Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 To kamper(Swansea og Southampton) igjen nå så får Liverpool Suarez tilbake. Da snakker vi spennende tider. Full tro på 6 poeng i de to neste kampene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hvordan tror dere at dere skal balansere mellom Suarez og Sturridge? Beste på trening starter, eller kan de spille samtidig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Sturridge fortjener reine spissplassen, Suarez som en mer fri rolle. Suarez har en tendens til å vike til sidene uannsett. Moses-Suarez-Countinio----------Sturridge----- Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Den oppstillingen der ser veldig bra ut ja. Blir spennende. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Blir en sykt spennende sesong dette. Alt kan skje føler jeg. Godt fornøyd med vinduet. Ser for meg at vi vil spille slik, med skadefri tropp. -----------Mignolet------------ Glen - Sakho - Agger - Enrique -------Lucas - Gerrard--------- Suarez - Coutinho - Moses ----------Sturridge------------ Ganske sikker på at det der vil få det meste ut av spillerne vi har. Coutinho er best som en nr 10, og vil nok satses på der. Suarez er all over the place og vil nok få høyrekanten. Selv om i teorien, vil de fire der framme, spesielt de i treern kunne rulere på plassene. Alltid ment at Sturridge må få være midtspiss. Tror laget står sterkere med han der, og Suarez på kant enn omvendt. Overbevist om det in fact. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Blir en sykt spennende sesong dette. Alt kan skje føler jeg. Godt fornøyd med vinduet. Ser for meg at vi vil spille slik, med skadefri tropp. -----------Mignolet------------ Glen - Sakho - Agger - Enrique -------Lucas - Gerrard--------- Suarez - Coutinho - Moses ----------Sturridge------------ Ganske sikker på at det der vil få det meste ut av spillerne vi har. Coutinho er best som en nr 10, og vil nok satses på der. Suarez er all over the place og vil nok få høyrekanten. Selv om i teorien, vil de fire der framme, spesielt de i treern kunne rulere på plassene. Alltid ment at Sturridge må få være midtspiss. Tror laget står sterkere med han der, og Suarez på kant enn omvendt. Overbevist om det in fact. Dere tar ikke gull. Endret 3. september 2013 av The Hoff 1 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Good times.Får håpe BR klarer å holde spillerne godt plantet på bakken etter en oppløftende start. Sakho og Moses må få tid til å spille seg inn. Ser for meg at Illori blir en ligacupspiller i år..Hvis man lar en tidlig suksess med tre seiere og noen gode kjøp i sommer gå til hodet på en, blir en raskt innhentet av virkeligheten... Men at vi har gode grunner til å være optimistiske er det vel ingen som kan si noe på YNWA! (og helvetes landskamppauser rett etter seriestart!) Lenke til kommentar
imastard Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Blir en sykt spennende sesong dette. Alt kan skje føler jeg. Godt fornøyd med vinduet. Ser for meg at vi vil spille slik, med skadefri tropp. -----------Mignolet------------ Glen - Sakho - Agger - Enrique -------Lucas - Gerrard--------- Suarez - Coutinho - Moses ----------Sturridge------------ Ganske sikker på at det der vil få det meste ut av spillerne vi har. Coutinho er best som en nr 10, og vil nok satses på der. Suarez er all over the place og vil nok få høyrekanten. Selv om i teorien, vil de fire der framme, spesielt de i treern kunne rulere på plassene. Alltid ment at Sturridge må få være midtspiss. Tror laget står sterkere med han der, og Suarez på kant enn omvendt. Overbevist om det in fact. Ser ut som ein knall startelver, men mest mot litt svakere motstand som legger seg bakpå. Mot topplagene tror eg at Henderson vil være knall å ha på midtbanen, grunnet motoren og arbeidsviljen. Syns han var god mot Man. U. Kan også mot bunnlag eventuelt bytte ut mot Lucas, om han ikkje hever seg betraktelig. 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Håper Moses blir back-up for Hendo. Han fortjener spilletid Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Moses back-up for Henderson? Seriøst? Har Henderson plutselig blitt en kremspiller, eller noe sånt? 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Henderson har vært en av Liverpools beste spiller så langt siden sesongstart. 9 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Henderson og Moses er to helt forskjellige spillere. Ved å spille med Moses istedet for Hendo mister vi defensiv kraft og innsats. Altså, vi ofrer litt av det defensive for å få det litt bedre offensivt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 http://liverpool.no/newspg.aspx?id=38277&zone=1 Gurimalla for en herlig trener vi har. Jeg blir bare mer og mer glad i Rodgers. 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Denne tabellen kan ikke vises for ofte Morsomt at Stoke har lurt seg inn før både Tottenham og United. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Artig med Stoke der oppe akkurat nå ja. Er jo bare 35 kamper igjen... 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Vi er verre enn STOKE FFS!#AVBOUT Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Ifølge Liverpoolblogg.no: Liverpools siste 17 offisielle kamper:13 seire, 3 uavgjort og 1 tap.....35 scorede mål, kun 12 mål er sluppet inn - i 10 av de 17 kampene har Liverpool har holdt nullen.#Utvikling Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Vises kampen mot United i cupen på TV 2 Sport Premium, noen som veit? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Vises kampen mot United i cupen på TV 2 Sport Premium, noen som veit? Rimelig sikker på det. ja. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Står bare Sky på .no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå