Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke hørt noe om at han er skadet.

9499251[/snapback]

Dessverre så stemmer nok det banansplitt sier. :(

Æsj, forhåpentligvis kan Finnan og Arbeloa spille, hvis ikke så må Arbeloa spille på høyresiden og Aurelio venstreback. Ville ikke vært bra, med tanke på at Aurelio er nettopp kommet tilbake fra en langvarig skade...

Edit:

Lagoppstilling:

Reina

Finnan

Carragher

Agger

Arbeloa

Pennant

Sissoko

Alonso

Benayoun

Voronin

Crouch

Benk:

Itandje

Hyypiä

Torres

Gerrard

Babel

Kan noen si meg hva i helvete Rafa tenker? Trodde vi skulle satse på PL?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Hva er det du tenker på??

9499384[/snapback]

Lagoppstillingen. Benayon framfor Babel? Og ingen Torres, men Crouch? Ingen Gerrard?

9499399[/snapback]

Babel vs benayoun enig med deg, men det er jo viktig at han også får vise hva han kan. Babel har ikke vært KJEMPE god ( Ikke misforstå meg )

Gerrard: Mange kamper på kort tid etter skade avbrekk.... Det er grunnen..

Torres på benk er :nei:

Men det er ikke så ille som du skal ha det til mener jeg da.. Vi har en bred stall og det er viktig å bruke folk riktig.

Vi har 4 spisser som kjemper vi har også en sentral midtbane som er pervers ;) Ikke noen i PL som slår den...

Lenke til kommentar

Ganske dårlig offensivt, bra defensivt. Grei nok straffe, men da må pokker meg dommeren være konsekvent, og blåse når det skjer lignende situasjoner i resten av kampen. Synes vi skal satse det vi har, og ta ut Crouch, Benayoun og Sissoko, og sette inn Torres, Babel og Gerrard, men kjenner jeg Rafa rett så skjer vel ikke det før i 85. minutt eller noe. :(

Edit: Må også si at jeg er enormt skuffet over Crouch så langt i både denne kampen og i år. :( Han trenger kanskje kamptrening, men jeg synes poeng burde komme i første rekke.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Edit: Må også si at jeg er enormt skuffet over Crouch så langt i både denne kampen og i år. :( Han trenger kanskje kamptrening, men jeg synes poeng burde komme i første rekke.

9499654[/snapback]

Helt enig, Voronin har spillt mye bedre, både i dag og så langt i sesongen... Og jeg som så på Voronin som fjerdevalg. Skammer meg...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Og jeg som så på Voronin som fjerdevalg. Skammer meg...

9499703[/snapback]

Samme med meg.. He, hvis han holder formen kan han bli 2 valget..

Men det er noe som ikke stemmer her, sissoko kan ikke spille sammen med andre en en veldig offensiv midtbanemakker ( les Gerrard ) begge de som er på midten idag er defensive av seg og trives ikke så godt fremover.. De har ikke nok fantasi virker det som, Alonso er ballfordeler og er en av de beste til det. Men han har ikke den hjernen og skapekraften som vår kjære kaptein har.

OG jeg spiser i meg alle ord jeg sa SasaB.. Torres MÅ på samme med Gerrard.. OG en ving ;) Du hadde rett du :blush: Når man spiller mot 10 forsvarere så må man ha noen som kan gjøre noe spektakulært og det kan gerrard og Torres!! Torres kommer etter 70 min!!

Lenke til kommentar

0-0 er egentlig et greit resultat sett med objektive øyne. Det var en dårlig kamp av begge lagene, men Gerrard burde absolutt ha startet. Det var akkurat som om hele laget hevet seg da han kom inn. Men dersom Tottenham klarer å dra seier'n i land over Arsenal nå, er ikke dette så ille likevel: da har vi faktisk økt forspranget. Everton tapte jo også i dag (selv om det var mot United)...

Edit: Og akkurat når jeg skrev det, så scoret selvfølgelig Arsenal...

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Utrolig skuffet nå! Gerrard og Torres skulle ha spilt hele kampen, såg ingen verdens grunn for å spare de. I år sakl vi satse på PL, så målet må vær å stille toppet mannskap i hver PL-kamp der det er mulig. Drit i CL, det bør vi klare å fikse uansett. Slik jeg ser det så stilte vi med 3. og 4. valget på topp, og i tillegg til Sissoko og Yoshi. Babel, Gerrard, Torres, Kuyt og Pennant er spillere som burde starte hver kamp hvor det lar seg gjøre. Hater rotasjon, jeg vil se de beste spillerne på banen til enhver tid.

Ja, er grinete idag, og et poeng hjalp ikke akkurat på humøret

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...