Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Solid seier og akkurat det Liverpool trengte etter Arsenalkampen.
Kjempekamp av Gerrard, Suarez og Cou. Bra over hele linja i grunn. Men sitter og småirriterer meg over Sturridge holdninger og egotripp.

Jævla landslagpause før Everton venter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Helt klart.

Vil også poengtere hvor veike skuddene til Coutiniho er til tider. :p

Ønsket mange ulike målscorer før kampen, fikk O.Goal og Skrtel. Greit nok.

Cou var nærme, ellers var det Suarez-show all the way foran Fulham-målet.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Enda? At han skytte som ei jente er ikke noe nytt. Nå går han aldri for kraft men plassering. Men det hjelper pent lite når skuddene sjeldent treffer mål, og om de først gjør det er det veldig veikt.

Lenke til kommentar

Cou har nettopp kommet tilbake fra et langt skadeavbrekk, ikke bekymret for at han ikke skyter perfekt enda.

Var han skadet i foten...? ;)

Deilig med 3 poeng idag. Og det var ikke bare vår feil. Damn å dårlig Fulham var. Synd oppriktig synd på supporterne.

MOTM: Suarez / Cou.

Han franske på venstre ving må lære seg å utfordre. Bare støttepasninger og balltap..

Lenke til kommentar

Gerrard MOtM for meg. Var overalt i dag, og var vel involverte i alle målene. Herlige innlegg og crossere. Gode gamle SG8, håper han fortsetter slik fremover nå, i arsenalkampen virket han veldig sliten og umotivert, men pytt pytt.

Erre landslagspause nå? zzz..

Lenke til kommentar

Rett før sist landslagspause skrev vi her i forumet om hvor dårlig Liverpool pleier å gjøre det i etterkant av slike pauser.

Og hva skjedde? Jo det ble tap.

Nå er det pause igjen. Og etter denne pausen er det Everton som venter på Goodison Park.

Nå er det på tide at Liverpool tar seg sammen, og gir jernet. Denne gangen skal det ikke bli tap, særlig når det er byrivalen som er på andre banehalvdel!

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med at jeg støttet Henderson, syns han bevisste greit hvor mye bedre vi spiller med han enn Moses. Jeg håper vi kan gå lengst mulig med skadefritt lag, for gårsdagens lag er nok gode nok for topp fire, selv om motstanderen selvfølgelig ikke var all verdens. Ekstra deilig at Chelski snublet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Et skudd av hundre. :p

Bekrefte jo det jeg sier, er jo et plasseringskudd, ikke et hardt skudd. Han må jo treffe mål før eller siden.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

wpid-8311mikemyers.jpg

"I'm so thrilled to be here, I cannot even believe it. I'm normally really chatty but I'm speechless right now. I was born in Canada in '63 and my parents came to Toronto in '56, and there's no-one more English than an Englishman not living in England. Our house was a shrine to Liverpool. I love the people here and I really do think it's my home.

"I did not sleep last night - I cannot believe it. I'm so jazzed to be here. I can't even talk, I can't look at the soccer players in the face. I'm even starstruck by Anfield, the pitch. I didn't even want to look at it - I was a little afraid.

"I think Liverpool have every chance of getting into that top four this year. When Sturridge and Suarez get the ball you just don't know what's going to happen. It's old-school Liverpool, getting the ball and distributing it upfield.

"My only heartbreak I have is my Dad would have loved this team because of its creativity. But he's up there, enjoying it all."

Lenke til kommentar

Rett før sist landslagspause skrev vi her i forumet om hvor dårlig Liverpool pleier å gjøre det i etterkant av slike pauser.

Og hva skjedde? Jo det ble tap.

Nå er det pause igjen. Og etter denne pausen er det Everton som venter på Goodison Park.

Nå er det på tide at Liverpool tar seg sammen, og gir jernet. Denne gangen skal det ikke bli tap, særlig når det er byrivalen som er på andre banehalvdel!

For å si det sånn: Jeg er ikke overbevist om at Liverpool kommer til å gjøre en god kamp mot Everton. Disse pausene har en ekkel tendens til å gjøre rare ting med formen til Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...