Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nei?

John Henry håpet på at Torres ikke skulle dra. Ønsket å beholde han. Men med kontrakten torres hadde og leverte transfer request siste dagen samt ubeskrivelig tilbud så var det for sweet deal å si nei til.

Suarez derimot har flere år igjen på kontrakten.

Også viktig faktor at John Henry var ganske ny i rollen når Torres ble solgt, ny innen engelsk fotball(som ikke er helt lik baseball). Ref kjøpt av Downing.

Nå er han varm i trøya. Og når han har vært så public ''mot'' arsenalsalg så må du være helt pepper i hue om du tror Suarez ender opp i Arsenal. No offence.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har ikke jeg sett så mye av Cissokho det siste året, men merker jeg er skeptisk til en spiller som kun spilte 11 kamper for Valencia i fjor. Var han ute med skade i lengre periode? Noen som har sett han spille de siste årene og har litt mer info om han? Er vel greit hvis vi får han på lån med option til kjøp etter endt låneopphold. Da har vi isåfall bare tapt på spillerlønninger hvis han ikke slår til.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg sett så mye av Cissokho det siste året, men merker jeg er skeptisk til en spiller som kun spilte 11 kamper for Valencia i fjor. Var han ute med skade i lengre periode? Noen som har sett han spille de siste årene og har litt mer info om han? Er vel greit hvis vi får han på lån med option til kjøp etter endt låneopphold. Da har vi isåfall bare tapt på spillerlønninger hvis han ikke slår til.

Nå skal det sies jeg ikke har så mye peiling på Cissokho, men er glad vi er ute etter venstreback, da det er vår mest kritiske plass for øyeblikket, utenom Enrique er det tynt. Selv om Johnson kan spiller venstreback vil jeg heller ha han på høyre. Med tanke på at Kelly også er tilbake, ser virkelig backsituasjonen bra ut om vi får inn en ny venstreback. Jeg satser på at Rodgers vet hva han gjør, om vi eventuelt skulle signere en venstreback.

Lenke til kommentar

Kan jo være han prøver..

Siste fra Suarez:

- Jeg føler ikke at dette er mine siste dager i klubben. Jeg trives fortsatt å være i Liverpool og øyeblikkene jeg opplever med denne klubben. Jeg husker dagen jeg debuterte. Jeg kom hit fra Ajax med store forventninger. Deretter har jeg spilt noen uforglemmelige kamper.

- Liverpool-supporterne er utrolige. Jeg er meget takknemlig for deres støtte. Jeg er meget stolt av å føle deres kjærlighet, og det viser at jeg gjør en god jobb.

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=37909&zone=1

Han må jo være skitzofren

Lenke til kommentar

Er vel like sant som Carrick episoden.

den lille fyren der kunne ikke ha banket opp en spurv med en tennisrackert

Hva har Carrick gjort?

Er vel ikke første greie Sterling har vært involvert i nå. Åpenbart en liten shitkid.

Endret av The Hoff
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han må jo være skitzofren

Minst! I samme artikkel:

- Det er ikke slik at jeg ønsker eller er ivrig etter å dra, men jeg liker at ting er klare. For ett år siden gjorde jeg rede for mitt ståsted overfor klubben.

før han da går videre til å si:

- Gerrard har mye historie med Liverpool. Hans ord er meget viktige, men alle bør forstå at jeg har behov for å spille Champions League for å fortsette min utvikling som fotballspiller. Nå har jeg sjansen, og jeg ønsker å ta den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...