Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Ein trist dag for Liverpool å ta til takke med Moses, og la seg utnytte som talentutviklingsklubb for Chelsea. Utan opsjon har Liverpool ingenting å hente på ein slik avtale. Dersom spelaren slår gjennom vil Chelsea hente han tilbake eller profittere på salg. Dersom spelaren ikkje slår gjennom vil Sterling og Ibe vere meir enn gode nok for ei squadrolle. Det ville i mine auge vere langt betre å satse på desse to, og heller hente inn offensive forsterkingar i januar. Hva er den ene tingen Liverpool mangler offensivt idag? Power. Hva er Moses? Power. Endret 1. september 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 TOP OF THE LEAGUE! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Alle gode ting er tre. 3 kamper, 3 mål og 3 seire. (og 9 poeng) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Deilig å være på topp! 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Deilig å være på topp! WOHO ! Top of the leauge. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hva er den ene tingen Liverpool mangler offensivt idag? Power. Hva er Moses? Power. Fuck off! Power? Har du sett Ibe eller? Makan til fysikk på en 17-åring på fotballbanen skal du lete lenge etter. Og det på en offensiv spiller! Uansett, bryr meg ikke så mye om Moses. Det er bare lån, så velkommen skal han være. Er mer fornøyd med Sakho og Ilori. Så får vi se om Skrtel blir eller om han havner i Napoli. Er også litt nysgjerrig på om det er noe i disse ryktene om at Liverpool visstnok skal signere et stort navn offensivt i tillegg til de allerede signerte Sakho, Ilori og Moses på lån. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ibe er muligens et monster, men urutinert og ung. For all del et flott talent, som helt sikkert får innhopp denne sesongen. Men jeg føler meg mye mer tilfreds med en Moses i laget. enten på banen eller på benk,. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Så vanvittig deilig!! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Glad for at det er Moses som kommer til å komme inn først, og ikke Sterling.... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ble stolt av Skrtel i dag, Man of the match i comeback mot United. Var vel ikke helt skadefri heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Sterling var svak i dag. Han ble for liten og puslete mot Valencia. Lucas var også elendig. Aspas katastrofe. Ellers på det jevne. Vanskelig kamp, fantastisk med tre poeng og full pott etter like mange kamper. Endret 1. september 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Gutta var slitne etter 90+30miin i midtuken. Det preget nok 2,omgangen endel. Men holdt stand og 3points for us! Og må spise mine bekymringer angående Skrtel. Var virkelig god idag. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Kudos til Martin, klar som bare det og MOTM. Helt fortjent! Er så utrolig stolt nå. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Kudos til Martin, klar som bare det og MOTM. Helt fortjent! Er så utrolig stolt nå. Stolt ja? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Skrtel var god i dag! Og det ser ut som om Moyes utøver Everton-magien over Utd og gjør dem til et grått lag. Så langt er jeg faktisk mer imponert over Liverpool defensivt enn offensivt denne sesongen, 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 Kjekk gjeng som er klar til neste kamp : Moses, Ilori, Toure, Sakho ,Cissokho og Toure 3 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Kan ikke fatte hvorfor enkelte er misfornøyd med Moses. Har dere sett spilleren? Alle skjønte jo at han ikke kom til å slå an i Chelsea, verken i fjor eller neste år. Han var fantastisk i Wigan. Gode løp, målteft, god skuddfot og god fart. Han er råsterk(kan du si det samme om Sterling??) og god på hode. Liverpool på corner er bortimot ufarlig, men med Moses så kan det faktisk bli noen mål. Han er akkurat hva vi trenger på venstrekanten vår. Har bedre innlegg enn Sterling og Ibe by far. Er ikke overrasket. Gjør meg opp mine egne meninger og hører sjeldent på andre supportere. Feks, jeg ville ha Sturridge i LFC ettersom han herjet i Bolton (da jeg fikk sansen for ham), og jeg kunne se han få ut potensiale sitt i Liverpool. Mente alle andre det? Nei. Mange var negative til Sturridge også. Fotballsupportere er idioter. De fleste i alle fall. Moses er jeg positiv til. Langt bedre enn våre andre alternativer, og ville gitt Valencia mye mer kamp i dag enn hva Sterling klarte. Ibe er mer lovende en Sterling imo, og har mer punch. Likevel, har han ikke den erfaringen og musklene Moses har. God signering som jeg håper går igjennom. Spent på den. Vært kult med en supersigning i morgen, men jeg er fornøyd med vinduet sett i sin helhet. Tipper det nye stopperparet nå blir Agger/Sahko. Skrtel var glimrende i dag, men sliter ofte når vi skal styre kamper og står høyt med laget. Så sykt digg å ta landslagspause med seier, og full pott så langt. Spesielt når man husker hvor jævlig ligastartene våre har vært tidligere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Vi må leve på to forskjellige planeter. Jeg tror jeg så max ti Liverpool-supporter som var skeptiske til Sturridge-signeringen, men det var pga. prisen. Eller har jeg ikke sett annet enn positivitet til akkurat den signeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå