Hugol Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Noe nytt om den "store" nyheten som skulle bli publisert kl 22.00 i dag? Engelsk tid? 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-transfer-news-pfa-chief-2137102 Professional Footballers' Association chief Gordon Taylor says Luis Suarez's contract does NOT require Liverpool to sell him if they receive a bid of £40m. The players' union chief also warned that formal escalation of the dispute would kill the player's proposed move to Arsenal - for this transfer window at least. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 "If you are going to have a supposed buy-out clause it should be that, but it is different as it says if there is no qualification for the Champions League [by Liverpool] and if there is a minimum offer of £40million then the parties will get around the table to discuss things but it does not say the club has to sell. "It quite clearly states £40million is a minimum offer for discussions, but it becomes really difficult with such clauses. Check out all the latest News, Sport & Celeb gossip at Mirror.co.uk http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-transfer-news-pfa-chief-2137102#ixzz2bJffQbNn Follow us: @DailyMirror on Twitter | DailyMirror on Facebook Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg synes fortsatt jeg ser mye av det samme: Litt for lette ballmist, for dårlige til å sette store sjanser. Selv til å være en preseason-kamp. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Da var det toget gått. Spent på ryktene som har svirret om at Real er på vei med bud. Suarez for £45M eller Bale for det dobbelte? Vet hva jeg ville valgt om jeg var dem. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Bale er ung og talentfull , men den summen er helt hinsides. Men nå er der ikke heller en reell sum, bare fantasifulle tall. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 LukeEdwardsTele A strong and impressive response from Brendan Rodgers in Oslo to Suarez interview. Quotes to follow later on Daily Telegraph website #lfc Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bale er ung og talentfull , men den summen er helt hinsides. Men nå er der ikke heller en reell sum, bare fantasifulle tall. Real skyter markedsprisene helt til været. Om Bale er verdt £100m kan vi fort kreve f.eks. £70m for Mata, United kan kreve £50m for RvP osv. Bale er toppen verdt £60m. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Tomorrows Guardian - Luis Suarez will be told by #LFC to train away from the squad until he shows a better attitude and more respect for the club. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 HAHA, liker tittelen på ene artikkelen til Telegraph: a rebell without a clause 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg kan like BR om det stemmer 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ville vært små sykt om en bitende kanin visste mer om hva kontrakten gjelder enn klubben som har utarbeider slike dag og natt i flere år! Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ville vært små sykt om en bitende kanin visste mer om hva kontrakten gjelder enn klubben som har utarbeider slike dag og natt i flere år! Denne fyren har alt på stell, vettu! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Har ombestemt meg . 40 millioner og Walcott så kan de få Suarez Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Om dere betaler £20m for Downing er vel Walcott verdt minst £40m i deres verdsetting? Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har ombestemt meg . 40 millioner og Walcott så kan de få Suarez Vil heller ha Wilshere. Og 45M. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja, la oss hjelpe Arsenal med å sikre seg fjerdeplassen! :| Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Har alltid hatt sansen for Walcott, tror han ville ha passet godt inn i Liverpool . Arsenal bruker han stort sett feil. Stjelt grovt fra Arsenal tråden: Morgendagens Daily Star. Hvor pålitelig det er vet jeg ikke, men hysterisk allikevel Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har ombestemt meg . 40 millioner og Walcott så kan de få Suarez Husk nå å si fra til Brendan nå da......... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Har kortet hans i rollerdecksen, så ikke bli bekymret min lubne venn Endret 7. august 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå