edge Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Slik som Costa spiller om dagen så er det litt bittert å tenke på at vi kunne ha kjøpt han i sommer(selv om vi nok ble lurt utpå av en agent som forhandlet ny avtale med Atletico).Rå spiller! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Slik som Costa spiller om dagen så er det litt bittert å tenke på at vi kunne ha kjøpt han i sommer(selv om vi nok ble lurt utpå av en agent som forhandlet ny avtale med Atletico). Rå spiller! Epic på FM for et par år siden! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Når jeg limer inn stor bildelnk fra blidr går den automagisk til thumbnail. Sikkert for å spare båndbredde Lastet opp her, men ble forsatt lite Endret 30. september 2013 av AllFather 4 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Du fant ikke ett mindre bilde? Denne er også fin 8 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 he he Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Når jeg limer inn stor bildelnk fra blidr går den automagisk til thumbnail. Sikkert for å spare båndbredde Lastet opp her, men ble forsatt lite ittno bilde! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Sånn .) Bildr nektet å la meg bruke fullbilde, så fint ut helt til noen andre så, så ble det thumbnail. Laste opp her fikk jeg også lite bilde. Imgur derimot ittno bilde! Endret 30. september 2013 av AllFather Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Fnis. Moyes ser ut som en figur fra Spongebob, eller noe, på det bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 (endret) Jeg synes ikke de var noe spesielt morsom jeg. Men at United-kidza tåler erting i motgang så horribelt dårlig akkurat det finner jeg meget morsomt. Endret 30. september 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Men at United-kidza tåler erting i motgang så horribelt dårlig akkurat det finner jeg meget morsomt. +1000 2 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Legendarisk! SKY SPORTS POST MATCH SHOW!Jamie carragher:Arsenal have got the best midfield inthe league,Liverpool have got 2 of the beststrikers in the league,Chelsea have got too many big namesin der team which can be a problemat times but they are strong!!!Anchor: wat about United?Jamie: well city is above dem dat saysit all.....Gary Neville: But city lost to villa ncardiff as well!Jamie: i meant hull city!! Vurderer å bytte over til Sky kun pga. Neville og Carragher. Kommer mye morsomt ut av de to karene 5 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Vurderer å bytte over til Sky kun pga. Neville og Carragher. Kommer mye morsomt ut av de to karene Kan man abonnere på Sky fra Norge? Via kabel eller Internett? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kan man abonnere på Sky fra Norge? Via kabel eller Internett?Evt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1526318&page=9&do=findComment&comment=20953919 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 http://www.liverpool.no/nyheter/rodgers-om-legendenes-rolle-p-akademiet.aspx Alex Inglethorpe avslørte i forrige uke at Steve McManaman, Robbie Fowler og Rob Jones skal være involvert på Liverpools akademi i Kirkby fremover med leksjoner og å instruere under treningsøkter.Trioen er hentet inn på deltid på The Academy, og skal gjennomføre spesialøkter med spillerne på U21 og U18. De skal bistå trenerne Alex Inglethorpe og Neil Critchley med sin ekspertise. 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Noen som vet om trådstarter (crapgame) er tilgjengelig? Mye av dataene i førsteposten er utdatert. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2013 Siste post i 2007, så kan vel si nei Kanskje Latis eller co kan enten redigere eller gi noen andre ansvaret? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Siste post i 2007, så kan vel si nei Kanskje Latis eller co kan enten redigere eller gi noen andre ansvaret? Ja, det hadde vært bra. Er det mulig å gi det til noen andre? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Mods ordnet det i United tråden. Så bare å kjøre på det. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hvem vil "eie" tråden? Føler jeg er for lite aktiv til å gjøre det selv. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Den historieteksten fra Lpool.no er for øvrig utdatert også, stanser der Benitez overtok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå