knipsolini Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg ser sjeldent så mye av sendingene etter kampen, men i dag var det vanvittig underholdende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Gjerne forklar hvorfor, så på CL-studio. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Fantastisk dynamikk i studio. Startet med at Thorstvedt nektet for en soleklar hands på Ivanovic, og Claus ble ganske forbanna. Etter det var Claus uenig i alt Thorstvedt sa, og det virket som om Thorstvedt ble rimelig provosert. Satt og ventet på at Claus skulle koke over, men han holdt seg overraskende kul. E: http://www.tv2.no/play/sport/premierleague/het-hands-krangel-i-pl-studio-738078.html Endret 21. august 2013 av knipsolini 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Selge Skrtel for 10 millioner pund? http://liverpool.no/newspg.aspx?id=38102&zone=1 Spørsmålet er vel litt hvem vi kan få inn. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Vi er visst nær en overgang for Will Hughes for £10m. Ekstremt spennende spiller! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Aldri hørt om han. Tottenham kommer vel og snappern! Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ligner på Draco Malfang, og er visst stor Liverpool-fan. Har trua! http://www.youtube.com/watch?v=MDbL2qy8m6E Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg klarer ikke å se at han er noen "wonderkid" utifra videoen... men skulle han være billig og villig, så skader det vel ikke å ha han i troppen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Han er 18 år nå, så å spille så bra som det der i den alderen er ganske imponerende i seg selv.. synes jeg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Will Hughes regnes som et av de største talentene på balløya, og gjør en strålende figur i en tøff fysisk liga, kun 18 år gammel. Kan gjerne nevnes i samme åndedrett som Ince, Zaha og Sterling. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Intervju han gjorde på twitter:What game would you like to have been involved in over the last 20 years?A: Istanbul 2005Who is your favourite midfielder in world football and who you look upto the most?A: GerrardWho would be your dream player both past and present to be able to partner in midfield?A: Past - Zidane. Present - Gerrard, Xavi or Alonso.Which former England international would you like to be able to put back in the England team today?A: Fowler. Lovende! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 £10 mill for en spiller vi dumper ned på reservelaget de neste 2 sesongene? Yeah right! Lei denne overdrevne bruken av penger på ung talenter vi dumper ned på reservelaget som mest sannsynligvis aldri vil få spille førstelagsfotball. Er ikke rent få titalls millioner pund vi har brukt på det de siste årene. Vi har nok midtbanetalenter i Liverpool nå. Enten får vi selge noen eller gi de en sjanse før det kjøpes enda flere! 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Så et rykte om at Tottenham hadde kastet seg inn i kampen om Ilori fra Sporting. Haha. Hughes har jeg troen på. God, ung og engelsk. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Han spilte 35 kamper for Derby forrige sesong, i en fysisk tøff liga. "Liverpool are close to agreeing a deal for the £10m-rated Derby County midfielder Will Hughes, whom they would leave at the Championship club for the rest of the current season." Enda bedre, Liverpoolsupporter, ung, erfaring fra Championship. 10 mill for en engelsk spiller som fort kan vise seg å være verdt 20-25 mill om ett par år. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ung, lovende, engelsk, og selvfølgelig dyr... gir meg en dårlig deja vu. Hadde han vært 15-16 hadde jeg sett et stort potensial, men kan han utvikle seg så voldsomt at han kan bli en stjerne i PL? Jeg er superskeptisk, så håper jeg at jeg tar feil om han kommer. Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Om Liverpool kjøper Will Hughes og låner han ut så han får fast spilletid tror jeg han kommer til å være et monster av en midtbanespiller om 2-3 år. Har lenge hatt lyst på Will Hughes i Newcastle, men jeg ser dessverre ikke at det skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Ifølge DERBY har vi ikke gitt bud enda. Håper vi gjør det. Endret 22. august 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ifølge DERBY har vi ikke gitt bud enda. Håper vi gjør det. Jeg kan bekrefte at jeg ikke har lagt inn bud. 3 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg kan bekrefte at jeg ikke har lagt inn bud. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg kan bekrefte at jeg ikke har lagt meg ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå