Benbjo Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Dette kommer til å bli stygt neste helg. Dere vinner nok med 2-3 mål uten å anstrenge dere noe særlig Endret 26. oktober 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 I dag holder det å si YNWA........ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Dette kommer til å bli stygt neste helg. Dere vinner nok med 2-3 mål uten å anstrenge dere noe særlig Dra deg til helvete ut herfra med slikt snakk. Gjerne skriv slikt vissvass i Arsenal-tråden, men ikke her. Endret 26. oktober 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 The higher the climb, the bigger the fall.Jævlig lett å bli betatt av det vi driver med nå, men jeg vet at vi er LFC, og jeg vet at november er like rundt hjørnet. November/Desember er ofte en skrøpelig poengperiode for LFC, og det tar seg som regel ikke opp før godt utpå våren.. Tror fremdeles vi skal kjempe hardt for topp fire når vi teller mars/april, dessverre. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 The higher the climb, the bigger the fall. Jævlig lett å bli betatt av det vi driver med nå, men jeg vet at vi er LFC, og jeg vet at november er like rundt hjørnet. November/Desember er ofte en skrøpelig poengperiode for LFC, og det tar seg som regel ikke opp før godt utpå våren.. Tror fremdeles vi skal kjempe hardt for topp fire når vi teller mars/april, dessverre. Uenig! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) The higher the climb, the bigger the fall. Jævlig lett å bli betatt av det vi driver med nå, men jeg vet at vi er LFC, og jeg vet at november er like rundt hjørnet. November/Desember er ofte en skrøpelig poengperiode for LFC, og det tar seg som regel ikke opp før godt utpå våren.. Tror fremdeles vi skal kjempe hardt for topp fire når vi teller mars/april, dessverre. Har vel ikke sett bedre ut med tanke på at Johnson, Agger, Coutinho og Allen er tilbake (snart). EDIT: Ikke minst er Suarez bedre enn noengang og spillere som Henderson og Lucas har funnet formen. Endret 26. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Har vel ikke sett bedre ut med tanke på at Johnson, Agger, Coutinho og Allen er tilbake (snart).Får håpe du har rett ang GJ. Coutinho trenger vi men Agger og Allen kan vi klare oss uten slik resten av gutta spiller idag. Syns Martin S har svart på tiltale. Kolo er som forventet god og Sakho syns jeg er knallbra. Et meget godt kjøp!Gleder meg allerede til neste match (selv om jeg ikke får sett den..) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Ja, Sakho, Skrtel og Toure er bunnsolid. Artig når Agger, som er visekaptein, nesten er blitt overflødig . EDIT: Misforstå meg rett; Agger er nok fortsatt veldig viktig for oss. Endret 26. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Har vært Liverpoolsupporter litt for lenge til at jeg tror på gull og grønne skoger helt enda.Men joda, det ser veldig bra ut! Men det har det vitterlig gjort før også. Vi har ledet PL med mange poengs margin etter jul før, men det har aldri holdt inn.. Så hvorfor skal det gjøre det i år? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Har vært Liverpoolsupporter litt for lenge til at jeg tror på gull og grønne skoger helt enda. Men joda, det ser veldig bra ut! Men det har det vitterlig gjort før også. Vi har ledet PL med mange poengs margin etter jul før, men det har aldri holdt inn.. Så hvorfor skal det gjøre det i år? Jeg tror ikke vi vinner ligaen, men har troen på en topp 3 plassering . Om vi ligger godt ann til jul, så har vi gode sjanser med et par forsterkninger i januar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Uavgjort-dyret er det skumleste dyret for Liverpool. Det var det som knekte oss i 09-sesongen. Jeg kan ikke tro på gull og grønne trær enda. Sitter å grøsser til boxing-uka med to strake bortekamper mot city og chelsea på 4dager's margin. Kan godt gå på to tap der. Kampen mot arsenal blir Liverpools største borteoppgave så langt i år, spent på den. Det som bekymrer meg mest er selv om Liverpool netter mange mål, så er alle fordelt på 3 spillere. SAS og Gerrard fra krittmerke. Det er litt skummelt. Om Liverpool fremdeles ligger i teten etter City og chelsea-kampene så øyner jeg gull, sølv, bronsje og glittertinn for Liverpool. Endret 26. oktober 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 ikke få meg på gli du nå! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 @zu: Er det et problem med mange ulike målscorere, eller misforstår jeg deg? Bedre å tape begge borte mot Chelsea og ManC og heller unngå uavgjort ellers. En seier er bedre enn to uavgjort @zu: Er det et problem med mange ulike målscorere, eller misforstår jeg deg? Edit: leste det en gang til nå og ser at jeg misforstod.. Bedre å tape begge borte mot Chelsea og ManC og heller unngå uavgjort ellers. En seier er bedre enn to uavgjort Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 nei, problemet er at målene kommer fra bare tre spillere. I Benitez' storhetstid scoret "alle" jevnlig. Nå er vi avhengige av SAS og Gerrard. Vi trenger flere målscorere, i tilfelle vi får skader eller måltørke på de tre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 At Southampton ligger på tredjeplass burde være en pekepinn på at sesongen fremdeles er ung. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 http://sulia.com/channel/soccer/f/4a1fc3dc-84d8-4d7c-bf6b-a21421fea7c9/ Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Italienere har vel ikke for vane å gjøre det bra i LFC.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Italienere har vel ikke for vane å gjøre det bra i LFC..Er jo helt idiotisk å gå ut fra slikt. Brasilianere gjør vel det generelt sett ikke så godt i England, men vi har fortsatt Lucas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 Det Liverpool trenger å handle(om de i heletatt handler) i Januar er. - En ving- En spiller som kan hoppe inn å forandre kampbildet- Reservekeeper. Lenke til kommentar
sector Skrevet 26. oktober 2013 Del Skrevet 26. oktober 2013 (endret) Er jo helt idiotisk å gå ut fra slikt. Brasilianere gjør vel det generelt sett ikke så godt i England, men vi har fortsatt Lucas. Coutinho er vel og fra Brasil, gjør det som regel ikke så verst han heller når han er skadefri... Ramires og Oscar på Chelsea er vel og rimelig bra... Endret 26. oktober 2013 av sector Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå