Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 veldig frustrerende kamp 1 poeng er ikke bra. uavgjort er oppskrytt helgen ødelagt for min del, spesielt når United vinner 1-0 9500100[/snapback] Og Arsenal utligner... Faen for en dårlig PL-helg... 9500146[/snapback] Arsenal leder 2-1 liverpool og startoppstilingen skuffer idag. Two meter Peter kan få jobb som pølsemaker, for han kan ikke få starte noen flere kamper! Yossi imponerer meg fremdeles,og Reina reddet jo tross alt straffe Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Nå vil jeg slå til noe... Faen så irriterende, nå må bare Chelsea vinne, så er det en "fulkommen" helg... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Der var det 1-3 til Arsenal også. Hore heller altså. Enig med Prebo, er ekstremt skuffet over lagoppstillinga i dag, og det vil da si jeg er ekstremt skuffa over Rafa. Vi har alltid slitt mot Pompey, ekstremt vanskelig lag og spille mot. Det kan da ikke være så jævlig vanskelig og stille med toppa mannskap?! Fader jeg blir mer og mer irritert jo mer jeg tenker på det. Så jo med en gang at det blei bedre når Torres og Gerrard kom innpå, det må da kunne gå ann å ta et hint Rafa! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg er utrolig frustrert og forbanna etter vi fikk et poeng i dag. Det som gjør meg mest forbanna er at vi stiller med Crouch som spiller helt for jævlig. Jeg lurer på hva vår Rafa tenker når han velger Crouch, fremfor Fernando Torres. Sol Cambell som er mega sterk i lufta, for da nytter det ikke å velge luftstyrke, da må vi utfordre på fart. Men det var fint å se at Torres gir angrepspillet vårt en ny dimensjon(Babel var også et friskt pust). Gerrard var god i starten når han kom inn, men ble litt mer borte når han ble flytta sentralt. Men vi kan takke Carragher og Agger, men spesielt Reina for 1 poeng. Selv om det ikke gir noen særlig trøst. Min mening. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Da er jeg tilbake fra byen etter å ha sett kamp. Sier meg enig med de aller fleste her. Skuffa over startoppstillingen, men også skuffa over laget generelt. Vi burde spilt i et mye større tempo. Rett og slett en svak kamp. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Benitez vil vel la Crouch også få sjansen i noen kamper av den grunn at han håper å ha fire gode spisser i form etterhvert... Uansett, er jeg merkelig nok ikke så veldig skuffet etter denne kampen. Vi fikk straffe mot oss og kunne fort tapt. Vi var dårlige. 0-0 er egentlig et greit resultat tatt alt i betraktning. Synd at Arsenal snudde mot Tottenham, men var jo ikke så veldig overraskende. Når mai kommer, er vi nok foran både Manu, Chelsea og Arsenal, og da kan man jo regne ut hva det betyr... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Vi kunne fort tapt ja, men det er vår egen feil. Vi spilte alt for dårlig i mine øyne, men pompey er ikke det værste laget å spille uavgjort mot på bortebane. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Lønner seg å ta ut det beste laget altså. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det eneste postive idag er at vi hvertfall ikke tapte. Vi kan kun skylde på oss selv. Jeg tenkte da jeg så lagoppstillingen før kampen. At jeg ville bli glad dersom vi får et poeng og det fikk vi. Da er det Porto neste kamp. Da skal vi stille med et langt bedre lag enn det vi gjorde idag. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvorfor startet ikke Torres og ikke minst Gerrard, sjefen sjøl. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ingen kan spille alle kampene, så selvsagt må stjernene hvile noen ganger. Skjønner ikke hva dere sutrer over, hvis dere skal ha noen som helst sjangs til å ta tittelen kan dere ikke være avhengige av kun enkeltspillere. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 De var sikkert slitne etter landskampene. Og kanskje Rafa vil spare dem til kampen på tirsdag. Men jeg mener at vi må stille med det beste laget i hver Premier League kamp uansett. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvorfor startet ikke Torres og ikke minst Gerrard, sjefen sjøl. 9501464[/snapback] Gerrard startet nok ikke pga. han har spilt tre kamper på den siste uken. Så der skal vi tilgi Benitez. Torres er jeg ikke helt sikker på. Han scoret for Spania for noen dager siden, men Benitez vil satse på ham mot Porto. Mulig brudd for Heskey Unner virkelig ikke vår gamle spiss dette. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Deilig at Chelsea ikek greide og vinne de heller. Da har vi hvertfall 2.plass, og det med en kamp mindre spilt enn United og Chelsea. Arsenal virker farlige for tida Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hvis dere skal ha noen som helst sjangs til å ta tittelen kan dere ikke være avhengige av kun enkeltspillere. 9501567[/snapback] Det er vi da vitterlig ikke heller! De to forrige kampene våre vant vi henholdsvis 4-0 og 6-0, og Gerrard spilte ingen av disse kampene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Stemmer det, han spilte heller ikke mot Sunderland som vi vant 2-0. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Det var da noe dritt. Har ikke sett kampen enda, har den klar til å se gjennom den i dag. Men kjipt resultat, selv om det var forventet at Pompey borte ble vanskelig, så skal vi greie bedre. Trøsten er at vi ligger på andreplass i PL med en kamp mindre spilt. Men spiller vi mange kamper som denne, så ryker det fort. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 *Minne Hewitt på at Arsenal har spillt like mange kamper som oss* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Minne dere alle på at West ham, Newcastle og Villa også er like bak. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 *Minne Hewitt på at Arsenal har spillt like mange kamper som oss* 9506383[/snapback] Jada, er klar over det. Er et par andre lag også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå