Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Er lite jeg tar høytidelig fra andre klubber sine supportere, men akkurat hele denne: "buhu Tottenham stjeler spillerne våre" gir meg mark i sjela, ihvertfall når det er snakk om en spiller vi har holdt øye med i snart et år.

Da kan man begynne å spørre hvem som virkelig er Butthurt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hårsår much?

Var en spøk basert på det faktum at Tottenham alltid dukker opp når 'Pool forhandler om spillere.

Selvfølgelig var det en spøk.

Jeg spøkte også!

I dette tilfellet var uansett Spurs først, så ser ikke helt grunnlaget for spøken :)

Edit:

Men greit, jeg overreagerer grunnet frustrasjon over Twitter og andre tullinger, dårlig sted å gi utløp for frustrasjonen.

Jeg beklager det, og går og legger meg!

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Selvfølgelig var det en spøk.

Jeg spøkte også!

I dette tilfellet var uansett Spurs først, så ser ikke helt grunnlaget for spøken

Grunnlaget er, som jeg sa, at Spurs kommer inn på overgangsmålene våre oftere enn ikke Beklager om noe var uklart.

red: God natt!

Endret av edge
Lenke til kommentar

Kom over noen herlige bilder på RAWK:

hjmq.jpg

Fra venstre: Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet og Tom Saunders.

Bill-Shankly-Melwood-4031199.jpg

(Bill Shankly and his Liverpool FC charges at Melwood)

2788600-4864215.jpg

(Bill Shankly, Liverpool manager, with forward John Toshack)

2251003-4864162.jpg

2250838-4864158.jpg

Shankly-1972-4806767.jpg

(Liverpool manager Bill Shankly takes charge of a training session as the team are recalled for pre-season training at Melwood,11th July 1972)

tumblr_lj8xifMJbM1qfd0t6o1_500.jpg

2247643-4864156.jpg

(Bill Shankly presents a trophy to a team during his retirement)

Endret av JR Ewing
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Snakket med noen kolleger om Tottenhams transferpolitikk, og alle var enige i at Tottenham påfallende ofte kommer sent inn i budrunden på spillere som andre topplag i PL byr på. Det var forøvrig både Everton- og United-supportere som tok opp emnet.. Og det har pågått i flere år.

Btw, hvordan i alle dager klarer Tottenham å finansiere alle signeringene sine? Synes de bruker voldsomt mye penger i fht klubbens status og størrelse. De vinner aldri noe, men kupper overganger omtrent hvert år..

Lenke til kommentar

Kom over noen herlige bilder på RAWK:

hjmq.jpg

Fra høyre: Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet og Tom Saunders.

Bill-Shankly-Melwood-4031199.jpg

(Bill Shankly and his Liverpool FC charges at Melwood)

2788600-4864215.jpg

(Bill Shankly, Liverpool manager, with forward John Toshack)

2251003-4864162.jpg

2250838-4864158.jpg

Shankly-1972-4806767.jpg

(Liverpool manager Bill Shankly takes charge of a training session as the team are recalled for pre-season training at Melwood,11th July 1972)

tumblr_lj8xifMJbM1qfd0t6o1_500.jpg

2247643-4864156.jpg

(Bill Shankly presents a trophy to a team during his retirement)

I det øverste bildet kan man lett photoshoppe inn BR uten at det hadde sett unaturlig ut..

Lenke til kommentar

De kommer mest sannsynlig til å tjene det inn igjen med penger i fra den nye tv-avtalen til PL og gode sjanser for CL. Eller så planlegger de å selge Bale.

Akkurat i år, ja... Men jeg synes de gjør relativt dyre signeringer støtt og stadig, selv uten å selge for tilsvarende store summer..

Lenke til kommentar

Snakket med noen kolleger om Tottenhams transferpolitikk, og alle var enige i at Tottenham påfallende ofte kommer sent inn i budrunden på spillere som andre topplag i PL byr på. Det var forøvrig både Everton- og United-supportere som tok opp emnet.. Og det har pågått i flere år.

Btw, hvordan i alle dager klarer Tottenham å finansiere alle signeringene sine? Synes de bruker voldsomt mye penger i fht klubbens status og størrelse. De vinner aldri noe, men kupper overganger omtrent hvert år..

Det kalles å drifte klubben på en fornuftig måte.

Før dette vinduet var vel overgangsrekorden vår for en enkelt spiller på ca £15m-18m, men vi selger/fristiller spillere hvert eneste år som sparer oss mye penger over lengre tid.

Bare i år har vi blitt kvitt ganske mye drivved, som f.eks Bentley som håvet inn ca 50.000 pund i uka bare for å sitte hjemme og se Spurs på TV.

For ikke å glemme at når Spurs faktisk VIL satse(som vi endelig gjør i år etter alt å dømme), så er det mye penger tilgjengelig etter at klubben ble reddet ut av en kritisk økonomisk situasjon da Alan Sugar kom inn portene.

Aldri vært en populær mann sportslig sett, men han reddet klubben ved å spytte inn en del penger.

ENIC kan også ha bidratt med en del, og igjen, i år virker det som om eieren vår Lewis har gitt tillatelse til å åpne penge-krana for fullt.

Kort konklusjon:

Ingen vanvittige summer på overgangsmarkedet uten å ha tjent inn penger på de enten sesongen før eller den neste (får vel fortsatt penger for Modric-overgangen), sunn drifting av klubben og en styreformann som får MYE ut av hver enkelt avtale, samt at vi har inntil videre hatt et lønnstak på ca 80.000 pund.

Levy har aldri pleid å bruke penger uten at vi har hatt de via en eller annen form for inntjening, i år virker å være et unntak men det er også derfor mange tror Bale allerede er solgt, og at annonseringen kommer etter at vi er ferdige med innkjøpene våre.

Edit:

Med det sagt, jeg sitter ikke på innside-informasjon eller klare budsjetter og tall foran meg, men er ganske bestemt på at klubben står støtt på egne bein, mye takket være en standheftig Daniel Levy.

Eksempler?

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...