Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tipper dette laget: --------------------------Reina---------------------- ------------------------------------------------------ Arbeloa--------Hyypia---------Agger--------Riise ------------------------------------------------------ ------------------Alonso------Sissoko-------------- Benayoun------------------------------------Babel ------------------------------------------------------ ------------------Voronin----Torres---------------- Med forbehold om at både Finnan og Carragher fremdeles ikke er 100%. 9478412[/snapback] Yossi starter ikke om det så snør i helvete (med mindre det har skjedd noe med Pennant som jeg ikke har fått med meg). Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tipper dette laget: --------------------------Reina---------------------- ------------------------------------------------------ Arbeloa--------Hyypia---------Agger--------Riise ------------------------------------------------------ ------------------Alonso------Sissoko-------------- Benayoun------------------------------------Babel ------------------------------------------------------ ------------------Voronin----Torres---------------- Med forbehold om at både Finnan og Carragher fremdeles ikke er 100%. 9478412[/snapback] Yossi starter ikke om det så snør i helvete (med mindre det har skjedd noe med Pennant som jeg ikke har fått med meg). 9482315[/snapback] hmm, kunne tenkt meg Yossi på venstre da. Isteden får babel. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Tipper dette laget: --------------------------Reina---------------------- ------------------------------------------------------ Arbeloa--------Hyypia---------Agger--------Riise ------------------------------------------------------ ------------------Alonso------Sissoko-------------- Benayoun------------------------------------Babel ------------------------------------------------------ ------------------Voronin----Torres---------------- Med forbehold om at både Finnan og Carragher fremdeles ikke er 100%. 9478412[/snapback] Yossi starter ikke om det så snør i helvete (med mindre det har skjedd noe med Pennant som jeg ikke har fått med meg). 9482315[/snapback] eing pennant må starte. håper snart han putter, er carragher klar? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Yossi starter ikke om det så snør i helvete (med mindre det har skjedd noe med Pennant som jeg ikke har fått med meg). 9482315[/snapback] Med tanke på rotasjonspolicyen blir jeg ikke overrasket om han gjør det. Jeg håper naturligvis derimot at han blir benket. Tror faktisk dette laget er rimelig sannsynlig. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Herlig å se at Torres scorer! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Herlig å se at Torres scorer! 9483949[/snapback] Jepp! Måtte den gode formen fortsette! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Herlig å se at Torres scorer! 9483949[/snapback] Bra det, men han var jo ikke den eneste røde som scorte i kveld. Vår egen Riise hadde jo en perlescoring mot Hellas, og tidligere rød, Michael Owen, er også tilbake i toppform ser det ut til med 2 mål i dag. Lenke til kommentar
sniK Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Etter den gode kampen til Riise i går bør han starte for Liverpool på lørdag hvis han ikke er for sliten. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Etter den gode kampen til Riise i går bør han starte for Liverpool på lørdag hvis han ikke er for sliten. 9484476[/snapback] Er jo mulig at Finnan må stå over neste kamp. Han har jo ikke spilt for landslaget på grunn av skade. Blir sikkert Arbeloa og Riise på backene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Etter den gode kampen til Riise i går bør han starte for Liverpool på lørdag hvis han ikke er for sliten. 9484476[/snapback] Riise blir aldri for sliten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Riise sa etter Hellas kampen at han kunne løpt til i morra. Så ja, Riise blir aldri sliten. Forresten bra at Carra er klar til Pompey kampen. Gleder meg Endret 13. september 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Deilig at alt som heter landslaget nå er over. Bra at Torres scoret. Etter at media spekulerte i at det var en liten krangel mellom han og landslagstrener Aragones. Siden han ble byttet ut mot Island. Faktisk så har jeg en dårlig følelse foran kampen mot Portsmouth. Jeg tror det blir den tøffeste bortekampen sålangt i år. Heldigvis virker vi langt bedre mentalt forbedredet foran vanskelige bortekamper nå enn før. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vanskelig kamp, helt klart. 3 tap på de 5 siste? Men jeg er imponert av laget sålangt hittil i sesongen, så jeg har troa. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vi burde absolutt ta 3 poeng på Lørdag. Tipper en ny lagoppstilling: ------------------Reina--------------- ---Arbeloa---Carragher---Agger---Riise-- ---Pennant---Gerrard---Alonso---Babel-- ------------Voronin----Torres--------------- Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Vanskelig kamp, helt klart. 3 tap på de 5 siste? Men jeg er imponert av laget sålangt hittil i sesongen, så jeg har troa. 9487765[/snapback] Vi vant vel både i serien og FA- Cup borte mot Portsmouth i 05\06, mens vi tapte 2-1 i fjor med et B- preget lag. Uansett er vel dette som de fleste sier en viktigere poeng utdeling enn folk flest tror. Mange inkludert meg mener at det er slike bortekamper man må vinne for å ta gull i serien. Jeg tipper dette er en slik kamp Torres/Gerrard vil avgjøre. Jeg tror at vi kan ta tre poeng med samme innstilling vi har vist mot Villa og Sunderland tidligere i sesongen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Intervju med Jose Reina Målvakten har spesielt latt seg imponere av landsmannen Fernando Torres. Spissen har som kjent tatt engelsk fotball med storm. - Fernando er den største stjernen i engelsk fotball denne sesongen, og hans tre ligamål viser at han allerede har funnet seg til rette. Jeg har satt penger på at Torres blir toppscorer i Premeir League denne sesongen. Han kan også hjelpe oss med å gjøre det bra i Champions League. Jeg får ikke tapet for Milan i fjorårets finale ut av hodet, og nå må vi kjempe for å nå en ny finale og ta revansje, avslutter Reina Herlig å lese sånt Edit: Lagoppstilling: Reina Finnan Carragher Agger Arbeloa Pennant Sissoko Alonso Benayoun Voronin Crouch Benk: Itandje Hyypiä Torres Gerrard Babel Endret 15. september 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ble mildt sagt nervøs når jeg så den lagoppstillinga. Hvor er Riise, Gerrard, Babel, Torres? Men, tror vi greier dette i dag. Tipper seier 2-1 til oss. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 ..Eller kommer Rafa til å rotere oss bort fra toppen i år også? Vel, laget man stiller med fra start er ikke dårlig. Men liker ikke at Crouch starter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Riise er ikke i troppen en gang. Fiffig. Benken vår er verdens sterkeste i dag. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Riise er vel skadet i 2 kamper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå