KANE2009 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Og der har Suarez koblet inn PFA ja. Dumt av han. Mister både lojalitetsbonuser samtidig som vinduet sannsynligvis stenger før de har fått koblet inn PL og løst situasjonen... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Haha, det bilde reddet dagen min!! Btw, går kampen mot Vålerenga på TV? Endret 7. august 2013 av Sending! Lenke til kommentar
Gubban Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Er så sinnsykt skuffa over Suarez nå når han har dratt inn PFA for å mekle.. Hele Liverpool FC har støttet han gjennom alle de usportslige episodene fra rasismeanklagelser til biting.. Både Kenny Dalglish da han var manager og Brendan Rodgers som er manager nå. Og ikke minst supporterne som har stått bak han til enhver tid. Hvis han går til Arsenal er han så sinnsykt illojal. Ser ikke på Arsenal som en veldig mye bedre klubb enn Liverpool. Ja de har CL plass i år, men det er i år. Neste sesong er det kanskje Arsenal som bikker utenfor topp 4. Hvem vet? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Haha, det bilde reddet dagen min!! Btw, går kampen mot Vålerenga på TV? Jepp. 19.00 på TV2. Fck Suarez. Godt vi har en ny stjerne på laget. Coutinho! 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hvem var det som mente Suarez allerede var en Liverpool-legende igjen? 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Bare å holde på så lenge de kan, helst til etter vinduet. Så kan han trene med reservelaget. har ikke noe å si uansett, skulle ikke spille før godt ut i sesongen. det eller selg han for halv pris til en klubb i utlandet Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Han må gjerne komme til Madrid, som sagt tidligere ^^ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Er endel unggutter i RM jeg kunne ha tenkt meg (ikke tenk koffert), kanskje en byttehandel Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Er endel unggutter i RM jeg kunne ha tenkt meg (ikke tenk koffert) Haha Morata er vel ganske ettertraktet om dagen. Men tror ikke RM vil la han gå. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja de har CL plass i år, men det er i år. Neste sesong er det kanskje Arsenal som bikker utenfor topp 4. Hvem vet? Skal de ikke spille kvalik til CL? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Jeg må innrømme at det blir deilig å ikke måtte forsvare Suarez lengre (når han drar). Fantastisk spiller, men også et genuint rasshøl som ødelegger like mye som han bidrar positivt med. Sturridge, Aspas og Coutinho på topp blir nok dynamitt. Endret 7. august 2013 av knipsolini Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hadde vært hysterisk om Suarez gikk til Arsenal for så å ikke greie å kvalifisere seg til CL. 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Er vel fordi Couthino kom han vil bort. Tatt hele glansen hans og sendte han lagt ned på draktlisten. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Gidder ikke å skrive et kjempe langt innlegg, for å få frem det jeg fikk fram med 5-6 Suarez tweets igår kveld, så jeg sier det kort Jeg blir ikke skuffet om han drar, håper faktisk han drar.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Er utenkelig at han ikke drar egentlig. Men Liverpool bør ikke gå ned på prisen de allerde har satt på Suarez og de bør helst ikke selge til rivaliserende klubb. Desverre så har det ikke vært så mye action fra utenlandske klubb. Så vi får se. Brann trenger en ny spiss da. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Heller ned i pris enn til Arsenal. Men Suarez ønsker jo Championship spill. Så selg han til QPR. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bilde Det bilde er noe av det beste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Remember when Suarez promised Dalglish he would shake Evra's hand? Terrible when somebody doesn't keep a promise isn't it @luis16suarez Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hendo er dagens kaptein! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Confirmed LFC team to face Valerenga: Jones, Spearing, Wisdom, Coates, Flanagan, Henderson, Allen, Alberto, Downing, Aspas, Ibe. Substitutes: Mignolet, Enrique, Kelly, Toure, Gerrard, Coutinho, Assaidi, Lucas, Borini, Sterling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå