AllFather Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Rooney, Bale and now Suarez all sidelined with transferitis. An injury that can linger, skriver Lineker. He he Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Haha... De slipper vel Suarez når de har fått linet opp en erstatning, tipper jeg. Lenke til kommentar
Populært innlegg .AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. august 2013 13 Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Luis #Suárez breaks his silence in explosive interview with @guardian_sport. Online soon at http://theguardian.com/sport #lfc #afc Transfer request på vei? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Så lenge han ikke betaler Liverpool 50 millioner selv så er det urelevant. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=article&articleId=4099205 Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Luis Suárez interview: "Liverpool told me I could leave, now they have to keep their promise" Ikke oppe på nettsiden enda, thou. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 http://www.theguardian.com/football/2013/aug/06/luis-suarez-liverpool-arsenal-transfer?CMP=twt_gu Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Liverpool. Keepin' it classy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kom igjen Real, by på gutten! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Uansett, har Liverpool lovet Suarez at han kan gå til Arsenal? Det står ingenting i intervjuet om det. Ifølge Suarez så fikk han beskjed om at han kan få dra om Liverpool ikke klarer kvalikken. Dog så tipper jeg Liverpool ikke er like teite i nøtten som Arsenal når det kommer til å selge sin beste spiller til en rival. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Selg han til Anzhi please! Eller Monaco. Selg han til QPR. Alt annet enn Arsenal.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Wonderful irony that Suarez now using the English media he despises so much to help him get his transfer 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/suarez-trygler-liverpool-om-aa-selge-ham-la-meg-forlate-klubben-som-dere-lovet-meg-4099511.html In the norsk. Nå er saken klar for meg iallfall. Dette må være tilsvarende det å levere transferrequest. Så da sparer vi penger på lojalitesbonuser Så da putter vi han på reservelaget til kontrakten går ut, så får vi heller tape de pengene i lønn og salg. Jeg er gjerne med på kronerulling for å dekke lønnen så han ikke får gå til en annen klubb Som sagt, jeg har ikke noe imot at spillere går til andre klubber i samme liga. Men de får oppføre seg, noe Suarez ikke har gjort. Så nå er det en prinsippsak Så håper de har baller nok til å ikke selge, så han ikke kommer på landslagstroppen eller Arsenal Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Gidder ikke bry meg lenger. Nok en gang blir klubben dratt ned i gjørma av Suarez. Han kan ryke og reise for min del.. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Enig. Fått nok av drittslengingen hans. Tør jo ikke uttale seg til media når han er i samme land som resten av troppen, men så fort de reiser eller han er i et annet land så kommer de sure oppgulpene hans. Blir han håper jeg selvfølgelig at han får en bra sesong, men jeg har kommet til den konklusjonen at Liverpool, bpde som lag og klubb er tjent med å bli kvitt han. 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 – Daniel er veldig forpliktet til klubben.(...) På den tida var blant andre Manchester City, i tillegg til Barcelona, inne i bildet om å få hente dansken vekk fra den røde delen av Merseyside. – Men han lovte meg at så lenge jeg ønsker å ha ham i Liverpool, så blir han her. Og han har aldri gått vekk ifra det. Agger har en ufattelig tilknytning til klubben, forteller Liverpool-manageren. Class act. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg tivers1 Skrevet 7. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. august 2013 22 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Loooool. Så jævlig konge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå