AllFather Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Bare å beholde Suarez som reserve hvis noen blir skadet, hvis ikke la han spille på andrelaget til han legger ut en unnskyldning på WebTV. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Sa han ikke unnskyldning? I og med at han fikk lov til å trene og sånt? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Til laget, ikke til fansen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Tror vi er ganske avhengig av Suarez med tanke på fjerdeplassen. Håper sånn sett at vi får inn en-to spillere før overgangsvinduet stenger. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Suarez kan vel ikke spille enda? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Han har vel fortsatt igjen 4-5 kamper eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 To kamper igjen. Først en CC-kamp, så Man Utd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Må stå over 3 kamper til. Ligacupkampen, unitedkampen og swanseakampen. Så er han tilbake i lage mot southampon på anfieldt. Sier sikkert unnskyld til fansen uken før han første ligakamp for sesongen. To kamper igjen. Først en CC-kamp, så Man Utd. Trodde han hadde 5 kamper igjen før sesongen jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Må stå over 3 kamper til. Ligacupkampen, unitedkampen og swanseakampen. Så er han tilbake i lage mot southampon på anfieldt. Sier sikkert unnskyld til fansen uken før han første ligakamp for sesongen. Trodde han hadde 5 kamper igjen før sesongen jeg. Edit: var snakk om 6 kamper. Southampon er siste kamp han soner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Er det så mange? Jaja. My bad. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det virker som det er god moral og harmoni i laget nå, håper ikke Suarez ødelegger det når han kommer tilbake. Men en Suarez som spiller på lag, gjerne bak Sturridge sammen med Coutinho, vil gjøre oss enda farligere. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Matchvinnere i begge ender av banen nå, og det er det en stund siden vi hadde sist. Føles godt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) BR og resten av Liverpool har virkelig fått dreisen på overgangene virker det som. Stor forskjell fra relativt dyre kjøp i Allen og Borini, til kjøpene av Sturridge, Coutinho og Mignolet. Mignolet var (såvidt) billigere enn Borini, mens Sturridge var billigere enn Allen, og Coutinho kostet nesten halvparten av Allen. Alle tre er i tillegg unge, og blir sannsynligvis enda bedre. E: Coutinho, Mignolet og Sturridge kostet tre millioner pund mer enn vi fikk for Carroll, Downing og Shelvey. Carroll og Downing hadde vel også en hinsides lønn, så vi tapte vel ikke stort der heller. Gratissigneringen av Kolo virker også veldig god, mens 14,3 m.p. for Aspas og Luis Alberto trenger tid til overbevisning. Endret 25. august 2013 av knipsolini Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Aspas så langt har kun en dårlig kamp(ink preseason) og hadde likevell flere gode løp på lørdagen. Gode løp, flotte passninger og veldig lur spiller. Men noe måltjuv er jeg ikke overbevist om at han er. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Aspas hadde lett scoret to mål forrige helg, hvis Sturridge hadde gitt han ballen. Det er det som irriterer meg litt noen ganger med Sturridge, han er ofte alt for fokusert på å score selv, og skyter når han burde levert til en bedre plassert spiller. Men så lenge han blir matchvinner hver helg, skal ikke jeg klage. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Sturridge er ganske lik Suarez. Men slik er matchvinnere. De vil vinne kampen, de vil score mål. Alle spisser kan ikke være som Bellamy. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Sturridge er i en klasse for seg selv når det kommer til å være ego. Men virker til at han er bedre til det hos dere enn hos oss da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Synes han var ''verre'' før, altså under chelsea. Noe som selvfølgelig har med at han var yngre da. En såkalt ''punk''. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det kan godt være, da du har fulgt mer med enn meg etter overgangen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ryktes om at vi ønsker å låne Victor Moses. Det håper jeg virkelig skjer, spesielt om vi får en grei opsjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå