Cappo Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 De er vel ikke bare minimale, de er vel bortimot ikke-eksisterende. Messi og Ronaldo f.eks er snittmessig bedre enn Suarez, men jeg syns at på sitt aller, aller beste så er Suarez mer magisk enn dem begge. Men det er bare min mening da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Hvor finner man hele lista? Nominerte til «Gullballen»: Gareth Bale (Wales) Edinson Cavani (Uruguay) Radamel Falaco (Colombia) Eden Hazard (Belgia) Zlatan Ibrahimovic (Sverige) Andrés Iniesta (Spania) Philipp Lahm (Tyskland) Robert Lewandowski (Polen) Lionel Messi (Argentina) Thomas Müller (Tyskland) Manuel Neuer (Tyskland) Neymar (Brasil) Mesut Özil (Tyskland) Andrea Pirlo (Italia) Franck Ribéry (Frankrike) Arjen Robben (Nederland) Cristiano Ronaldo (Portugal) Bastian Schweinsteiger (Tyskland) Luis Suárez (Uruguay) Thiago Silva (Brasil) Yaya Touré (Elfensbenskysten) Robin Van Persie (Nederland) Xavi (Spania) Top 10 burde Suarez klare. Endret 29. oktober 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
magb Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Skjer nok ikke, men jeg mener Suarez er top 5. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Blir nok ikke han som stikker av med den premien i år. Hvis han vinner hvor lenge tror dere vi har han på laget da? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Det blir mellom Ibra og Messi, tipper jeg. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Blir nok ikke han som stikker av med den premien i år. Hvis han vinner hvor lenge tror dere vi har han på laget da?Han vinner ikke, men uansett blir han hvis vi klarer CL. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Herlig å se en het krig mellom Liverpool og ManUtd her i diskusjon, som gode, gamle dager! Det kan en jo ta i tråden til det andre laget, jeg gidder ikke poste noe i den tråden. Kan det ikke postes noe positivt om dem så lar jeg være (sånn noenlunde...) At Agger ikke spiller er da helt greit med tanke på at laget presterte bra i hans skadefravær. En skade på noen av stopperne så er han inne i varmen igjen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (...)men uansett blir han hvis vi klarer CL. Jeg skulle ønske jeg kunne tro deg på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 I store alpakka! Først scorer Borini og nå har også Assaidi nettkjenning for Stoke. Leiesoldatene våre er jo krem. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ja, dæven. Var ikke bare tap-ins heller! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Kamptråd mot Arsenal. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1548463&p=21085793 Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Fy faen laget vårt er sterkt:Keepere:Mignolet er så latterlig deilig! Ellers dårlig dekning.Stoppere:Toure, Agger, Sakho og Skrtel er alle klasse. Posisjonen vi har best dekning på, da vi i tillegg har: Ilori og Kelly.Høyre vinback:Johnson er nice. Men ellers synes jeg det er litt dårlig. Muligheter her er jo Kelly og Henderson, men vil virkelig ha inn en høyre vingback i januar.Venstre vingback:Har troe på både Enrique og CissokhoDefensive midtbanespillere:Lucas har funnet tilbake . Ellers har jeg troen på at både Henderson og Allen kan utfylle Lucas rolle når han ikke kan spille.Sentrale midtbanespillere:Gerrard og Henderson er begge klasse. Ellers har man jo Allen som jeg har troen på vil kunne bli en bra spiller å ha. Ellers spent på han unge spanjolen vi kjøpte i sommer (husker ikke navnet). På mer offensiv midtbane har man jo Coutinho som jeg liker, og spillere som Henderson og Allen tror jeg begge kan spille bra i en offensiv midtbanerolle.Vinger:I de siste kampene har vi spilt uten rene vinger, så de er egentlig overflødige. Sånn sett veldig spent på hvordan Moses, Sterling, Aspas og Ibe kommer til å bli brukt framover.Spisser:Suarez<3 og Sturridge er helt latterlige gode begge to (i hvert fall Suarez). Av andre spillere jeg tror kunne spilt en spissrolle er hovedsaklig Moses, men tror kanskje også Sterling kan spille greit som spiss. Nå håper jeg forsåvidt Sturridge og Suarez holder seg skadefrie, men det skjer nok ikke. Så derfor håper jeg vi får inn et ungt supertalent i januar.Så alt i alt håper jeg Brendan handler inn følgende i januar:- En spiller som kan konkurrere med Johnson om høyre vingback.- Reservekeeper (om ikke Brad eller våre andre keepere holder mål).- Et jævlig bra spisstalent som backup til Sturridge og Suarez.Håper vi får midler i januar, og tror vi gjør det om vi fortsatt ligger bra ann i ligaen. Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 http://www.dagbladet.no/2013/10/30/sport/fotball/premier_league/liverpool/30058415/ RAWR Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hadde vært artig å prøve Agger i Lucas sin rolle. Nå tenker jeg forsåvidt ikke akkurat nå, men særlig om Lucas er ute. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 http://www.dagbladet.no/2013/10/30/sport/fotball/premier_league/liverpool/30058415/ RAWR Herregud så falskt 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Her er jeg totalt på Snurre sin side. 4 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Herregud så falskt Plastikklubben <3 . 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Artig tanke den med Agger, har ikke tenkt paa det tidligere, men ikke dumt. Og saa kan Agger oftere frem og bruke skuddslegga si. Sector Endret 30. oktober 2013 av sector Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Den skuddslegga har jeg ikke sett snurten av på mange år. Hadde vært gøy med et gjensyn. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Eneste som gjør den dama bra er drakten. Mener fortsatt at Agger er en langt bedrw stopper enn Skrtel, og dansken vil nok ta tilbake den plassen. Skrtel vil nok gi oss en gigabrøler snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå