Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kuyt skal gjøre ganske mye rart før jeg blir lei av ham. Skulle selvsagt ønske han scoret oftere, men vi må ikke glemme alt arbeidet han legger ned og alle assist han har. Tenk bare tilbake til første runde kamp mot Aston Villa hvor han kjempet som en helt for å rekke en ball før den gikk over linja, det endte med at han klarte å legge ballen hardt tilbake og en motspiller satte ballen i eget mål. Dette var bare et av mange eksempler på mål vi har fått takket være iherdig innsats fra Kuyt.

Ellers liker jeg i grunn alle spissene Liverpool har for øyeblikket, og Voronin må gjerne få sjansen fra start han også. Men lei Kuyt - det tviler jeg på at jeg noen gang vil bli... :)

Lenke til kommentar
Kuyt skal gjøre ganske mye rart før jeg blir lei av ham. Skulle selvsagt ønske han scoret oftere, men vi må ikke glemme alt arbeidet han legger ned og alle assist han har. Tenk bare tilbake til første runde kamp mot Aston Villa hvor han kjempet som en helt for å rekke en ball før den gikk over linja, det endte med at han klarte å legge ballen hardt tilbake og en motspiller satte ballen i eget mål. Dette var bare et av mange eksempler på mål vi har fått takket være iherdig innsats fra Kuyt.

Ellers liker jeg i grunn alle spissene Liverpool har for øyeblikket, og Voronin må gjerne få sjansen fra start han også. Men lei Kuyt - det tviler jeg på at jeg noen gang vil bli... :)

9473722[/snapback]

nei da misforstod du litt, vet han jobber over alt og løper og mange assister. men blir litt lei og se de sjansene han brenner. men kuyt gjør en kjempe jobb. Jeg ville også se veronin fra start, syns han virker spennede, har ikke sett så mye av han.

er samme får meg om vi har kuyt eller veronin bare torres spiller :thumbup:

Lenke til kommentar
Mascherano blir sammen med Manchester Uniteds Carlos Tevez i dag beskyldt for skattesnusk fra tiden i brasilianske Corinthians. Daily Mail siterer Sao Paulo-avisen O Estado, og spillerne skal risikere opp til fem års fengsel.

Fra Liverpool.no

De skal bare prøve seg på å sette "vår" Mascherano i fengsel.

Stisse2k: Er enig, så lenge Torres spiller så samma det hvem han spiller med :yes:

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Tipper dette laget:

--------------------------Reina----------------------

------------------------------------------------------

Arbeloa--------Hyypia---------Agger--------Riise

------------------Alonso------Sissoko--------------

Benayoun------------------------------------Babel

------------------Voronin----Torres----------------

Med forbehold om at både Finnan og Carragher fremdeles ikke er 100%.

Lenke til kommentar

Hvor blir det av Gerrard?

Jeg tror han kommer til å spille.

Edit: Fra Liverpool.no

Dagen etter at Viasat bekreftet at de ikke kommer til å sende nyvinningen LFC TV på sin plattform, gjør Canal Digital det helt klart overfor liverpool.no at de heller ikke akter å tilby Liverpool-kanalen til sine kunder. I går antydet en kilde innad i systemet at LFC TV kunne være interessant for Canal Digital nå som Viasat hadde sagt nei til kanalen. De forhåpningene Liverpools skandinaviske supportere hadde om dette ble imidlertid i dag effektivt slukket av Canal Digitals pressekontakt Cathrine Barth-Nossum.
Endret av Maggen91
Lenke til kommentar
Tipper dette laget:

9478412[/snapback]

Man skal ikke se bort ifra at det blir det realistisk sett. Tror at Pennant spiller istedenfor for Babel.

Når det gjelder Babel er det viktig at vi er tålmodige med ham. Han var av mange sett på som et av de største talentene i nederlansk fotball. Han debuterrte i en tidlig alder og har hatt en rask utvikling. Det viktigste vi kan gjøre er å ikke la han bli utrygg på seg selv. Vi må ikke gi han for stor kritikk om han ikke gjør en god kamp.

Lenke til kommentar
Tipper dette laget:

9478412[/snapback]

Man skal ikke se bort ifra at det blir det realistisk sett. Tror at Pennant spiller istedenfor for Babel.

Når det gjelder Babel er det viktig at vi er tålmodige med ham. Han var av mange sett på som et av de største talentene i nederlansk fotball. Han debuterrte i en tidlig alder og har hatt en rask utvikling. Det viktigste vi kan gjøre er å ikke la han bli utrygg på seg selv. Vi må ikke gi han for stor kritikk om han ikke gjør en god kamp.

9480045[/snapback]

Til nå har jo det gått veldig bra og jeg tror han allerede begynner å føle seg trygg. Kuyt er også helt sikkert til stor hjelp i og med at de begge er nederlandske. Så Babel er jeg ikke det minste bekynret for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...