Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå vil jo ikke Liverpool selge han. Og ivertfall ikke til Arsenal. Sorry borry, no dice.

Om Liverpool vil finne en annen klubb for Suarez, så får de nok det til.

the manager admits Suarez could only play for Liverpool again if he apologies to the supporters for his conduct.

Asked if there was a way back for the Uruguayan, he said: “We first of all need to assess where it's at. At this moment things have been said that are derogatory against the football club and his

team-mates and the supporters.

“There's a few bridges to cross before that can happen (play for Liverpool again). It's about the respect, that's the only thing we look for.

“This is one of the most iconic football clubs in the world, you can't disrespect it. That's something I will ensure (an apology) before anything happens in the future. That bridge will need to

be crossed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå vil jo ikke Liverpool selge han. Og ivertfall ikke til Arsenal. Sorry borry, no dice.

Om Liverpool vil finne en annen klubb for Suarez, så får de nok det til.

never say never :p

Arsenal ville jo ikke selge Viera, Thierry Henry, Kolo Toure, Nasri, Fabreas, van Persie osvosvosv så det betyr ikke at han blir. Man kan stille spørsmålstegn til Wenger men som regel får spilleren det som han vil, og vil Suarez nok, blir han Arsenal spiller. Det er jeg rimelig sikker på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hadde Suarez kun hatt et år på kontrakten så hadde det nok stemt, men det har han ikke.

Suarez har ''dretti på draget'' og bløffet på seg avtaler og klausler han ikke hadde.

Langt fra sikker på hvor han spiller kommende sesong, men blir ikke arsenal. Det er jeg sikker på.

Og det er ikke slik at Suarez drømmer om arsenal, for det er ikke tilfeldet. Hadde det vært chelsea, united, city,barca,madrid, whoever med cl-plass som hadde ''frigjort klausulen'' så hadde det vært nøyaktig samme situasjon. Suarez bryr seg ikke om hvor han spiller, så lenge han får spille i CL.

Men om ingen når de kravene Liverpool har satt for suarez, så får han nøye seg med Ligacupen. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva faen Arsenal har gjort. Er jo kun Suarez som har tarda rundt. Skal dog sies at John Henry virker som en massiv wanker.

Tror ikke nødvendigvis det er ment for å "ta" Arsenal, mer for å straffe Suarez som jo virker å ønske en overgang til nettopp dere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synes han har gjort det bra i preseason jeg, men BR har gjort det tydelig at han ikke har troen på han tatt forrige sesong i betrakning. Så da er det vel greit at han lånes bort. Det tyder også på at Downing blir værende.

Lenke til kommentar

Han kommer nok desverre ikke til Arsenal, eller noen andre lag i england.

Vi får se. Akkurat nå er det ikke så mange som byr på ham og med alt dette bråket rundt ham blir det vanskelig å kreve spesielt høy pris. Mye tyder på at han har en sak angående klausulen i kontrakten hans også. Jeg kan ikke tenke meg at han fortsetter i Liverpool etter alt dette og tross alt er det ikke så lenge siden vi solgte torres til chelsea så hvorfor ikke suarez til arsenal også.

Hvis RM gir opp Bale vil de kanskje gå for Suarez og da vil han nok gå dit, men ellers kan jeg godt se for meg at han går til Arsenal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vi får se. Akkurat nå er det ikke så mange som byr på ham og med alt dette bråket rundt ham blir det vanskelig å kreve spesielt høy pris. Mye tyder på at han har en sak angående klausulen i kontrakten hans også.

Ehm, nei? Ikke fått med deg at Liverpool ikke må selge Suarez? Advokatene har sett på kontrakten og det er ingen klausuler som tilsier at liverpool må selge suarez. Null, niks, nada.

Og Liverpool trenger heller ikke å selge han. Hadde han kun hatt et år igjen på kontrakten derimot, men han har nettopp signert ny kontrakt i fjor.

Torres til Chelsea var en helt annet situasjon og under et helt annet styre. Daværende eiere og lederskap sto ikke like sterk som dagens Liverpool.

Vanskelig å kreve høy pris? Hva i alle dager? Prisen for Suarez er fastslått. 55mill. Banna bein.

Og verken eierne eller Rodgers ønsker å selge til rivaler, så da gjør de ikke det. Punktum.

Lenke til kommentar

Vanskelig å kreve høy pris? Hva i alle dager? Prisen for Suarez er fastslått. 55mill. Banna bein.

Og verken eierne eller Rodgers ønsker å selge til rivaler, så da gjør de ikke det. Punktum.

Ja de får ikke 55 mill for ham med alt det bråket og det blir umulig å beholde ham i klubben.

Lenke til kommentar

Ja de får ikke 55 mill for ham med alt det bråket og det blir umulig å beholde ham i klubben.

Suarez har ikke mye mindre verdi enn Bale, og hvis Bale går for nærmere 80 mill tror jeg vi skal klare å få solgt Suarez for 50 - 55. Jeg sier bare selg, jeg. Bli kvitt han, og bruk pengene på noe fornuftig.

Bare ikke selg Agger til Barca. Han er uansett verdt mer enn 150 mill.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Selg Suarez så fort som mulig, om så for 40M (om man ikke får mer), og om så til Arsenal. Så slipper man at hele saken skal forpeste klubben, og heller se fremover. Får også bedre tid til å handle inn erstatninger om han går så fort som mulig. Om vi så hadde fått inn 70 millioner pund, er det ikke sikkert det hadde hjulpet et par dager før overgangsvinduet stenger. Det siste jeg vil ha er en Torres situasjon, hvor klubben ender opp med å betale overpris for spillere.

Endret av Kun10kr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fotball sluttet å handle om respekt da;

- Klubber støtter opp om sine spillere selv om de kommer med rasistiske utsagn, biter motspillere, filmer, stempler, syter og klager.

- Fotballsupportere bruker mesteparten av tiden på å bue, synge grove sanger, sloss og drikke

- Agenter tvinger gjennom overganger for spillere for å tjene noen ekstra slanter

- Osv.

Respekt oppnås ikke av at spillerne "tvinges" til å håndhilse før kampen, av noen merker på draktermet eller kleine sitater i media. Det er alt du gjør mellom de tingene som har noe å si.

Ikke et "angrep" på Liverpool som sådan, da Liverpool ikke skiller seg det spøtt fra brorparten av de andre klubbene i verden (kanskje litt negativt de siste årene, særlig mtp, Dalglishes håndtering av Suares og Evra-saken).

Endret av The Hoff
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...