Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Misforstå meg rett, BR er sannsynligvis det beste som har skjedd denne klubben siden Shankly.

Det jeg sier er at jeg tror Kenny ville gjort det ålreit om han fikk fullføre de tre årene han signerte for. Det var ikke all verden til mannskap han overtok, og selv om noen av signeringene hans var helt på styr (ihvertfall i etterpåklokskapens navn), gjorde han det greit nok. Han fikk inn både Suarez og Henderson, f.eks.. (La oss ikke snakke mer om de andre ;) )

Men det er ikke FSG-filosofi å ansette gamle trenere eller å hente inn aldrende spillere.. Kenny skulle aldri lede klubben lenger enn til sommeren 2011, men fikk laget til å overprestere og FSG ble dermed tvunget til å gi ham lengre kontrakt, ikke minst pga statusen hans blant fansen.

Alt i alt er jeg kjempehappy med slik ting ble til slutt, men da Kenny fikk foten var ikke BR i utgangspunktet interessert i jobben. Han takket vel nei til intervju i første runde, så vidt jeg husker..

Slik sett var det gambling av FSG, men akkurat i dette tilfellet var det virkelig verdt det!

Ed: Rettet opp i et par typos.

Endret av cmyrland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snip*

For de som ikke husker Paco Ayesteran var han assistenten til Benitez. Da han ikke ville mer og reiste, gikk det nedover for Liverpool. Lurer på om han kom på kant med Benitez, men er ikke sikker.

Så støtteapparatet blir ofte glemt, men det er også en stor faktor for suksess.

Det har du helt rett i. Det virker som om Benitez kom på kant med flere i teamet han hadde med seg i 2004, for både Paco og Pako (et eller annet merkelig langt og kronglete etternavn på O, om jeg ikke husker feil) forsvant. Ayesteran forsvant vel i 2007, så oppturen fortsatte da en stund til etter ham.

Men jeg tror Benitez fikk litt tunnellsyn i den perioden, og det bidro nok en del til slitasjen og til slutt kollapsen i 2010..

Lenke til kommentar

Grattis :)

Ser på fotballryktene at Alonso kan være på vei tilbake til PL, og flere klubber snuser på han.

Ser mange vil ha han tilbake til Liverpool, men hvem skal han spille for på midtbanen?

Gerrard får jo spille så lenge han har puls,og da er det bare Henderson igjen.

Og han vil jeg ha på banen...

Som man lærer på skolen:

2/3 av jordens overflate er dekket av vann.

Den siste tredjedelen er dekket av Henderson.

Lenke til kommentar

Ser ut som det går veien for Uruguay mot Jordan hvertfall. Leder 2 - 0, og det er gått nesten en time av kampen.

Suarez og Cavani er sett på banen hvertfall. Ingen av dem har puttet mål.

Er på jobb så jeg ser bare litt av og til på en dårlig stream av eurosport.

Lenke til kommentar

Lørdag, landskampspause, intet skjer i Premier League. Ikke engang noen interessanne rykter er å lese rundt om i diverse internasjonale aviser eller tidsskrifter. Det mest spennende er hva neste trekk i sjakk-VM blir. Det forteller sitt!!

Men om en uke er det lokaloppgjør mot Everton, det blir spennende det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...