Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://mobil.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/rodgers-til-tv2no-om-suarez-ingen-enkeltspiller-vil-noensinne-bli-stoerre-enn-klubben-4100072.html

– Suarez har gitt alt siden jeg kom til klubben, og vi har vist ham respekt siden han kom inn døren. Supportere og spillere har gitt Luis Suarez absolutt alt. Mange personer over hele verden, spesielt etter de episodene han har vært involvert i, ville kastet Suarez i søppelbøtta, men her har han blitt støttet hele veien. Supporterne støttet han også lørdag i testimonialkampen, og det minste de fortjener tilbake er respekt. Det vil jeg alltid kreve av alle, svarer Rodgers før Liverpools medieavdeling ga beskjed om at pressekonferansen er over.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Likte spesielt dette fra Telegraph artikkelen:

For God's sake man, just get on with it. Seriously. This is exactly how the conversation between Suarez and the Anfield hierarchy is going every time this challenge is threatened.

"I'll take legal action you know?"

"Fine, go ahead."

"I mean it. I'm going to do it."

"We heard you. Call your lawyer. Be our guest. You’ll lose."

"This is your last warning. Sell me now or I'm going to see you in court."

"There is no exit clause, Luis. Do what you want."

"I'm going to count to ten now and if you haven't sold me, I'm taking legal action. One... (two week pause)... Two..."

Lenke til kommentar

Feelings are running so high at the Anfield giants that it is understood chairman John Henry has vowed ‘never to sell Suarez to Arsenal’. - Mirror

Skjønner ikke hva faen Arsenal har gjort. Er jo kun Suarez som har tarda rundt. Skal dog sies at John Henry virker som en massiv wanker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Virker som Suarez har fått elendig råd fra agenten hans.

Suarez er mye, men gjennomtenkt er han ikke.

Suarez har neppe peil på PFA og kontrakter og slikt.

Tror nok han er lett å manipulere\få med på stri.

Synes Rodgers har gjort en god jobb med å behandle denne saken så langt.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva faen Arsenal har gjort. Er jo kun Suarez som har tarda rundt. Skal dog sies at John Henry virker som en massiv wanker.

Hvorfor må de ha gjort noe galt ( utenom det jeg nevnte tidligere).

Arsenal er ikke noe tittelkandidat , men ligger å vaker rundt fjerde plass.

En plass som Liverpool sikter seg inn på sakte men sikkert.

Da er det bedre å selge til city, United eller Chelsea , de er i en annen klasse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Må være jævlig å være Pool-fan for tiden når deres klart beste spiller griner som ei hore når hun ikke får betalt. Mye værre enn van Persie og Fabregas. Men ingen spiller er større enn klubben, eller

Nei, det tror jeg faktisk ikke. RvP og Cesc uttalte vel begge at Arsenal var klubben i deres hjerte, noe Suarez ikke har gjort. Men det er helt greit for meg at han drar. Torres nr. 2 coming your way :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...