Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Diplom til han som fikk Downing ut av dørene og til og med fikk penger for han. Toby og Siqueira inn. Da mangler vi vel egentlig bare en midtbane/ving inn. Dog ikke sikker på Willian. Spesielt med tanke på pris og at han kun har vist sine kvaliteter i Brasil, Ukraina og Russland. Lukter Robinho lang vei.

Lenke til kommentar

£30mill er sinnsykt ja. Spesielt for en spiller som er transferlistet fordi klubben må selge. Kun på grunn av dette så faller jo prisen mye.

Ut i fra statestikken hans så høres han litt ut som en brasiliansk Downing, så nei takk. :p

Skuffet over at vi ikke prøvde oss på Keisuke Honda. Tenk på alle draktene de kunne solgt i Asia!

Dårlig avgjørelse spør du meg for noen som ønsker å styrke troppen og styrke varemerket Liverpool. :p

Lenke til kommentar

Flott at Downing er ute, Carrol også. Men mitt poeng var bare at de har f.eks. tapt prisen oppgitt på William når de solgte de to, i forhold til hva de betalte for Downing og Carrol.

Så det eg mener er at de som styrer og steller i klubben, har ikke like god evne til å få penger tilbake som de har til å bruke, i det lange løp.

Lenke til kommentar

Å selge Downing er da en kjempeprestasjon.

Det kommer jo an på hvilke vilkår Downing er solgt på. Det skulle ikke forundre meg om Liverpool har betalt en høggmengde med pund for å kvitte seg med han i en sak som kommer frem om noen måneder elns. .

Lenke til kommentar

Hvordan er denne Willian som spiller? Ryktene sier at vi vil gi 30 m.p. for han, så han jo må være en utrolig spiller.

Han er rask og god teknisk men scorer lite mål. Han er en spiller som liker å trekke inn i banen og er nok kanskje best sentralt i en offensiv rolle rett bak spissen(e). Hvis han er tenkt å erstatte downing ville jeg kanskje heller valgt en mer klassisk vingspiller.

Helt klart en veldig god spiller, men 30 mill høres mye ut og jeg vet ikke om dette er den spillertypen vi trenger mest. Riktignok betalte Anzhi mye for ham til jul men da levde de i en annen verden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...