Jotun Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Hahahah! Nå døde eg litt inni meg! Bra observert. Godt det var på wikipedia. For det er feil. Det er ikke noe derby. Ser den artikkelen snakker om vestlandsderby og gode greier. Vel. Mulig eg er på bærtur. Men har aldri hørt at united liverpool blir omtalt som et derby? Pluss for den mann. Edit: Litt mer søking og eg lærer stadig mer. Og nå har eg tenkt å gjøre en ting som sjeldent blir gjort her inne. Innrømme feil. Derby er et mye videre begrep enn eg trodde. North West derby: primarily refers to Liverpool v Manchester United, but may also include matches between other teams from the region http://en.wikipedia.org/wiki/Local_derbies_in_the_United_Kingdom#Football For meg har derby alltid handlet utelukkende om klubber i samme by. Endret 21. november 2013 av Jotun 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Gud bedre, nå må vi komme i gang med kampene igjen. Diskusjonen har falt ned på sandkassenivå etter en morsom start hvor men skulle vurdere/tippe resultater for resten av året. Everton borte nå i helga blir en fin test for oss. Spent på å se om vi holder koken inn i vintermånedene. Klarer vi å få med oss tre poeng nå ligger alt til rette for et småpent run frem til jul! 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hm, ser ut til at jeg har gått glipp av en side med kommentarer før min forrige post. Things are looking up! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Gud bedre, nå må vi komme i gang med kampene igjen. Diskusjonen har falt ned på sandkassenivå etter en morsom start hvor men skulle vurdere/tippe resultater for resten av året. Everton borte nå i helga blir en fin test for oss. Spent på å se om vi holder koken inn i vintermånedene. Klarer vi å få med oss tre poeng nå ligger alt til rette for et småpent run frem til jul! Selv synes jeg ikke resultattippingen var så artig . Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Bedre enn whineception. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Håper virkelig BR kjører på med fire bak og ikke det der vingbackopplegget.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Bedre enn whineception.Kanskje. Håper virkelig BR kjører på med fire bak og ikke det der vingbackopplegget..Har fortsatt tro på 3-5-2, men det krever veldig mye av vingbackene. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Etter min mening har vi kun to brukbare vingbacker, og den ene av de er ute i 2 måneder. Den formasjonen krever jo at man har gode vingbacker. 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Som BR og utallige andre trenere har sagt; Formasjonen er bare tall. Det er spille*stilen* som er interessant. Ingen formasjon er noe særlig tess dersom spillerne ikke gir 100% på bana og er tro mot stilen manageren krever. På den annen side spiller det liten rolle hvilken formasjon man spiller, så lenge man har en klart definert stil og spillere som gir alt alltid, og har forstått arbeidsoppgavene sine. Rafa messet alltid om "balance", og han har et godt poeng. Ivareta balansen i laget, så er det egentlig ett fett hvordan man spiller, så lenge man har spillere som kler rollene sine. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Spent på hvem som skal ta over akademiet nå som Frank McParland og Rodolfo Borrell er sparket. Har virkelig troen på FSG og Brendan så ser ikke bort fra at vi får inn noen gode avtakere . Vel, jeg vil fortsatt foretrekke en formasjon som gjør at vi kan stille med våre 11 beste og at de spiller i sin vante posisjon på banen.Delvis enig. Det beste laget bør alltids spille, men om vi skal kun se på gode spillere så er jo tre stoppere nesten et must. Men sånn sett så tror jeg en 4-3-3 kan fungere veldig bra på lørdag. Da med Coutinho, Suarez og Sturridge som de tre der framme. Men det jeg synes hadde vært virkelig artig er om Brendan hadde kjørt en 3-4-3 slik at man virkelig får styrke på kantene, men da igjen vil jo dette gå utover midtbanen. Hva tror folket om Cissokho? Er vel en grunn til at han ble hentet av Brendan, selv om det sånn sett ikke virker som om han har sånn veldig troen med tanke på at han ble hentet på lån. Synes han virker som en ganske god spiller, bare litt "dum", men kanskje det er noe han kan bli bedre på. Endret 21. november 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
sector Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hentet ikke Liverpool inn McManaman og Fowler eller hvem det nå var for ikke lenge siden...? Kanskje de gamle stjernene er tenkt som trenere i ungdomsavdelingen. Eller muligens er det noen andre de har i kikkerten. Cissokho tenker eg blir god, med litt tid på seg. Det får han nå som Enrique er ute i to mnd. Han har vel vist i LaLiga at han holder en viss standard. Så eg er ikke så nervøs for hva han skulle finne på. Frem til nå har han spilt mye støtte og inn i banen, håper han får troen og begynner å raide opp og ned venstresiden. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Hentet ikke Liverpool inn McManaman og Fowler eller hvem det nå var for ikke lenge siden...?De jobber visstnok bare deltid. Kanskje Daglish kan ta over? Sånn sett håper jeg det blir en som både er god å guide spillerne, men også er med på å skape et bra miljø hvor spillerne kan blomstre. _______________________________________________ Litt artig å tenke tilbake på tiden med de forrige eierne, også Hogdson, og ikke minst når Kenny tok over midtveis i sesongen . Mye kjipt de siste årene, og må si jeg virkelig nyter det å være Liverpool for tiden. De er rett og slett i siget, og jeg tror Brendan greier å bygge noe stort, et lag som virkelig er med på å kjempe om alle de store titlene. ________________________________________________ Høyreback er et must i januar. Endret 21. november 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Cissokho er jo 26 år, er det noe håp for at han skal bli så mye bedre? For meg virket det litt som en midlertidig nødløsning da han ble hentet, og det at han kun er på lån kan vel støtte opp om det. Jeg er storfornøyd med Enrique og Johnson, men så mye skadet de har burde vi nok hente en eller to like god backer om vi skal kjempe om medalje. 3 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 (endret) Cissokho er jo 26 år, er det noe håp for at han skal bli så mye bedre? For meg virket det litt som en midlertidig nødløsning da han ble hentet, og det at han kun er på lån kan vel støtte opp om det. Jeg er storfornøyd med Enrique og Johnson, men så mye skadet de har burde vi nok hente en eller to like god backer om vi skal kjempe om medalje.Enig. Om Cissokho slår til er det en bonus, om han ikke gjør det er det klart vi trenger noen andre. ____________________________________ Fin artikkel om Coutinho : http://liverpool.no/newspg.aspx?id=39238&zone=1 Endret 21. november 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Cissokho blir ikke lenger enn en sesong. Jeg klarer ikke å se at han tilfører noe som tilsier annet. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Cissokho blir ikke lenger enn en sesong. Jeg klarer ikke å se at han tilfører noe som tilsier annet. Gutten har jo så vidt blitt varm i trøya. Gi ham nå en sjanse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Kunne ikke forumspolitet spurt før de splittet trådene? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Kunne ikke forumspolitet spurt før de splittet trådene?Du får ta ansvar og endre førstepost til noe virkelig bra . De gjorde vel slik for å hindre meg i å starten den . Og ikke en gang bry deg om å lage en kjempebra førstepost, en halvgod en vil være mer enn nok for å spre glede til oss andre forumbrukere. ________________________________________ Her har du en førstepost Daniel. Everton - Liverpool 23/11 kl: 13:45. Da braker årets første Liverpool derby. Ligaen er jevn, og Everton som ble storebror i byen sist sesong, har nok veldig lyst til å gjøre noe lignende i år. Forventet lagoppstilling Liverpool: *insert lagoppstillingen du allerede har postet* Endret 22. november 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. november 2013 Del Skrevet 23. november 2013 Hva skjer?Mange nervøse Liverpool-supportere her, meg selv inkludert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå