knipsolini Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har du utviklet dysleksi over natten, AllFather? 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ser Ashely "Penalty" Young har vært innenfor 16-meter'n til motstander igjen. "Nå ble det stille i fjøset, på deg og deg og deg" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Tror ikke liverpool taper borte mot Everton og Chelsea for Liverpool har et godt grep mot disse to lagene. Har vel ikke tapt mot chelsea i serien på flere sesonger. To uavgjort kan dog fort forekomme. Regner nesten med tap mot city. Men er ikke brennsikker på seier mot fulham,hull, spurs osv.Ivertfall om måltørke-trenden ved untak av våre to spisser fortsetter. Jeg er redd Liverpool skal nok en sesong uavgjort'e seg av teten og 4.plassen. Noe Young-diskusjon kan vi egentlig reservere oss for. Da United faktisk har en egent tråd, samt en kamptråd der hendelsen skjedde. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Ser Ashely "Penalty" Young har vært innenfor 16-meter'n til motstander igjen. "Nå ble det stille i fjøset, på deg og deg og deg" Hva mener du? Lenke til kommentar
sector Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Helt enig med Danielzu, la Young-diskusjonen ligge her. Denne tråden heter "This is Anfield" så la oss holde oss til det den er ment for. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Who died and made you 2 kings of what to discuss? Men greit, den gamle har talt. Beklager o'hellige Daniel. Endret 7. november 2013 av Kimma16 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Enig med Zu. Young "speller" på United. Ta det der. Annen sak: Både GJ og Jose Enrique er tilbake mot Fulham. Hvorfor kunne de ikke vært klare mot Arsenal... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Avtalt spill. Vi hjelper Arsenal med å vinne tittelen, så får vi Walcott billig til sommeren. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Avtalt spill. Vi hjelper Arsenal med å vinne tittelen, så får vi Walcott billig til sommeren. Da kan heller vi vinne tittelen og de få Suarez billig.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg går bare ut i fra at det er Liverpool - Fulham som blir 16:00-kampen på lørdag? Det skal bli godt å revansjere tapet mot Arsenal, og med backene tilbake samt Coutinho fra start, forventer jeg storseier! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg gjorde det jeg ikke skulle gjøre . Kamptråd mot Fulham: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1550356 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Flott. Godt jobbet. (men var det mange som sa du ikke fikk lov da?) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Flott. Godt jobbet. (men var det mange som sa du ikke fikk lov da?) Aner ikke. Men jeg kunne egentlig ikke gitt mer faen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Så hvorfor nevne det? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Så hvorfor nevne det?Fordi jeg finner det artig . Så på en måte, så gir jeg ikke faen. EDIT: Om jeg skulle kommet med anslag, så vil jeg si 2-4 personer som har skrevet det her på forumet. Endret 7. november 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Ok.Eneste som hadde vært verre er: Javell. Endret 7. november 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Javel? Får håpe at det slåes hardt tilbake mot Fulham. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Lenge siden jeg har sett Fulham dårligere i Premier League. En kamp Liverpool bør vinne, men får som alltid håpe de går på trynet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå