Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Liverpool prøver å hente inn Shay Given på lån som reservekeeper. SamtFørstepri som midtstopper er Tiago llori, med Sakho som andrevalg.Samt låningsavtale med Moses jobbes aktivt med fremdeles. Får vi inn Moses og Ilori så sier jeg meg veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Er ikke Ilori "bare" et talent, en spiller for fremtiden. Er det ikke bedre med Sakho som kan gå rett inn og gi fra seg litt juling? Vet ikke med Given. Er han virkelig så mye bedre enn Jones? Syns det er helt greit med Mignolet, Jones og Ward jeg da men.. Sakho og Honda, så er jeg relativt fornøyd. Så får alt ut over det være en bonus. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Har Honda i det hele tatt blitt linket til LFC? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jepp. Her på forumet. Omtrent like verdifull informasjon som 99,99% av all twitterpisset på nett.... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det jeg mener er at om Honda hadde vært så god som folk skal ha det til og tilgjengelig, så hadde vel Rodgers henta han. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Rykter om Torres tilbake. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Det er vel en grunn til at ingen henter Honda.. 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Rykter om Torres tilbake. Igjen? Frykter at Torres løsner under TSO.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Vet ikke med Given. Er han virkelig så mye bedre enn Jones? Syns det er helt greit med Mignolet, Jones og Ward jeg da men.. Ja, det her han til gangs. Given er muligens gammel, men kommer jo kun til å bruke han i cup og slikt. Tidligere A-lagspiller og Landslagkeeper. Simon(bank i bordet) holder seg nok skadefri ut sesongen. Men er Given bedre enn Jones? Selvfølgelig. Har du sett kampene til Jones? Er mye spirit der, men en trygg keeper er han ikke. Kul som fy, men risikosport å ha han i laget. Endret 30. august 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Rykter om Torres tilbake. Rykter? De ryktene kommer 99,9% sikkert fra at Eto'o er klar for Chelsea. Som alt annet. Med hver spiller vi har signert i sommer har det faen meg vært helt håpløse rykter: - Mata ut/lån - Luiz ut - de Bruyne på lån - Lukaku på lån - Torres ut - Moses ut/lån - Ba ut/lån - Cech og Hillario ut - Ramires ut Det er bare den jævla twitter stormen hvor en IDK, som en eller annen idiot plukker opp, setter igang døde rykter. Mourinho har vel bekreftet 3-4 ganger på 1 uke at Mata blir og er ikke til salgs. Mata har også gått ut og sagt han blir. Allikevel er han tydeligvis på vei til United/Arsenal/AM/Real Madrid. Endret 30. august 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hold nå for faen kjeft om Honda. Han kommer ikke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Honda drar ikke. Klubbpresidenten i CSKA gikk jo ut og sa det da Milan var på banen. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Kaka vil bort.. Kunne vært en spennende signering om lønna er akseptabel og RM selger til en fair pris. 31 år, så videresalg er nok utelukket om det skulle bli handel. Vad tycks? Kan være greit med en rutinert og anvendelig AM.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Der tar du feil. Ja, han har blitt linket der ute. Seneste noen dager siden. Han kan faktsik dra, det har faktisk klubbpresidenten i CSKA sagt. Grunnen til at det gikk i vasken for Milan skal visstnok være at klubbpresidenten i CSKA mente at Milan opptrådde på en måte han syns var ufint i forhold til overgangen. Uansett, vet han ikke er den beste spilleren, men han ville gitt troppen ytterligere bredde. Og en kan ikke nekte for at han hadde vært god buisness også utenfor banen. Det ville hvertfall vært flott med en stopper som kan gå rett inn på laget, samt kanskje en defensiv midtbane. Så ser det også ut som at de ønsker seg en klasse ving til å matche nivået til Suarez og Coutinho i angrepstreeren bak Sturridge. Uten noen form for Europa spill, så kan en se langt etter større profiler. Hvertfall så lenge andre klubber med Europa spill er interesserte. Endret 30. august 2013 av Cappo Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Kaka vil bort.. Kunne vært en spennende signering om lønna er akseptabel og RM selger til en fair pris. 31 år, så videresalg er nok utelukket om det skulle bli handel. Vad tycks? Kan være greit med en rutinert og anvendelig AM.. Ikke god nok i forhold til hvor mye lønn han hadde krevd, og han har ingen resale value heller. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 LFC TV PÅ TV 2 SUMO http://liverpool.no/newspg.aspx?id=38214&zone=1 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Og i går gikk abonnementet mitt ut på LFTV på Liverpool sin hjemmeside, og det var problemer så jeg fikk ikke lagt inn ny kortinformasjon. Me happy bunny Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 Venter duo til Merseyside Ben Smith i BBC rapporterer at Liverpool håper på å kjøpe både Tiago Ilori og Mamadou Sakho før hjemmemøtet med Manchester United på søndag. http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=38221&zone=1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Takk for info. Har sett på lfctv en time nå. Forsterket inntrykket mitt av BR som en veldig intelligent man. Fine intervjuer. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ikke god nok i forhold til hvor mye lønn han hadde krevd, og han har ingen resale value heller. Siden han er 31 kan han vel ikke kreve all verdens i lønn når han er blitt "tvunget" til å søke seg bort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå