Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ja, for all del, jeg synes også han burde latt Gerrard hvile etter den tåskaden. Men poenget mitt var at det skjedde ikke noe med tåa, men han fikk en smell i den andre foten i en duell. McClaren kan jo ikke klandres for at Gerrard får en annen skade, det kan jo skje når som helst. Til tross for at Gerrard i våre øyne burde blitt hvilt, så skjedde ingenting med skaden Gerrard hadde, men han fikk en annen smell. Hadde det skjedd noe mer med tåa til Gerrard, så hadde McClaren vært ansvarlig for å ha bukt ham for tidlig, men når Gerrard ikke kjente noe til skaden og ingenting skjedde med den på banen, så har jo McClaren alt på det tørre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Så kan ikke klandre Mclaren for det"

Jo, vist kan vi det. Hadde mannen han IQ på høyde med vanlige folk hadde han lat Gerrard hvile.

9454159[/snapback]

Hvem skulle han brukt på midbane da? Deg? Han brukte Gerrard og Barry, Barry som ikke er akkurat verdens beste, hvis vi er på Englands vanlige midtbane... Scholes nekter å returnere, så England hadde ikke mange valg igjen. Og det var også Gerrards valg å spille...

9454231[/snapback]

Jaja, men du skjønner sikkert poenget mitt. Det hadde på en måte vært bedre om dette skjedde om han hadde spilt for oss og ikke England. Nå skal det også sies at jeg tipper han blir klar til Pompey neste helg.

Lenke til kommentar
Ja, for all del, jeg synes også han burde latt Gerrard hvile etter den tåskaden. Men poenget mitt var at det skjedde ikke noe med tåa, men han fikk en smell i den andre foten i en duell. McClaren kan jo ikke klandres for at Gerrard får en annen skade, det kan jo skje når som helst. Til tross for at Gerrard i våre øyne burde blitt hvilt, så skjedde ingenting med skaden Gerrard hadde, men han fikk en annen smell. Hadde det skjedd noe mer med tåa til Gerrard, så hadde McClaren vært ansvarlig for å ha bukt ham for tidlig, men når Gerrard ikke kjente noe til skaden og ingenting skjedde med den på banen, så har jo McClaren alt på det tørre.

9454236[/snapback]

Veldig veldig godt poeng. Å skylde på treneren her blir veldig dumt.

Lenke til kommentar
"Så kan ikke klandre Mclaren for det"

Jo, vist kan vi det. Hadde mannen han IQ på høyde med vanlige folk hadde han lat Gerrard hvile.

9454159[/snapback]

Hvem skulle han brukt på midbane da? Deg? Han brukte Gerrard og Barry, Barry som ikke er akkurat verdens beste, hvis vi er på Englands vanlige midtbane... Scholes nekter å returnere, så England hadde ikke mange valg igjen. Og det var også Gerrards valg å spille...

9454231[/snapback]

Du er vel fullt klar over at det finnes fler enn bare Gerrard eller? Carrick f.eks.

Lenke til kommentar
LFC TV på norske skjermer?

Liverpool.no erfarer, etter at det er blitt kjent at Viasat ikke vil vise LFC TV, at Canal Digital nå sterkt vurderer å kjøpe sendinger fra kanalen som går på lufta 20.september.

En kilde vi har snakket med sier at dette blir sett på som "veldig interessant" og antyder at det vil bli tatt en endelig avgjørelse i løpet av denne uka.

Håper at dette vil skje. Jeg har selv Canal Digital. Jeg er kanskje bare litt bekymret om det koste ekstra for å få kanalen om dette skulle skje.

Endret av Luis_Garcia
Lenke til kommentar

Skjønner faen ikke hva Viasat tenker med for tida jeg altså. Det er så ufattelig ubegripelig. Det er rimelig mange Liverpool-supportere her i landet som hadde sett på den kanalen altså. Håper de selger all fotball de har til Canal Digital og Canal+. Canal Digital blir hvertfall hellig her i gården hvis de kjøper LFC-TV.

Lenke til kommentar
Skjønner faen ikke hva Viasat tenker med for tida jeg altså. Det er så ufattelig ubegripelig. Det er rimelig mange Liverpool-supportere her i landet som hadde sett på den kanalen altså. Håper de selger all fotball de har til Canal Digital og Canal+. Canal Digital blir hvertfall hellig her i gården hvis de kjøper LFC-TV.

9472212[/snapback]

Enig. De tenker bare på at de skal ha penger for alt mulig de driver med. Hadde vært en fordel om vi hadde fått LFC- TV på Canal Digital.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tanker angående lagoppstilling mot Pompey til helgen? Vi vet at det er landskamper imorgen så det kan forekomme ting som gjør at spillere kan bli uaktuelle.

Jeg håper og tror på dette:

Reina

Finnan\Arbeloa- Carra/Hyppia- Agger- Arbeloa/Riise

Pennant- Alonso/Maschernao- Gerrard- Babel

Kuyt- Torres

Jeg er ikke helt sikker på skaden til Finnan, og samt når Carra kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...