Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Wenger gjorde vel ikke noe galt, prøvde jo å unngå å snakke om Suarez når han ble spurt om Suarez på pressekonferansen etter Emirates Cup. What are they smoking at the Emirates må for øvrig være det beste sitatet jeg har lest på lenge, ligger på en andre plass i år etter Lord Sugars; 1-1 at Newcastle 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Nei, det tror jeg faktisk ikke. RvP og Cesc uttalte vel begge at Arsenal var klubben i deres hjerte, noe Suarez ikke har gjort. Men det er helt greit for meg at han drar. Torres nr. 2 coming your way Tviler på det. Var rimelig tydelig at Torres var way-way past it når han forlot Liverpool. Suarez er ikke engang på sitt beste ennå. Tror dog uansett ikke Suarez ender opp hos oss. Real Madrid kommer nok inn og snapper han skal du se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Skjønner ikke hva faen Arsenal har gjort. Å by 1 pund over kun for å aktivisere ''utkjøpsclausen'' er gansky douchey spør du meg. Endret 7. august 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Nei, det tror jeg faktisk ikke. RvP og Cesc uttalte vel begge at Arsenal var klubben i deres hjerte, noe Suarez ikke har gjort. Men det er helt greit for meg at han drar. Torres nr. 2 coming your way Sa han ikke det rett etter januarvinduet at han kom til og bli i klubben uansett om dere kvalifiserte dere til CL eller ikke? Phil Thompson sa i alle fall det på SSN tidligere i dag Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Wenger gjorde vel ikke noe galt, prøvde jo å unngå å snakke om Suarez når han ble spurt om Suarez på pressekonferansen etter Emirates Cup. What are they smoking at the Emirates må for øvrig være det beste sitatet jeg har lest på lenge, ligger på en andre plass i år etter Lord Sugars; 1-1 at Newcastle Arsenal som klubb har oppført seg eksemplarisk. Det er jo Liverpool (både direktører, eksspillere og manageren) som har lekket alt av informasjon og pratet høylydt om alle problemene sine. Det beste med "Hva vi røyker"-sitatet var jo svarene. Den ene med en sigarboks med CL logo på. Et annet som var bare "Coming from the man who paid a combined fee of £55m for Carroll & Downing." Å by 1 pund over kun for å aktivisere ''utkjøpsclausen'' er gansky douchey spør du meg. Hvorfor? Hvis det er en klausul der hvorfor skal vi by et par millioner ekstra? Herregud. Dette er common practice. Det eneste som ikke er common practice er at klubben som får budet slipper det rett ut til media. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Aldri hørt noen by x antall millioner og et pund før. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/liverpool-fcs-luis-suarez-showing-5677358 Overrasket at Rodgers går ut i media og kritiserer Suarez. Virker ikke som om han har lyst å beholde han “I will take strong, decisive action, absolutely. There has been total disrespect of the club - this is a lack of respect of a club that has given him everything. Absolutely everything. Du har vel ikke gitt han CL-spill da, som Suarez 'brenner' for. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Hvor mye skal manager tåle fra en spiller før han svarer? 2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Tviler på det. Var rimelig tydelig at Torres var way-way past it når han forlot Liverpool. Suarez er ikke engang på sitt beste ennå. Det var ihvertfall ikke det enhver Chelsea supporter jeg snakket med etter overgangen mente. De har fått bite i det sure eplet i ettertid. Sa han ikke det rett etter januarvinduet at han kom til og bli i klubben uansett om dere kvalifiserte dere til CL eller ikke? Phil Thompson sa i alle fall det på SSN tidligere i dag Kilde? Ikke på hva Thompson sa, men direkte fra Suarez sin munn. Edit: fant det selv. Fra januar 2013: I have a contract with Liverpool and I am very happy here. I will stat. Står dog ingenting om at Liverpool er klubben i hans hjerte etc, som da var det jeg siktet til. Endret 7. august 2013 av Kimma16 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hvor mye skal manager tåle fra en spiller før han svarer? Er jo som de fleste managerne velger å ta internt. Neste blir vel at Suarez går i sultestreik for å presse seg ut av klubben. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Aldri hørt noen by x antall millioner og et pund før. Det har heller ikke jeg så ser ikke helt hva som støtter oppunder utsagnet at dette er common practice... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 http://www.liverpool...showing-5677358 Overrasket at Rodgers går ut i media og kritiserer Suarez. Virker ikke som om han har lyst å beholde han “I will take strong, decisive action, absolutely. There has been total disrespect of the club - this is a lack of respect of a club that has given him everything. Absolutely everything. Du har vel ikke gitt han CL-spill da, som Suarez 'brenner' for. Helt riktig, Liverpool som klubb har måttet gjennom mye for å støtte Suarez. På sin plass at ablegøyene Suarez har vist denne uken får konsekvenser. Ingen er større enn klubben, no special treatment. Oppfører du deg som en punk så blir du behandlet som en punk. “I really, really feel sorry for the supporters, people that have sung his name. We have travelled the world over the course of this pre-season. 85,00 fans were singing Luis' name in Jakarta. It was the same in Australia, in Thailand and at Steven Gerrard's testimonial.'' Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Da får han daue. Nå har jeg lest saken i echo og synes han svarer godt for seg Bra at folk får høre noe annet en sutringen til Suarez i media Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Neste blir vel at Suarez går i sultestreik for å presse seg ut av klubben. Han kan sikkert få noen tips av Kolo hvis han skal kvitte seg med noen kilo... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det var ihvertfall ikke det enhver Chelsea supporter jeg snakket med etter overgangen mente. De har fått bite i det sure eplet i ettertid. Kilde? Ikke på hva Thompson sa, men direkte fra Suarez sin munn. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2271497/LUIS-SUAREZ-EXCLUSIVE-I-stay-Liverpool-dont-qualify-Champions-League.html Mener det var en annen artikkel, men er denne god nok? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Er jo som de fleste managerne velger å ta internt. Neste blir vel at Suarez går i sultestreik for å presse seg ut av klubben. Det er riktig i de fleste situasjoner. Men akkurat denne mener jeg det er riktig å dele. Vise supporterne, klubben osv at slikt tullball aksepteres ikke. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det er riktig i de fleste situasjoner. Men akkurat denne mener jeg det er riktig å dele. Vise supporterne, klubben osv at slikt tullball aksepteres ikke. Noe jeg er enig i, om klubben skal kvitte seg med spilleren. Blir jo litt spesielt å ha din beste spiller på kant med manager og resten av klubben. Kan jo skape problemer i garderoben, og det er ikke sikkert dere får like mye penger for han i fremtiden, i alle fall ikke om han sitter på benken som straff resten av høsten. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2271497/LUIS-SUAREZ-EXCLUSIVE-I-stay-Liverpool-dont-qualify-Champions-League.html Mener det var en annen artikkel, men er denne god nok? Se edit... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Noe jeg er enig i, om klubben skal kvitte seg med spilleren. Blir jo litt spesielt å ha din beste spiller på kant med manager og resten av klubben. Kan jo skape problemer i garderoben, og det er ikke sikkert dere får like mye penger for han i fremtiden, i alle fall ikke om han sitter på benken som straff resten av høsten. Jeg ser for meg to mulige scenarioer. 1. Suarez selges vekk fra England. 2. Suarez sier unnskyld(for tredje gang i Liverpooltrøya) og fortsetter som Liverpoolspiller. Han kommer nok desverre ikke til Arsenal, eller noen andre lag i england. Penger får vi nok for han uannsett. Og Suarez elsker virkelig å spille fotballl, så han kommer til å stå på som vanlig når sesongen starter(som for han er i september). Tror heller ikke han har noe stor innflytelse på garderoben at det gjør noe. Spillerne har nok merket seg hvor idiotisk han har oppført seg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg ser for meg to mulige scenarioer. 1. Suarez selges vekk fra England. 2. Suarez sier unnskyld(for tredje gang i Liverpooltrøya) og fortsetter som Liverpoolspiller. Han kommer nok desverre ikke til Arsenal, eller noen andre lag i england. Penger får vi nok for han uannsett. Og Suarez elsker virkelig å spille fotballl, så han kommer til å stå på som vanlig når sesongen starter(som for han er i september). Tror heller ikke han har noe stor innflytelse på garderoben at det gjør noe. Spillerne har nok merket seg hvor idiotisk han har oppført seg. Men hvem vil ha han? Real? Nja, har de plass til han - neppe. Barca, Bayern, Dortmund, PSG og Monaco tvilsomt. Hvem er igjen da? Russerklubbene? Også tvilsomt. Da har vi igjen Arsenal og Liverpool - og i sistnevnte har Suarez brent de fleste bruene. De kan selvsagt bli bygd på nytt, men hvor sannsynlig er det - Point of no return? Ikke undervurder Arsenal som når alt er sagt og gjort, en lukrativ og spennende klubb som har mye historie(hehe pool). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå