knipsolini Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Da tar jeg i betraktning at vi har blitt flinkere på overgansvinduet. 8.5 m.p. for Coutinho f.eks. Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Da tar jeg i betraktning at vi har blitt flinkere på overgansvinduet. 8.5 m.p. for Coutinho f.eks. Flinkere i kjøp, langt fra flinkere når det gjelder salg (Carrol & Downing f.eks) Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 14. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2013 Å selge Downing er da en kjempeprestasjon. 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Flinkere i kjøp, langt fra flinkere når det gjelder salg (Carrol & Downing f.eks) Unnskyld, hæ? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Enig. Diplom til han som fikk Downing ut av dørene og til og med fikk penger for han. Toby og Siqueira inn. Da mangler vi vel egentlig bare en midtbane/ving inn. Dog ikke sikker på Willian. Spesielt med tanke på pris og at han kun har vist sine kvaliteter i Brasil, Ukraina og Russland. Lukter Robinho lang vei. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Sensasjon å få millioner av pund for Downing og Carroll, spør du meg. Men 30 m.p. for Willian, er ikke det sinnssykt? Jeg har ikke sett noe særlig til han, men han må være virkelig god for den summen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Sensasjon å få millioner av pund for Downing og Carroll, spør du meg. Men 30 m.p. for Willian, er ikke det sinnssykt? Jeg har ikke sett noe særlig til han, men han må være virkelig god for den summen. Jævlig god på FM . Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 £30mill er sinnsykt ja. Spesielt for en spiller som er transferlistet fordi klubben må selge. Kun på grunn av dette så faller jo prisen mye. Ut i fra statestikken hans så høres han litt ut som en brasiliansk Downing, så nei takk. Skuffet over at vi ikke prøvde oss på Keisuke Honda. Tenk på alle draktene de kunne solgt i Asia! Dårlig avgjørelse spør du meg for noen som ønsker å styrke troppen og styrke varemerket Liverpool. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Synd at vi fortsatt er så utroligt tynt stellt på DM plassen. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Tja, skal man tro at Suarez-sagaen er over for denne gang nå da? Lenke til kommentar
sector Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Flott at Downing er ute, Carrol også. Men mitt poeng var bare at de har f.eks. tapt prisen oppgitt på William når de solgte de to, i forhold til hva de betalte for Downing og Carrol. Så det eg mener er at de som styrer og steller i klubben, har ikke like god evne til å få penger tilbake som de har til å bruke, i det lange løp. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Har kvittet seg med nok nå til å dekke både kjøp og lønn til denne spilleren. Om han passer inn er noe annet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Å selge Downing er da en kjempeprestasjon. Det kommer jo an på hvilke vilkår Downing er solgt på. Det skulle ikke forundre meg om Liverpool har betalt en høggmengde med pund for å kvitte seg med han i en sak som kommer frem om noen måneder elns. . Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Hvordan er denne Willian som spiller? Ryktene sier at vi vil gi 30 m.p. for han, så han jo må være en utrolig spiller. Han er rask og god teknisk men scorer lite mål. Han er en spiller som liker å trekke inn i banen og er nok kanskje best sentralt i en offensiv rolle rett bak spissen(e). Hvis han er tenkt å erstatte downing ville jeg kanskje heller valgt en mer klassisk vingspiller. Helt klart en veldig god spiller, men 30 mill høres mye ut og jeg vet ikke om dette er den spillertypen vi trenger mest. Riktignok betalte Anzhi mye for ham til jul men da levde de i en annen verden. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Håper også vi kjøper en som kan spille på venstrekanten/venstre spiss, sånn Coutinho kan spille bak midtspissen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 1 dag igjen gutter! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Liverpool have agreed a deal to sign Valencia defender Ally Cissokho on a season long loan with an option to buy. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Skal bli vanvittig digg med skikkelig fotball igjen! 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Sky melder at Liverpool nå er i samtaler med Anzhi om William. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå