Colin. Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Coutinho må opereres! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Ute til midten av oktober Stakkars fantasy laget mitt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ute til midten av oktober Stakkars fantasy laget mitt Stakkars laget ditt. Var ikke mye som skjedde uten han på banen. Mosom vits av Carragher btw. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Coutinho må opereres! Hel-ve-te Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Forferdelig! Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Hvis det han sier stemmer så burde jo Carra spilt back i hele karrieren. Nei det der var bare flaut, heldigvis berget Neville den med å bare le. Neville var også en langt bedre fotballspiller enn Carra. Unødvendig med overdrivelser. Hvis man ser på karrieren totalt sett, var Neville bedre over lengre perioder enn Carra - men Carra i sine beste år holdt ikke noe tilbake for Neville. Dritt at Coutinho er ute ja. Regner med Suarez tar over hans rolle da. Endret 18. september 2013 av OKMarius Lenke til kommentar
eXelence Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Suarez kommer inn for Coutinho, og vi får en med målfarlig spiller bak Sturridge, men hvem som er best der er ganske vanskelig. Vi får se når den tid kommer. Endret 18. september 2013 av Latias Slettet link til egen blogg. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Samspillet Suarez/Sturridge er bedre enn Coutinho/Sturridge uansett. Men hadde håpet på alle 3. Trenger de når vi spiller med 2 DMer. Skulle ønske vi hadde en DM som hadde klart seg alene så Gerrard kunne vært mer offansiv når vi legger oss bakpå, men de har vi desverre ikke.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg liker ikke tendensen med skader som følger Liverpool for tida. Stallen er bredere enn i fjor, men så mange påtvungne rokeringer er ikke bra, spesielt ikke når de som settes inn knapt har spilt kamper på mange måneder. Lenke til kommentar
sector Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hva mener dere skal gjøres mot Southampton, når ikke Suarez kan spille? Er det smart å prøve Alberto i rollen Coutinho har hatt, og ellers fortsette som tidligere, eller bør Rodgers gjøre om på hele midbaneleddet? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er Allen fortsatt skadet? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/mener-old-trafford-stemningen-minner-om-et-bibliotek/10135358/ Sånn er det ikke på Anfield Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Nåja, jeg synes ikke fansen på Anfield er noe å skryte av når Liverpool spiller mot "mindre" lag, for eksempel... 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Trist at det ikke er lov å stå på tribuner i England. Blir ikke skikkelig stemning når man sitter og synger. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Supporterklubbene står vel?Regner med at det blir klappeputer/rør og plastflagg på OT nå Theatre of Dreams.. Fordi publikum sover? 5 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Standing is banned in the top two divisions in England but a significant number of clubs in the Championship and a growing number in the Premier League support allowing a return to limited terracing if trials are successful. http://www.independent.co.uk/sport/football/football-league/exclusive-championship-clubs-set-to-push-for-safestanding-trials-8626274.html Om jeg ikke husker feil kom forbudet etter Hillsborough-tragedien. Da jeg så Liverpool - Tottenham forrige sesong sto Tottenham-supporterne under hele kampen til tross for gjentatte beskjeder fra speaker om å sette seg. En kompis mente at bortesupportere ikke bryr seg om forbudet, mens hjemmesupportere må det, i frykt for utestengelse fra stadion. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 http://www.vg.no/sport/fotball/premier-league/mener-old-trafford-stemningen-minner-om-et-bibliotek/10135358/ Sånn er det ikke på Anfield Lies! Anfield høres stort sett ut som alle andre arenaer i England, det er bortesupporterene som synger mest og høyest. Sånn har det vært i mange år, ler hver gang jeg ser folk skryte av at supporterene til bortelaget laget mest lyd. Men det er jo ikke merklig når du samler fans som er litt mer dedikert en snittet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Anfield er tamt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 La nå folk som ikke har peiling få uttale seg om fred! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg ble også skuffet over Anfield. Klanen i sin storhetstid lagde mer liv enn the Kop mot Tottenham. Håper de får igjennom Safe Standing på alle engelske tribuner, da det garantert vil gjøre mirakler for stemningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå