kommentar
Tenker du en regel på at det skal gjelder 5 fra eget juniorlag? Eller fem bare de er engelske?

9528175[/snapback]

Bare de er fra GB.

Skal man beholde PL som det er må noe gjøres. Se på tippeligaen. Nivået har ikke gått opp paralellt med antall utlendinger, snarere tvert imot.

Lenke til kommentar
Tenker du en regel på at det skal gjelder 5 fra eget juniorlag? Eller fem bare de er engelske?

9528175[/snapback]

Bare de er fra GB.

Skal man beholde PL som det er må noe gjøres. Se på tippeligaen. Nivået har ikke gått opp paralellt med antall utlendinger, snarere tvert imot.

9528909[/snapback]

Så enig, så enig!

Lenke til kommentar

Godt å høre at John Arne Riise er kvitt skaden sin.

Uthvilt Riise

Liverpools nordmann forteller til klubbens hjemmeside at han nå er spilleklar igjen av sin skade, og føler seg full av energi.

Nyheten vil komme som et løft for Rafael Benitez, som har hatt en del skadeproblemer i sitt lag de siste kampene. De siste på listen er Xabi Alonso og Daniel Agger, hvor man fortsatt ikke har fått resultatet av en røntgenundersøkelse av spillernes fotskader.

- Jeg er frisk og klar til kamp igjen, bekrefter Riise. - Det har vært nedslående for meg å måtte miste de to siste kampene mot Portsmouth og Porto.

- Jeg fikk skaden da jeg spilte på landslaget, men en scan viste at det ikke var et alvorlig problem. Jeg mistet fire eller fem dager med trening, men jeg pleier å bli fort frisk og nå er jeg klar igjen.

- Jeg har ikke hatt mange avbrekk under min tid i Liverpool og jeg er nå full av energi. Jeg ser fram til treningene under resten av denne uka og muligheten til å spille meg inn på laget kommende helg.

Lenke til kommentar

Agger og Alonso ute i seks uker

Liverpool har fått en gedigen nedtur etter at både Daniel Agger og Xabi Alonso har fått påvist brudd i foten.

Av Torbjørn Flatin

Røntgenbilder skal ha påvist at Daniel Agger har brukket en tå i høyrefoten. Dansken fikk skaden mot Portsmouth, men man skal ha trodd at det kun dreide seg om en forstuing og at han likevel var aktuell for spill mot Porto. Større smerter under trening i Portugal gjorde imidlertid at han kun ble plassert på benken.

Xabi Alonso har brukket en metatarsel i sin høyre fot, d.v.s et av benene som leder ut mot tærne.

Skadene er et hardt slag for Rafa Benitez og Liverpool. Spesielt tapet av Agger bekymrer, siden Sami Hyypiä er den eneste etablerte erstatteren i midtforsvaret, selv om Alvaro Arbeloa ventelig også vil være aktuell som cover.

Jævla typisk....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

and now for something completly diffrent :)

>Jose the a-hole, er ferdig i chelsea :D

savner ikke han et fnugg, endelig slutt på tøys og tullette utsang fra den sytepaven :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...