Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Å diskutere Hulk ser jeg ikke poenget med. Sjansen for at han ender opp i Liverpool er minimal.

Flere enn meg som er skeptisk til kampen i morgen? WBA har også i år vist at de kan hamle opp med

premier league-lagene. Slo United og uavgjort mot arsenal er sterkt. Og verken jeg eller Brendan

Rodgers har nok ikke glemt at West brom Albion slo Liverpool TWICE i fjorsesongen.

Revansjesuget bør være på topp. Liverpool trenger å vinne på lørdag.

For meg er det make or break, Anfield skal være 3.poeng og om Liverpool skal ha en sjanse om å

komme høyt oppe trenger vi å sanke inn 3poengere i slike vanskelige kamper.

Forventer mål fra SAS, men håper også på flere\ulike målscorere fra rødtrøyne.
Lucas synes jeg kan få startplass, mens Moses kan enten få start fra ving-plass eller sitteplass på benken.

Lenke til kommentar

Det er kun 3 poeng som gjelder imorgen. Ja, de slo oss to ganger forrige sesong (og fire av de siste fem) men nå er det på tide vi viser hvem som bestemmer på Anfield. Holder vi nullen, som jeg forventer med fullt fokus blir det seier.

Synd at Enrique er skadet!

Tipper 2-0. Suarez og Henderson(!)

Lenke til kommentar

Å diskutere Hulk ser jeg ikke poenget med. Sjansen for at han ender opp i Liverpool er minimal.

Flere enn meg som er skeptisk til kampen i morgen? WBA har også i år vist at de kan hamle opp med

premier league-lagene. Slo United og uavgjort mot arsenal er sterkt. Og verken jeg eller Brendan

Rodgers har nok ikke glemt at West brom Albion slo Liverpool TWICE i fjorsesongen.

Revansjesuget bør være på topp. Liverpool trenger å vinne på lørdag.

For meg er det make or break, Anfield skal være 3.poeng og om Liverpool skal ha en sjanse om å

komme høyt oppe trenger vi å sanke inn 3poengere i slike vanskelige kamper.

Forventer mål fra SAS, men håper også på flere\ulike målscorere fra rødtrøyne.

Lucas synes jeg kan få startplass, mens Moses kan enten få start fra ving-plass eller sitteplass på benken.

En kan håpe at BR har sett på kampene mot WBA som ble spilt forrige sesong og dratt lærdom av dem. Etter mitt syn er det veldig viktig at Liverpool er aggressive i press mot lag som WBA. Det verste jeg ser er slapt spill på hjemmebane mot lag som Southampton og WBA. Det SKAL være tre poeng mot slike lag og da vet vi jo alle hvor godt Liverpool pleier å prestere...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tipper 2-0. Suarez og Henderson(!)

Har ventet LENGE på at Henderson-målene. Han kommer til flere sjanser hver kamp. Når det først løsner så kan det bli Ramsey-takter.

Lenke til kommentar

Liverpool is tha shit.

Må nok angre ordene da jeg sa jeg ville at Liverpool skal selge Suarez (i sommer).

Jeg tror faktisk det at Suarez fikk 10 kampers karantene er noe av det beste som kunne skjedd. Han ble nok derfor ikke solgt i sommer, og fikk også spilt inn Sturridge. Nå ser Suarez mye mer effektiv enn noen gang. Effektiviteten på det han gjør nå, kontra hans første en og en halv sesong er helt syk.

Nei, har troen nå :) . Topp 4 bør være et minimum, men blir veldig spennnende å se hvordan ligaen utspiller seg i år. Mye mer spennende enn på lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...