Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

@hoff Nå snakker jeg om respekt innad i klubben, ikke til andre klubber. Rodgers har vel aldri sagt at han vil at Suarez skal respektere alle andre lag og motstandere, kun klubben han spiller for. Svaret ditt er derfor helt på jordet...

Nei, det er det ikke, men siden du er på Internett skjønner jeg du velger de ordene.

Den "respekten", er den bare én-veis? Dvs at spillerne skal respektere klubben men ikke omvendt? Kan virke sånn, særlig mtp at en viss skalla keeper nylig ble leid ut til Napoli uten å ha fått beskjed først..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det er det ikke, men siden du er på Internett skjønner jeg du velger de ordene.

Den "respekten", er den bare én-veis? Dvs at spillerne skal respektere klubben men ikke omvendt? Kan virke sånn, særlig mtp at en viss skalla keeper nylig ble leid ut til Napoli uten å ha fått beskjed først..

Men nå er det snakk om Suarez, ikke Reina. Og i Suarez saken så har han fått respekt og støtte av klubben, noe han ikke har gjengjeldt. Det er det vi snakker om her. Hvorfor drar du inn masse annet irrelevant og unngår å svare på spørsmål? Virker som du prøver å dra fokuset over på noe annet når du ikke klarer å svare. Men for å avslutte det du sa om Reina: for det første ville han til Barca først. Dette gjorde at Brendan så seg nødt til å hente inn en ny førstekeeper. Deretter velger Valdes å bli, noe som gjør at Brendan sitter med 2 førstekeepere, hvorav den ene er gammel og gjør flere og flere feil, samt tjener 110k i uka mens den andre er ung og lovende og var sannsynligvis 1 av de beste keeperne i PL ifjor. Da er valget enkelt om hvem som må gå. Reina satte seg selv i den posisjonen når han fridde til Barca. Skal i tillegg sies at klubben selv ikke har kommentert saken så det vi har fått høre i saken er kun det Reina har sagt. Ikke en veldig godt opplyst sak med andre ord. Da håper jeg du kan holde deg til det vi prater om.

Edit: skriveleif

Endret av Kimma16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå var deg Hoff som startet samtalen om respekt, så den siste setningen blir litt feil.

Lov å ordligge seg på en litt bedre og mindre aggresiv tone også.

Alt MÅ ikke på død og liv formes som et angrep, trodde den tiden på forumet var over(anno 06-08-perioden)

Diskuter heller saklig, enn å komme med småstikk. Pleier å hjelpe på en diskusjon.

Forøvrig så kjøper jeg ikke argumentet at Mignolet ble kjøpt fordi Reina ville til Barca.

Brendan hadde gått for ny førstekeeper i transfervinduet, og Reina er for god for å sitte på

benken(Red adm:kke på landslaget da). Dårlig praksis å bytte keepere anhver kamp, så man skulle tro Reina regnet med å forsvinne.

Men han skulle nok fått en bedre beskjed.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Er det lov å spille uten leggskinn slik nr. 40 for VIF gjorde igår? Isåfall, ryker ikke forsikring etc. Hvis han da hadde fått en skade?

Edit: ser forresten at Ian Rush kanskje skal spille inn Anfield Rap på nytt med Wu Tang Clan, etter at de ble sett sammen igår på hotell i Oslo. Håper virkelig ikke det skjer. Trenger ikke mer negativt rundt klubben nå :p

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

Er det lov å spille uten leggskinn slik nr. 40 for VIF gjorde igår? Isåfall, ryker ikke forsikring etc. Hvis han da hadde fått en skade?

Edit: ser forresten at Ian Rush kanskje skal spille inn Anfield Rap på nytt med Wu Tang Clan, etter at de ble sett sammen igår på hotell i Oslo. Håper virkelig ikke det skjer. Trenger ikke mer negativt rundt klubben nå :p

Tror det er mangel på utstyr, men vet ikke siden det er treningskamp vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Enig at Papa bør handles. Skrtel kanskje på vei bort, Agger kanskje til Barca.

Og nå ser det ut som at Assaidi skal til QPR, uten at det gjør noe egentlig. Men han drar på lån... Lurer på hva slags folk som sitter i styret og godtar at den ene etter den andre annenrangs spillere blir lånt ut! Hva med å selge de? Få spillerene ut porten for godt, og send de som har ansvaret for slike bomkjøp ut sammen med de. Få inn med kvalitetsspillere!!

Og selg Suarez til utlandet hvis han skal selges!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

. Få inn med kvalitetsspillere!!

Aspas, Mignolet, Kolo og Alberto er alle kvalitetspillere.

Agger blir, Skrtel tror jeg også blir. Assaidi blir ikke brukt så da er det likegreit å sende han ut.

Om Suarez ikke selges tror jeg ikke det blir hentet noen flere i dette transfervinduet.

Blir han solgt må vi handle raskt. Sett meg ut Benteke egentlig

Lenke til kommentar

Eg håpet en stund på Bernard, men han har visst skrevet under for shaktar Donetsk, for drøyt 20 mill pund.

Tror kanskje Gomez hos Munchen kunne vært en bra kar i angrep. Han er vel litt slik som er der til rett tid og putter en del, slik som Rush var i glansdagene, for de som husker det. Preseason har gitt meg et annet syn på Aspas enn det eg hadde fra før. Manglet troen på han fullstendig, men han er jo et rivjern til å jobbe, og han scorer jo også litt, selv om motstanden har vært så som så.

Dersom Suarez går til Real, håper eg Liverpool får en spiss i retur, i tillegg til en god del cash.

Lenke til kommentar

ja, stemmer det....

Syns ikke Liverpool har gjort et altfor godt overgangsvindu. Toure, Mignolet og Aspas ser bra ut, men det mangler liksom en god del før det klinger positivt hos meg.

Ufattelig med navn som har versert ute i rykteverden, om hvem som kan være på vei. Men det har liksom stoppet helt opp etterhvert. Skjer ikke noe av interesse for tiden, annet enn Suarez, Agger og Skrtel som er på vei ut, det er for dårlig.

På tide de bretter opp ermene og tar i et tak. Få inn noe med kvalitet, slik at CL-spill kan bli aktuelt igjen. Med det laget de har nå, ser andre lag sterkere ut.

Lenke til kommentar

Med det laget de har nå, ser andre lag sterkere ut.

Vet ikke om du er pessimist eller realist, men jeg er stort sett alltid optimistisk og føler meg allikevel realistisk... :whistle: Jeg synes at laget vårt ser vesentlig bedre og bredere ut nå, enn det var for ett år siden. Jeg har troen på at vi klarer minst fjerdeplass, pluss en cuptriumf denne sesongen...

• Liker 2
Lenke til kommentar

"I'm unequivocal that we won't sell to Arsenal, whatever the bid is," he said. "I have not said it to Stan [Kroenke, Arsenal's majority shareholder] but I had a personal conversation with others at Arsenal and told him [Gazidis] we would not sell to Arsenal."

http://www.theguardian.com/football/2013/aug/08/luis-suarez-liverpool-john-w-henry

Håper det holder seg slik.

john-w-henry-cigar.jpg

Endret av The Doctor
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...