knipsolini Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Andreplass, seks poeng foran Man Udt. Yahooo 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Haha, Kolo er så konge, han. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Kolo er genial! Ok kamp, bra resultat. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Fortjent seier. Godt å se vi også kan spille gode 2. omganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Gerrard var dårlig idag, og Henderson-innleggene blir altfor veike. Men ellers strålende fornøyd med 3 poeng. Sturrige+Suarez=Class Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Veldig fornøyd med at vi vinner. Utrolig viktig. Godt å se Suarez konsentrere seg om fotball. Sturridge var BB. Savner backfireren fra de to første kampene. Føler meg langt tryggere med Kolo/Agger og Johnson. Ikke så fornøyd med duoen Gerrard/Lucas. Håper vi gjør et move i Januar. Reunite Alonso/Gerrard? Med firern Coutinho, Suarez, Moses og Sturridge foran. Noe må skje der føler jeg. Blir litt bedre når Philipe er tilbake tho. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Interessant å se hva som skjer neste kamp da Lucas er suspendert for den kampen etter sitt 5. gule kort idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Blir vell Gerrard og Henderson i bakre midtbane. Gerrard i samme rolle som ellers og Henderson i Lucas-rollen. En rolle han absolutt kan bekle og som jeg tror han kommer til å gjøre bra når han må. Mulig det blir noen bedre innlegg i kampen også, da Henderson desverre blir for veik på kanten.Han burde tørre å utfordre mer, samt være mer presiss. Luis Alberto burde få sjansen fra start mot Palace. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Morsomt å se Suarez gå en hel kamp uten å klage og kjefte på dommeren, selv ikke når han ble snytt for frispark. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Herlig med Suarez glennandre, dessverre tar det nok ikke lang tid før han gjør noe idiotisk igjen, tror dessverre at han aldri vil endre seg. Spent på å se laget uten Lucas, han er en trygghet når ballen skal spilles igjennom midtbanen, noe vi for øvrig ga oss med etter at Coutinho ble skadet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 ''I'm a changed man'' -Luis Suarez. Kan godt hende han går tilbake til gamle synder og ''sydamerikans-tendenser'', men det kommer ikke til å skje med det første. Jeg gidder ivertfall ikke å sitte å vente på at det skjer. Går somregel en stund mellom episodene, så synes vi kan kose oss med Suarez-spillet enn så lenge. Ikke riktig å sitte å vente på at han failer. Det kan resten av supportene gjøre. Slik jeg ser det er Suarez antagelivis kun her en sesong til, vil tippe han holder seg i skinnet (fra de virkelige HORRIBLE episodene i det minste). Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Har han lyst til å bli solgt burde han vel oppføre seg på banen Vi kan jo alltids handle inn Balotelli i januar om vi savner bråk. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 "Fool me once..." det er vel ikke første gangen Suarez lover å oppføre seg. Jeg sitter ikke og venter på at han skal gjøre noe idiotisk igjen, men jeg har insett at han har et Konkurranseinstinkt og et temperament han ikke klarer å kontrollere. Samme gjelder forøvrig nevnte Balotelli. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Når vi snakker om Balotelli: http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10152115 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Diego Costa og Balotelli inn så blir jeg happy Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Diego Costa og Balotelli inn så blir jeg happy DC blir nok DYR! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Selger Suarez til RM for 60m 2 Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Ser for meg at hvis Liverpool klarer Champions League til våren finner Suarez ut at det er Liverpool som er plassen for han.Tror ikke han drar i januar. Og dersom han drar til våren, får Liverpool så mye penger for han at de kan kjøpe virkelig kvalitet. Synd Zlatan er såpass gammel, for han er garantist av mål, og ikke minst en ligavinner. Har vel vunnet i Nederland, Italia, Spania og Frankrike. Men han kunne godt spilt de siste sesongene sine i Liverpool. Hadde vært moro. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Han ble vel nylig verdens best betalte spiller? Uansett er han nok dessverre ikke interessert i lønningene vi kan tilby. Har alltid håpet å få se Zlatan i PL. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. september 2013 Forfatter Del Skrevet 30. september 2013 Costa ffs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå