Populært innlegg .AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2013 ALT er bra nå!!! Nei, du er forsatt her 10 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Aaaaaaaaaaah...... Nå ble eg lei meg. Takk for støtten all father!! Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Agger eneste som ikke har fått en eneste stemme på banens beste på KopVoten på .no Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Tony Barrett [Times]. LFC are close to agreeing a fee in the region of £30million for Willian. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Herlig med seieren, men litt flere mål hadde ikke skadet. Endret 17. august 2013 av hojohansen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Igjen, jeg kjenner ikke til William. Er ganske fornøyd med førstelaget , hvem skal han erstatte eventuelt og i hvilken posisjon ? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Tydeligvis ikke. Han heter Willian. Han vil nok gå rett inn i laget på kanten. Etter det jeg har forstått kan han spille på begge kanter, men er best på venstre. God med begge bein. Om vi signerer ham vil vi kunne spille med Suarez på høyre, Coutinho i midten og Willian på venstre kant. Så kan vi ha Sturridge som spydspiss. Med de 4 der fremme kan de også rulere på posisjonene i løpet av kampen, og bli veldig vanskelig å ha med og gjøre for motstanderen. Skal ikke se bort i fra at han blir enda bedre om han kommer til LFC. Slik BR fikk mer ut av Suarez og Coutinho etc enn hva andre managere har. En slik signering vil også sende signaler om at vi er ute etter å satse. Krysses det som krysses kan for at han blir LFC spiller, og at vi får inn en stopper før vinduet stenger. Godt med Cissokho inne og. 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Nzonzi oppførte seg om en jævla pikk under hele kampen Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Haha, digger Coutinho. Han lar seg ikke pelle på nesa bare fordi han er litt mindre. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Så kommer storebror, som ikke er særlig større selv, og prøver å ordne opp. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Valencia president: "Cissokho to Liverpool is done. Once he passes his medical we'll make it official." [RadioEsport] Reports: Aly Cissokho will travel to #LFC tomorrow to finalise his loan deal. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Stakkars dere. Rævva spiller. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det er lån, så gjør han det ikke bra er det bye bye. Ser vel verre ut med Arsenal for å si det sånn.. 5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Nzonzi burde ha blitt utvist opp til flere ganger. Vi og mange andre klubber har også fått utvist spillere fordi de har tatt hånden opp i ansiktet på folk, og han slipper unna fordi han spiller for Stoke. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Heller han en 1 av de 4 som spillte bak i Arsenal igår Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Meget imponert av Toure igår, BEIST! Kjempedag på Three Lions. Enorm seier, fantastisk keeper. Hadde det endt uavgjort hadde jeg skrevet en lang bitchrant om Aspas, men lar det passere siden vi vant. Top of the league en god stund ^^ Kjempegøy at arsenal snublet. FUCK YEAH! Bring it on A.Villa! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Aspas er desverre kun en liten brøkdel av spilleren Suarez. Håper han blir en sesong til! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Aspas hadde ingen stor kamp, men var han så dårlig? Jeg husker best et løp han gikk på. Hadde Coutinho spilt pasningen tidligere hadde Aspas vært alene med keeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå