ErlendRU Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kan jo lese at Benitez mener det er for tidlig for både Kuyt, Agger og Fowler å spille mot Bordeaux. Sissoko kan dermed spille mener han.. Jeg synes det er fornuftig å vente til Kuyt og Agger er helt klare i stedet for å ta sjansen på at de blir skadet igjen elns.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Liverpool leder 1-0 borte mot Bordeaux idet det gjenstår ca. et kvarter av kampen. Crouch ble målscorer etter en corner. Både Kuyt og Sissoko er for øvrig byttet inn, så la oss for Guds skyld håper de ikke pådrar seg noen skader slik at de er fit for fight mot Man Utd. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, Crouch er mannen! Jeg sa han skulle spille mer, og det gjorde han, han scorte t.o.m! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, Crouch er mannen! Jeg sa han skulle spille mer, og det gjorde han, han scorte t.o.m! 7100434[/snapback] Men? Ditt forrige innlegg: Crouch er rett og slett ikke så flink til å score som han burde være... Også... BTW Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Fant ut at de ligner... fant ikke noe godt bilde av den blå, men har dere sett Space Jam vet dere hvem jeg mener. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det var deilig med en seier nå må jeg si.. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja, Crouch er mannen! Jeg sa han skulle spille mer, og det gjorde han, han scorte t.o.m! 7100434[/snapback] Men? Ditt forrige innlegg: Crouch er rett og slett ikke så flink til å score som han burde være... Fant ut at de ligner... fant ikke noe godt bilde av den blå, men har dere sett Space Jam vet dere hvem jeg mener. 7100818[/snapback] Jeg mener han brude spille mer for å ha styrke i bena istednfor at han er avhengig av hodet... Zigic den serbiske spilleren som er like høy som Crouch, scorer på andre måter, siden han har trent seg. Crouch brude derfor spille mer... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Ekstremt digg med seier i går, vi viser oss igjen som et lag de fleste topplag kan ha grunn til å frykte i CL. Man U. kan grue seg vi er på vei tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 vi er på vei tilbake 7107070[/snapback] Nei, det er vi ikke. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvordan tror dere det går i dag? Egentlig skulle resultatet være enkelt å forutse; Liverpool er ikke i form - ManU er i form. Liverpool er dårlig på bortebane - ManU er sterke på hjemmebane. Likevel pleier disse oppgjørene å være helt spesielle, og jeg tror faktisk ikke United klarer å vinne denne kampen. Jeg ser for meg en jevn kamp, hvor forhåpentligvis Liverpool klarer å putte det nødvendige målet. Men dette er en kamp som fort kan ende uavgjort, kanskje 1-1 etter at United utligner like før slutt... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 vi er på vei tilbake 7107070[/snapback] Nei, det er vi ikke. 7110246[/snapback] Pessimisten! Uansett, dette blir en tøff kamp... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jaja, lykke til i dag folks, måtte det beste laget vinne... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Dritnervøs. lykke til blabla Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Dritnervøs. lykke til blabla 7124090[/snapback] Jeg også, herregud, denne dagen står oppført i fotballbibelen som den største dagen EVAR! Først United-Liverpool, så Brann-Rosenborg. Kommer til å være nervevrak på slutten av dagen. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tipper manu vinner 3-0, og Brann taper, og helga blir helt forferdelig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Liverpool vinner 2-1 - Kuyt og Gerrard, Saha for Mænju. Egentlig tilsier absolutt alt - form, hjemmebane, tidligere oppgjør, etc. - at Man Utd skal vinne denne kampen greit, men slike kamper lever sitt eget liv. Det var jo akkurat slik med Man Utd - Arsenal også. Så det blir spennende som fy. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Faen, dette går ikke bra. Wh1te er ikke pessimistisk, men realstisk . Hvis Brann Rosenborg går like ille skyter jeg meg selv i foten... Tipper manu vinner 3-0, og Brann taper, og helga blir helt forferdelig. 7124369[/snapback] Sometimes I hate life, and sometimes life hates me... Endret 22. oktober 2006 av SasaB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Er ikke mulig å forutse denne kampen.. Som andre sa, alt tilsier at Manu burde vinne dette, men jeg tviler. Liverpool er sterke og best når det gjelder.. Det blir en utrolig tøff kamp, men jeg håper på seier. Gleder meg uansett skikkelig! Faen! Trodde kampen starta klokka 16 jeg!! Helvette, nå har jeg missa nesten 70min, kanskje like greit.. Endret 22. oktober 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) NEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!! *pistolskudd* AUUUU! Tror jeg begynner å grine, og heie på Chlsea, Alex Rider gjør det, da er jeg nestemann... Endret 22. oktober 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 NEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!! *pistolskudd* AUUUU! Tror jeg begynner å grine, og heie på Chlsea, Alex Rider gjør det, da er jeg nestemann... 7125472[/snapback] Åssen går det her da? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 NEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII!! *pistolskudd* AUUUU! Tror jeg begynner å grine, og heie på Chlsea, Alex Rider gjør det, da er jeg nestemann... 7125472[/snapback] Åssen går det her da? 7125482[/snapback] HOOLD KJEFT, J***LA MAN U FAN! PELL DEG BORT OG IKKE GJØR VÅR SORG VERRE! (ekstremt sur SasaB) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå