Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Dette er vel noe Agger må være med på selv, så jeg tviler på at han har noe planer om å dra…? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Finnes det kvinner som er mer puslete enn Sterling? Som å få deng av en 10åring. Jeg er gammeldags, men han går oppriktig ikke under kategorien "gutt/mann" i min bok. 2013 ass, skulle ønske vi kunne gå noen tiår tilbake der menn jobba på fabrikken og ikke så ut som jævla biebers med 2cm omkrets på gunsa. Realtalk bitches. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hvem bryr seg hvordan de ser ut? God fotballspiller med bra potensiale. Oppførselen kan by på noen problemer da. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Fotballsupportere som er mest opptatt av spillernes utsende ass. Blir mer og mer fornøyd med valget om å ta Agger på ryggen! I tillegg til å være en god spiller og skandinaver, så ble han for meg en liten legende i klubben da han tatoverte knokene med YNWA mens han han var ønsket av City. Den type lojalitet er så utrolig sjelden, de fleste er kun lojale når de ikke har noe bedre alternativ. Skyt meg om Agger drar. 2 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jeg og er veldig fornøyd med at Agger ble valgt til rollen som visekaptein! Han er en veldig god spiller, har vist sin lojalitet til klubben og han virker å være en veldig fin type! Er nærmest 100 % sikker på at han blir i dette vinduet.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 http://www.liverpool.no/nyheter/arsenal-aksepterer-sureznei.aspx ARSENAL AKSEPTERER SUÁREZ-NEI Arsenal-manager Arsène Wenger respekterer at Liverpool ikke vil selge Luis Suárez. http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-we-will-act-respectfully? 2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://www.dagbladet.no/2013/08/09/sport/premier_elague/fotball/hull_city/28612671/ Ikke at jeg bryr meg så veldig om Hull, men dette vitner om et fullstendig fravær av forståelse for engelske fotballtradisjoner.. Blir stadig vekk mer fornøyd med FSG og hvordan de ønsker å støtte opp om historien til klubben, særlig når jeg ser hvor rævpult andre supportere blir av ørkenfolka.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) En kan vel ikke forvente at de gutta går rundt og er niceguys. Jeg har lite forventninger om at Raheem Sterling er mors beste kosegutt, akkurat. Mye penger i ung alder er ikke sunt. Sånn for sikkerhets skyld snakker jeg ikke om FSG i dette tilfellet /Kvasi-touch er ikke bra for rettskriving eller grammatikk/ Endret 9. august 2013 av oOF 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 http://www.dagbladet..._city/28612671/ Ikke at jeg bryr meg så veldig om Hull, men dette vitner om et fullstendig fravær av forståelse for engelske fotballtradisjoner.. Blir stadig vekk mer fornøyd med FSG og hvordan de ønsker å støtte opp om historien til klubben, særlig når jeg ser hvor rævpult andre supportere blir av ørkenfolka.. Skulle nesten tro de var et amerikansk fotballlag med det navnet... Er jo heeelt på jordet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Big Sam har lyst å hente Downing. Skal si han står på for å hente liverpoolspillere. Selv om Downing ut hadde kuttet et solid lønningspremium så har jeg egentlig lyst å beholde Downing. Han er helt grei å ha i enkelte kamper. Spilt bra i preseason, og tripplet jo sin scoringsrate fjorårets sesong. Men om Downings exit tilsier ny kantspiller så er det kanskje for det beste på langsikt. Gleder meg forøvrig til kveldens kamp. Generalprøve før sesongpremieren. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 http://www.liverpoolecho.co.uk/news/liverpool-news/landlords-say-andy-carroll-trashed-5693755 Er dette sant blir jeg utrolig skuffet. Hadde sansen for han både i Newcastle og i Liverpool. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Kan greit tro at det er sant. Jeg står fortsatt på min teori om at altfor mange fotballspillere får altfor mye penger for tidlig. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Liverpool kjører kampen og hatt endel gode sjanser, men gode stoppere i Celtic, samme med keeper. de scoret først, noe heldig dog. Litt av et monster han spissen, ser ut som han er hugget ut av fjell. Håper forresten at vi beholder både Downing og Henderson, synes de har kommet seg voldsomt mye under Rodgers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Henderson har vi vel ingen planer om å selge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Aspas må bli tøffere, ellers kan han slite mot sterke forsvarere. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Downing har fremstått som et friskt pust, og til dels Johnson også, men litt for svak i avslutningsøyeblikket. Ellers må Toure ta mer plass, sånn jeg føler det nå er det litt skummelt å satse på han her fast i PL, men håper han kan vise seg verdig ved siden av Agger. Håper vi kjøper Papa. Coutinho har vært klok og utfordrende som vanlig, ikke hatt den aller beste omgangen, men pur klasse fra han i enkelte tilfeller. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Herlig mål, og ikke minst smil. Syns Enrique har vært svak idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Det var offside… Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Blinde dommer, det var ikke offside! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå