Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Nei? John Henry håpet på at Torres ikke skulle dra. Ønsket å beholde han. Men med kontrakten torres hadde og leverte transfer request siste dagen samt ubeskrivelig tilbud så var det for sweet deal å si nei til. Suarez derimot har flere år igjen på kontrakten. Også viktig faktor at John Henry var ganske ny i rollen når Torres ble solgt, ny innen engelsk fotball(som ikke er helt lik baseball). Ref kjøpt av Downing. Nå er han varm i trøya. Og når han har vært så public ''mot'' arsenalsalg så må du være helt pepper i hue om du tror Suarez ender opp i Arsenal. No offence. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Tror ikke Suarez ender opp i Arsenal, men lurte egentlig på om han sa noe rundt det samme den gang. Godt mulig ting er annerledes med Suarez, men denne gangen er det vel bare å få han ut av landet? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Aly Cissokho på vei inn? http://liverpool.no/newspg.aspx?id=37918&zone=1 Om ingen spillere går ut, og Cissokho kommer inn, vil jeg si meg veldig fornøyd med overgangsvinduet. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Aly Cissokho på vei inn? http://liverpool.no/...id=37918&zone=1 Om ingen spillere går ut, og Cissokho kommer inn, vil jeg si meg veldig fornøyd med overgangsvinduet. Veldig god spiller. Hadde blitt interessant! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Nå har ikke jeg sett så mye av Cissokho det siste året, men merker jeg er skeptisk til en spiller som kun spilte 11 kamper for Valencia i fjor. Var han ute med skade i lengre periode? Noen som har sett han spille de siste årene og har litt mer info om han? Er vel greit hvis vi får han på lån med option til kjøp etter endt låneopphold. Da har vi isåfall bare tapt på spillerlønninger hvis han ikke slår til. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Nå har ikke jeg sett så mye av Cissokho det siste året, men merker jeg er skeptisk til en spiller som kun spilte 11 kamper for Valencia i fjor. Var han ute med skade i lengre periode? Noen som har sett han spille de siste årene og har litt mer info om han? Er vel greit hvis vi får han på lån med option til kjøp etter endt låneopphold. Da har vi isåfall bare tapt på spillerlønninger hvis han ikke slår til. Nå skal det sies jeg ikke har så mye peiling på Cissokho, men er glad vi er ute etter venstreback, da det er vår mest kritiske plass for øyeblikket, utenom Enrique er det tynt. Selv om Johnson kan spiller venstreback vil jeg heller ha han på høyre. Med tanke på at Kelly også er tilbake, ser virkelig backsituasjonen bra ut om vi får inn en ny venstreback. Jeg satser på at Rodgers vet hva han gjør, om vi eventuelt skulle signere en venstreback. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Vår egen badboy.. http://liverpool.no/newspg.aspx?id=37921&zone=1 (Sterling tilbrakte natten i fengsel) Ekke bra det der. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Er vel like sant som Carrick episoden. den lille fyren der kunne ikke ha banket opp en spurv med en tennisrackert Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Kan jo være han prøver.. Siste fra Suarez: - Jeg føler ikke at dette er mine siste dager i klubben. Jeg trives fortsatt å være i Liverpool og øyeblikkene jeg opplever med denne klubben. Jeg husker dagen jeg debuterte. Jeg kom hit fra Ajax med store forventninger. Deretter har jeg spilt noen uforglemmelige kamper. - Liverpool-supporterne er utrolige. Jeg er meget takknemlig for deres støtte. Jeg er meget stolt av å føle deres kjærlighet, og det viser at jeg gjør en god jobb. http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37909&zone=1 Han må jo være skitzofren Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Er vel like sant som Carrick episoden. den lille fyren der kunne ikke ha banket opp en spurv med en tennisrackert Hva har Carrick gjort? Er vel ikke første greie Sterling har vært involvert i nå. Åpenbart en liten shitkid. Endret 9. august 2013 av The Hoff 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hva har Carrick gjort? http://www.thisishullandeastriding.co.uk/Man-tasered-police-car-wrecking-spree-kitchen/story-16468435-detail/story.html#axzz2bTWFwX9x Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Han må jo være skitzofren Minst! I samme artikkel: - Det er ikke slik at jeg ønsker eller er ivrig etter å dra, men jeg liker at ting er klare. For ett år siden gjorde jeg rede for mitt ståsted overfor klubben. før han da går videre til å si: - Gerrard har mye historie med Liverpool. Hans ord er meget viktige, men alle bør forstå at jeg har behov for å spille Champions League for å fortsette min utvikling som fotballspiller. Nå har jeg sjansen, og jeg ønsker å ta den. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Hva har Carrick gjort? Er vel ikke første greie Sterling har vært involvert i nå. Åpenbart en liten shitkid. mente Evans, ser ikke forskjell på United spillere. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Terskelen for å anmelde kjendiser for litt PR er latterlig liten. Og sjansen for at han dømmes er vel uansett temmelig lav. Vi husker vel alle da Gerrard slo ned en DJ.. Der hadde de det på tape, og enda slapp han unna. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 mente Evans, ser ikke forskjell på United spillere. Nja, Evans har én episode som ble blankt avvist av politiet. Sterling har et par slike saker på seg nå, ordentlige folk har ikke slik uflaks to ganger. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. august 2013 Forfatter Del Skrevet 9. august 2013 Tja. Han har enda ikke litt dømt for noe, får satse på dommer er United supporter. De er jo flink til å dømme andre 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Liverpool FC @LFC 36m Introducing #LFC’s new vice-captain… @DanielAgger - http://lfc.tv/5yG 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Strålende fornøyd med det. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Skal det tolkes som en bekreftelse på at han blir eller et forsøk fra BR på å overbevise han om å bli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå