oOF Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg må vel innrømme at jeg aldri har hørt navnet en gang... 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Har vært en del "historier" om fedre/andre familiemedlemmer som har satt penger på at sønnen skulle spille for en viss klubb eller lign. Var vel på tide at noen "traff" Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hadde ikke hørt navnet hans før denne saken om han i avisene den siste tiden, men selv for Wales er det godt gjort å få spille i en offisiell kamp i så ung alder selv om denne kanskje ikke hadde så mye å si. Vel, synd han har minimale VM-sjanser med Wales i fremtiden også. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det er gode nyheter: Newcastlekaptein Fabricio Coloccini mister kampen mot Liverpool med en lyskeskade. Jonas Gutierrez er hjemme i Argentina av personlige årsaker. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det er gode nyheter: Newcastlekaptein Fabricio Coloccini mister kampen mot Liverpool med en lyskeskade. Kan virkelig ikke tro mine egne øyne! Hvordan kan du ønske andre vondt på denne måten?! 2 Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Kan virkelig ikke tro mine egne øyne! Hvordan kan du ønske andre vondt på denne måten?! Morsom du Mer gode nyheter: Rodgers: "We will arrive with our strongest squad of the season at Newcastle. Johnson, Allen, Cissokho are all back, though lacking games." Coutinho fortsatt ute thou.. Men bra å få Johnson tilbake. Spent på hva Allen og Cissokho kan utrette denne sesongen au Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Kan virkelig ikke tro mine egne øyne! Hvordan kan du ønske andre vondt på denne måten?! Det gjør han jo ikke. Han mener det er gode nyheter at begge forsvarene ikke rekker Liverpool-kampen. Forksjell på å håpe noen skader seg og glede seg over at de er utilgjengelig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det gjør han jo ikke. Han mener det er gode nyheter at begge forsvarene ikke rekker Liverpool-kampen. Forksjell på å håpe noen skader seg og glede seg over at de er utilgjengelig. Bra vi fikk oppklart det. Hadde jo vært litt dumt om regnbuens barn skulle storme til og skrive 2 sider om hvor forferdelig indahla sin uttallelse var. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Ja, slikt trenger vi nok ikke på en torsdag ettermiddag. Endret 17. oktober 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det er gode nyheter: Newcastlekaptein Fabricio Coloccini mister kampen mot Liverpool med en lyskeskade. Jonas Gutierrez er hjemme i Argentina av personlige årsaker. Hvordan er dette gode nyheter for dere? Newcastles desidert dårligste spiller (Obertan er en gud sammenlignet med Jonas). Jeg tror ikke det finnes en eneste Newcastlesupporter som synes dette er kjipt. Han hadde neppe spilt uansett, og godt er det. Og Colo spilte ikke i Newcastles to siste seiere over Liverpool, så dette er åpenbart et tegn. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Har Newcastle gode spillere? 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Mer gode nyheter: Rodgers: "We will arrive with our strongest squad of the season at Newcastle. Johnson, Allen, Cissokho are all back, though lacking games." Coutinho fortsatt ute thou.. Men bra å få Johnson tilbake. Spent på hva Allen og Cissokho kan utrette denne sesongen au Coutinho ute != vår beste tropp Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Johnson på høyre vinback, så har vi Henderson som offensiv midtbane . Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Coutinho ute != vår beste tropp Poenget er at troppen er på sitt sterkeste så langt denne sesongen til denne kampen. Suarez > Coutinho. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Joa, enig i det Gleder meg til match! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Ikke så veldig lenge til kamp heller nå. 24.timer. Med seier så er vi back on top(for noen timer). Sagt det før og sier det igjen, Liverpool's tre neste kamper er meget vanskelige. Får vi full pott på disse så har vi et meget godt utgangspunkt. Synes forøvrig at siden Liverpool spiller bortekamp at Newcastle-gjengen kan få æren av å lage kamptråd. Jeg mener de har vært flinke i år. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Absolutt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1544870 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Aspas ute i 6 uker. Var ikke solgt av Aspas når Rogders kjøpte han, men håpet han skulle overaske. Startet jo liverpool-karrieren bra. Etter den gode preseason så har han virkelig ikke prestert. Han virker usikker og takler ikke det høye presset som er premier league. Gutten får jo ikke innhopp lengre heller så per dags dato blir han avskrevet som bomkjøp. I samme liga som Borini egentlig. Som er litt synd. Men det åpner for mer premier league-spill for Ibe. Endret 18. oktober 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Slik det ser ut på BR blir det nok Sterling før Ibe Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Alberto ligger vel litt annerledes an i køen og nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå