Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Helt feil tråd, dette, men jeg er fortsatt bombesikker på at Arsenal ikke kommer til å være i nærheten av å vinne ligaen denne sesongen. Det kan godt hende Man Utd går på en smell, men topp 3 er i verste fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er snakk om flere landskamper, men snarere at landslagsligaen skal overta for privatlandskampene.

Skape litt mer prestisje i kamper også utenfor kvalifiseringer til mesterskap med andre ord.

Hørte om forslaget på radio, og tenkte da at de også kom til å bruke ligaen som kvalifisering. Da tenker jeg at de som er best plassert divisjonsmessig, og i den laveste divisjonen hvor det er kvalifiseringsplasser blir de best plasserte kvalifisert.

Må jo være en mye bedre måte å kvalifsere seg på, og jeg må si jeg virkelig liker forslaget, ingenting hadde vært mer artig enn at det skal bli mer artig med landskamper. Med kvalifisering gjennom divisjonssystemet, så vil man hele tiden møte lag i samme divisjon, og dermed flere bedre kamper.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Han hadde vel knapt spilt på over 6 måneder før han kom til oss.

Når moderklubben man har spilt for, og vært kaptein for, spar ut milliarder på nye spillere havner man lett bak i køen.

Men jeg har troen, og han har blitt bedre og bedre for hver kamp.

Første gang på lenge vi har hatt noe så massivt i forsvaret vårt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vår andre Daniel nettet mål for England. På staffe.
Hadde ellers en helt ok kamp, mange mange dårlige skuddforsøk til tross.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan eller hvor vanskelig det vil være å skaffe billetter til spurs - pool den 15/12? Antar dette eren svært poplær kamp, og at det som ellers er veldig vanskelig å få billetter hos bortefans. Er det i det hele tatt realistisk å få billetter?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan eller hvor vanskelig det vil være å skaffe billetter til spurs - pool den 15/12? Antar dette eren svært poplær kamp, og at det som ellers er veldig vanskelig å få billetter hos bortefans. Er det i det hele tatt realistisk å få billetter?

http://www.1st4footballtickets.com/english-premiership-tottenham-hotspur-vs-liverpool-tickets/london-14048.html

Dyrt, men alt går som regel hvis en vil betale for det.

Google tickets tottenham vs Liverpool så finner du mange sider og selskaper som tilbyr billetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...