Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Helt feil tråd, dette, men jeg er fortsatt bombesikker på at Arsenal ikke kommer til å være i nærheten av å vinne ligaen denne sesongen. Det kan godt hende Man Utd går på en smell, men topp 3 er i verste fall. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=10135905 Flere landskamper...? NEI! Endret 9. oktober 2013 av indahla Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Tror ikke det er snakk om flere landskamper, men snarere at landslagsligaen skal overta for privatlandskampene. Skape litt mer prestisje i kamper også utenfor kvalifiseringer til mesterskap med andre ord. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Godkaren Daniel Agger:http://www.youtube.com/watch?v=7TpBFAvPcEE Endret 9. oktober 2013 av knipsolini 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Tror ikke det er snakk om flere landskamper, men snarere at landslagsligaen skal overta for privatlandskampene. Skape litt mer prestisje i kamper også utenfor kvalifiseringer til mesterskap med andre ord. Hørte om forslaget på radio, og tenkte da at de også kom til å bruke ligaen som kvalifisering. Da tenker jeg at de som er best plassert divisjonsmessig, og i den laveste divisjonen hvor det er kvalifiseringsplasser blir de best plasserte kvalifisert. Må jo være en mye bedre måte å kvalifsere seg på, og jeg må si jeg virkelig liker forslaget, ingenting hadde vært mer artig enn at det skal bli mer artig med landskamper. Med kvalifisering gjennom divisjonssystemet, så vil man hele tiden møte lag i samme divisjon, og dermed flere bedre kamper. Endret 9. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Hahaha, kanskje litt barnslig, men det er bra! : http://www.youtube.com/watch?v=PzMRTRpYb74 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 HAHAHA! Den var rå! Lenke til kommentar
Populært innlegg .AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. oktober 2013 11 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Haha. Sånt en elsker å se, spillere som har det morsomt på trening. Personlig har jeg fått veldig sansen for Sakho. Han er rett og slett helt rå og gjør faktisk mange færre feil enn jeg fryktet han ville gjøre. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Han hadde vel knapt spilt på over 6 måneder før han kom til oss. Når moderklubben man har spilt for, og vært kaptein for, spar ut milliarder på nye spillere havner man lett bak i køen. Men jeg har troen, og han har blitt bedre og bedre for hver kamp. Første gang på lenge vi har hatt noe så massivt i forsvaret vårt. 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 "I'm going for a sauna with Kolo. Kolo doesn't sweat. The sauna sweats." 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Godkaren Daniel Agger: Tatt ned allerede??? Endret 11. oktober 2013 av Kimma16 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2013 Satt lenge og lurt på hvem Sakho minner meg om , tror jeg kom på det. Westley Snipes i demolition man, minus hårfargen. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Tatt ned allerede??? Daniel ble i hvert fall passert frykltig lett på 0-1 scoringen til Italia. Den må være flau for han ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Vår andre Daniel nettet mål for England. På staffe.Hadde ellers en helt ok kamp, mange mange dårlige skuddforsøk til tross. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Noen som vet hvordan eller hvor vanskelig det vil være å skaffe billetter til spurs - pool den 15/12? Antar dette eren svært poplær kamp, og at det som ellers er veldig vanskelig å få billetter hos bortefans. Er det i det hele tatt realistisk å få billetter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Lørdag ettermiddag uten Premier Leage er virkelig dølt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2013 Nesten to uker mellom kamper er grusomt. skulle lagt ned landslagsfotball, bare tøv 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Så enig.... Ingenting å gjøre. Tiden er egentlig reservert for PL. Lenke til kommentar
sector Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Noen som vet hvordan eller hvor vanskelig det vil være å skaffe billetter til spurs - pool den 15/12? Antar dette eren svært poplær kamp, og at det som ellers er veldig vanskelig å få billetter hos bortefans. Er det i det hele tatt realistisk å få billetter? http://www.1st4footballtickets.com/english-premiership-tottenham-hotspur-vs-liverpool-tickets/london-14048.html Dyrt, men alt går som regel hvis en vil betale for det. Google tickets tottenham vs Liverpool så finner du mange sider og selskaper som tilbyr billetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå