""" Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Jeg tror jeg har sett hele en person som ikke fordømmer Evra og Youngs filming i dag, og på generelt basis. Så hvem er det du prater om? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Samtlige Manu fan jeg kjenner mener Young ikke filmer, så kjenner meg mer igjen i hans kommentar en din. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Du har ikke lest kamptråden skjønner jeg. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Nei, det stemmer Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 ey Liverpool er så jævlig bra. Har så jvlig troa på coutn o- stturridge - suarez freove.. Aspas slet mot Utd men tror han kan gjøre det bra fremover. Liten jævel, men relativt gode bevegelser og god med ball. Ka bli mye bedre enn Downing hvertfall. Lurer på hvorda midstosvaret blir med agger, skrtel, toure og sakho. sakho gog agger er vel i teorien de to beste, men begge er vestrebente, og lurer på om ikke det hadde vært greit med toure sin tyngde der bak, + han er god å ha på cornere fremover. ynwa. 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Småfint fyllainnlegg OKMarius:) 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Herregud... øynene mine!! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 http://ipad.dagbladet.no/2013/09/14/sport/fotball/premier_league/manchester_united/david_moyes/29278042/ For de som mener ManUtd bare har gutter som går på søndagskolen. Bra å se en manager som går ut og kritiserer slik dritt. I motsetning til når hele klubben står bak og forsvarer dritten. Justice for suarez! 4 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bra Ashley Young og og Evra ikke gjør slikt. Young kan du få gratis av meg, men Evra vil eg ha ein hundrings for... Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Bra å se en manager som går ut og kritiserer slik dritt. I motsetning til når hele klubben står bak og forsvarer dritten. Justice for suarez! Jeg er faktisk veldig enig og mener nå i ettertid at den saken ble behandlet feil fra Liverpool sin side. "Etterpåklokskap er den mest eksakte vitenskap" er det jo noe som heter. Fint å se at BR virker å ta mer grep enn Kenny. Endret 15. september 2013 av Kimma16 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Enig. Håper flere følger opp og sier at slik oppførsel er uønsket. Nytter ikke at dommerne skal slå ned på filming når managerne ser mellom fingrene.. Kanskje vi får en holdningsendring etterhvert. 2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Deilig med slike uttalelser også: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3678816.ece Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Bra å se en manager som går ut og kritiserer slik dritt. I motsetning til når hele klubben står bak og forsvarer dritten. Justice for suarez! Men det var ok når Alex F gjorde det? 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) Ooooooh. Comeback! Vel, kan ikke finne situasjoner som minner litt om suarez situasjonen. Men du hoster vel opp noen? Endret 16. september 2013 av Jotun Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Eg lurer på ka spillerne tenkte den gangen. Og nå...... Det må være mange som føler seg rimelig ført bak lyset. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bra å se en manager som går ut og kritiserer slik dritt. Stort av Moyes å stå frem å si det der. og nei, Alex F hadde ikke gjort det Jeg er av den formeningen at hvis man ser av videodømming eter kampen at en spiller faktisk filmer seg til en straffe burde det gi karantene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Jeg er av den formeningen at hvis man ser av videodømming eter kampen at en spiller faktisk filmer seg til en straffe burde det gi karantene. Enighet. Eneste måten å stoppe det på. Men så er spørsmålet hvor de skal sette grensen for for filming vs overspilling.... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bra spørsmål Håper vår egen Suarez tar seg sammen og heller spiller ball. Tror nok at hvis han hadde spillt uten drama, karantener, overspilling OSV i forrige sesong hadde han vært solgt nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Eg personlig er så ufattelig lei spillere som ikke klarer å stå på beina i noen situasjoner og som skal prøve å utnytte alle berøringer for å få en straffe. Young kan gå og henge seg. Han spolerer så mange sjanser og setter klubben i et dårlig lys at eg foretrekker at han ikke spiller. (når man da legger til at han spiller som en dass så skjønne alle om eg foretrekker at han spiller eller ei....) Men saken er også tosidig for i alt for mange tilfeller blir angriper bortdømt hvis han ikke hjelper til. Holding, spark på fot, obstruksjoner osv. Dommerne må, hvis det skal dømmes i ettertid, bli mye flinkere til å dømme det som skal være en straffe selv om spilleren prøver å holde seg på beina. I blir spillere som prøver å spille ærlig straffet for det gjennom at de ikke får straffene de skulle hatt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Vel, kan ikke finne situasjoner som minner litt om suarez situasjonen. Men du hoster vel opp noen?Kan ikke eller vil ikke..? Uansett: helt enig i din senere kommentar ang filming. Men usikker hvordan vi skal bli kvitt det. Samme gjelder forsåvidt "prating" med dommer og drøying av tid. Det er blitt for lite fair Play i fotball! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå