Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Banansplitt: Hvis det er så jævlig i denne tråden, hvorfor fortsette å kommentere her? Da kan du vel bare stikke et annet sted og trolle?

@Sexy Mann29: Hvis du ikke har noen problemer med at folk kan få mene hva de vil, hvorfor kommentere det med "Er du seriøs?" da? Er nok mange her inne som mener at Merseyside derbyet er verdens beste derby.

• Liker 1
Lenke til kommentar

@Banansplitt: Hvis det er så jævlig i denne tråden, hvorfor fortsette å kommentere her? Da kan du vel bare stikke et annet sted og trolle?

@Sexy Mann29: Hvis du ikke har noen problemer med at folk kan få mene hva de vil, hvorfor kommentere det med "Er du seriøs?" da? Er nok mange her inne som mener at Merseyside derbyet er verdens beste derby.

Ikke vits å whine på whining ;) .

Enrique ute i 2 måneder. Da får vi virkelig se om Cissokho duger.

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=39230&zone=1

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Ikke vits i å whine på min whining av whininga til de to andre. Og sånn går nå dagan.

Men fra spør til revolver: det virker som folk med mange innlegg holder med hverandre. Man kan for eksempel kritisere en debattant for ikke å holde seg til temaet i tråden mens en annen gir de faen i å poengtere fordi han har mange innlegg. Eller at man kritiserer noen for trolling mens når det er en "erfaren" debattant gjør man ikke det. Jada, jeg har sett hykleriet i denne tråden her. For øvrig, denne forskjellsbehandlingen kommer selvfølgelig ikke til å ha noe å si for min deltakelse, men å legge føringer på hva som diskuteres i en tråd for eksempel, ja det kan moderatorer og forumveiledere ta seg av. Dette er ment som en tilbakemelding til dere eldre fra et par av oss unge. Like regler for alle.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke regler, for de blir aldri fulgt.

Forsåvidt irriterer jeg meg også litt over at trynefaktor skal ha noe å si. Og har lekt med tanken på at det ikke skulle vært slikt som brukernavn her på forumet, men jeg tror jeg er en av få :p .

Endret av Because I need change!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Jotun: En post hvor det står: "Er du seriøs?" er ikke en mening, det er et poengløst spørsmål. Først så spør man på en ironisk måte om den som sa det var seriøs for deretter å legitimere meningen? Trolling.

Because I need change!: Det heter vel at de er til for å brytes? :p

Endret av Kimma16
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært fotballsupporter i en grei mengde år nå, men dette er første gangen jeg hører om en Norsk Liverpoolsupporter som foretrekker Liverpool - Everton over Liverpool Manchester United (som jeg får inntrykk av at han gjør), og ble rimelig overrasket over akkurat det. I tillegg mangler Merseyside-debyene en ekstremt viktig derbyingrediens i mine øyne og lurte derfor på om han var seriøs (eller tulla). Hvorfor er det så utrolig galt, gutter? Enn å bli så forbanna såre i baken av no' sånt. Jeg ser virkelig ikke problemet her.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Men sexy mann: Liverpool mot United er ikke et derby. Du er faktisk HELT på bærtur.

Det er ikke er derby i ordets rette forstand, men blir ekstremt ofte omtalt og sett på som er derby allikevel pga. lagenes status osv., spesielt her til lands.

Endret av Sexy Mann29
Lenke til kommentar

Men sexy mann: Liverpool mot United er ikke et derby. Du er faktisk HELT på bærtur.

http://no.wikipedia.org/wiki/Derby_(lokaloppgj%C3%B8r)

England:

Hmmm... jeg liker retningen du går i, Jotun. Du mener jeg er helt å bærtur, og for å bevise det linker du til en Wikipediaartikkel som lister opp det nevnte oppgjøret som et derby.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...