The Hoff Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvor kommer det fra at RvP spiller så stygt og med masse albuer her og der? Det er vås. Han er en spiss helt på det jevne i PL. Noen skitne triks her og der (som nesten alle andre), men skiller seg ikke ut negativt på noe vis. Eneste grunnen er vel at han er United-spiller, og fotballsupportere digger å finne (på) grums om erkerivalens spillere.. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Johnson ute i 10 uker Vi sliter vel egentlig litt nå. Kelly har vel ikke spilt på en evighet. Wisdom holder ikke helt nivået spør du meg. Kan noen av de nye stopperne våre spille HB? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Johnson ute i 10 uker Vi sliter vel egentlig litt nå. Kelly har vel ikke spilt på en evighet. Wisdom holder ikke helt nivået spør du meg. Kan noen av de nye stopperne våre spille HB? Iloris kan visst spille på høyreback. Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 8. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. september 2013 Hvor kommer det fra at RvP spiller så stygt og med masse albuer her og der? Det er vås. Han er en spiss helt på det jevne i PL. Noen skitne triks her og der (som nesten alle andre), men skiller seg ikke ut negativt på noe vis. Eneste grunnen er vel at han er United-spiller, og fotballsupportere digger å finne (på) grums om erkerivalens spillere..Akkurat som den sykt urettferdige heksejakten på Suarez! 13 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Johnson ute i 10 uker Vi sliter vel egentlig litt nå. Kelly har vel ikke spilt på en evighet. Wisdom holder ikke helt nivået spør du meg. Kan noen av de nye stopperne våre spille HB? Ally tar vell over rollen her? Enten direkte som HB eller så flytter vi Enrique over og Aly tar over VB. Wisdom går inn på benken i tilfeldet noe mer skjer. Som ekstremløsning kan Liverpool pushe Agger eller Skrtel til siden, men det er absolutt ikke ønskelig. Da ser jeg heller Wisdom på banen. Endret 8. september 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Den er ikke "sykt" urettferdig. Litt overdrevet kanskje, men med det rullebladet mannen her er det meste fortjent. Men, denne diskusjonen har vi hatt før, gidder ikke begynne på den igjen. 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Ally tar vell over rollen her? Gjør jeg? Okey Kan begynne med dette da http://www.youtube.com/watch?v=BEA0iDTgMXw#t=61 red: Åssen er det jeg legger til youtubes her? Endret 8. september 2013 av Ally1987 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvor kommer det fra at RvP spiller så stygt og med masse albuer her og der? Det er vås. Han er en spiss helt på det jevne i PL. Noen skitne triks her og der (som nesten alle andre), men skiller seg ikke ut negativt på noe vis. Eneste grunnen er vel at han er United-spiller, og fotballsupportere digger å finne (på) grums om erkerivalens spillere..Albuene og de skitne triksa har det vært snakk om i mange år før han gikk til United. Men skal være enig i at det har blitt mer snakk om det etter at han gikk til United. Blir fort mer fokus også når man kommer til en større klubb. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Gjør jeg? Okey Kan begynne med dette da http://www.youtube.com/watch?v=BEA0iDTgMXw#t=61 red: Åssen er det jeg legger til youtubes her? Marker linken i full editor og klikk "unlink". Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Fellaini + RvP = the flying elbows 7 Lenke til kommentar
sector Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 På denne lista finner vi ingen fra Liverpool. Det er bra! http://ipad.dagbladet.no/2013/09/09/sport/fotball/zlatan_ibrahimovic/29171694/ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Sprøtt at Cristiano Ronaldo ikke er på topp 10, bak spillere som Torres, Rooney og Hazard. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) På denne lista finner vi ingen fra Liverpool. Det er bra! http://ipad.dagbladet.no/2013/09/09/sport/fotball/zlatan_ibrahimovic/29171694/ Hazard tjener jo 1,8mill i uka, og Torres 1,7 trodde Ronaldo tjente noe med 2mill i uka? Endret 9. september 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Mente at Ronaldo tjente mer enn Messi jeg. Han tjener hvertfall mer enn Hazard og Torres så må jo nesten være en glipp fra Gazzetta dello Sport sin side. Endret 9. september 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Visst eg ikkje hugsar heilt feil so har Ronaldo ein ganske unik avtale når det kjem til sponsorinntekter slik at han til saman tenar mykje meir enn alle andre, men at grunnlønna hans ikkje er so veldig imponerande i seg sjølv. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvorfor er ikke Man City spillerne på lista? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvorfor er ikke Man City spillerne på lista? Arabiske penger er ikke verdt noe.. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvorfor er ikke Man City spillerne på lista? Yaya Toure? 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Yaya Toure? Haha my bad.. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kjipt at vi må vente til etter helgen før Liverpool spiller. Men bra at Sturridge er klar for kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå